W ramach pierwszej w swoim rodzaju współpracy McDonald’s Polska nagradza klientów restauracji wyjątkowymi doznaniami w dziedzinie AR, które są możliwe tylko dzięki cyfrowej platformie aplikacji MyMcDonald’s. McDonald’s wybrał jednego z najciekawszych i najwybitniejszych polskich artystów, Ralfa Kamińskiego, świeżo po swojej promocyjnej trasie koncertowej, do inkluzywnej i szeroko zakrojonej kampanii, która wzmacnia wszystkie mniejszości i promuje otwartość.
Kampania, stworzona przez DDB Warsaw i umieszczona na platformie kreatywnej „MyMcDonald’s: Tu jesteś numerem jeden”, podkreśla główną emocjonalną zaletę aplikacji oraz główną zaletę programu lojalnościowego – poczucie uznania.
Aby zademonstrować, że McDonald’s nagradza lojalność swoich klientów, każdy użytkownik aplikacji będzie miał możliwość wymiany punktów lojalnościowych na ekskluzywne oferty i występy artystów odtwarzane na talerzu McDonald’s przy użyciu technologii AR.
W nieoczekiwanym przedłużeniu trasy koncertowej artysty, członkowie Programu Lojalnościowego będą mieli szansę wygrać bilety na Lolf’s Concert Tour, gdzie Kamiński wystąpi w małych miejscowościach w całej Polsce, zasilany przez MyMcDonald’s.
Kampania rozpocznie się 17 października i obejmie szereg działań na wielu platformach, w tym TVC, VOD, aplikacja, digital, media społecznościowe, POP, opakowania, kanały artystów i PR.
„Muzyk. Miłośnik kawy. Oddany badacz jedzenia. Webman. Namiętny guru internetu”.
More Stories
Wpływ siły wyższej na małe i średnie przedsiębiorstwa w Polsce na przykładzie pandemii Covid-19: wnioski na przyszłość
W 2025 roku Polska zwiększy wydatki na obronność do rekordowego poziomu
„Zmiana zasad gry”: Lockheed przedstawia pierwszy polski F-35