30 kwietnia, 2024

Magyar24

Polska Najnowsze wiadomości, zdjęcia, filmy i raporty specjalne z. Polska Blogi, komentarze i wiadomości archiwalne na …

Głodujące małżeństwo w Polsce wydaje lirę turecką na wakacyjne piekło

Młode małżeństwo opowiedziało, jak ich długo oczekiwany wyjazd do Polski zamienił się w koszmar – zamiast polskiego złotego zaproponowano im lirę turecką. Paris Kelly (20 l.) i Mark McKeechie (21 l.) planowali tę podróż od sześciu miesięcy i poczuli się wypaleni, gdy kawiarnia zostawiła ich bez pieniędzy na opłacenie taksówki do hotelu lub zakup jedzenia po wylądowaniu.

Para była podekscytowana wyjazdem na tydzień do Polski 5 stycznia. Przed wyjazdem z Wielkiej Brytanii zainkasowali już ponad 400 funtów za 2000 złotych.

Wylądowali na polskim lotnisku, gotowi do spędzenia wolnego czasu i udali się po taksówkę do hotelu, ale taksówkarz powiedział im, że mają niewłaściwą walutę. I nie tylko Paryż i Marek otrzymali niewłaściwą monetę, ale tylko 2000 lir tureckich o wartości zaledwie 50 funtów. Donosi „Zwierciadło”..

Przeczytaj: Prognoza na weekend, gdy pogoda w Stoke-on-Trent dramatycznie się zmienia Dla całego North Staffordshire wydano żółte ostrzeżenie dotyczące wiatru

Przeczytaj: Home Police będzie nadzorować działania policji w tej części Stoke-on-Trent David Barrow został mianowany nowym dowódcą lokalnego zespołu policji w Stoke-on-Trent South.

Paryż powiedział Glasgow na żywo: „To był nasz pierwszy raz tam i byliśmy bardzo podekscytowani. Włożyłem to (pieniądze) do torby i o niczym nie myślałem.

„Wylatywaliśmy następnego ranka (5 stycznia), więc kiedy dotarliśmy do Polski, zdaliśmy sobie sprawę, że jedziemy taksówką z lotniska do naszego hotelu – taksówkarz powiedział nam, że to nieprawda. Waluta, ja nigdy wcześniej nie byłam w tym kraju i że taksówkarz nie przyjął pieniędzy.Przestraszona nie wiedziałam co robić.

Paris Kelly i Mark McKeechie otrzymali propozycję liry tureckiej zamiast polskiego złotego, kiedy zadzwonili do kasy podróżnej Ramsdena w Glasgow.

„Nie mogłem zapłacić inaczej, jak tylko pieniędzmi, które miałem. To był koszmar. Baliśmy się. Potem chcieliśmy wrócić do domu. Myśleliśmy, że to zrujnuje nasze wakacje. ”.