15 listopada, 2024

Magyar24

Polska Najnowsze wiadomości, zdjęcia, filmy i raporty specjalne z. Polska Blogi, komentarze i wiadomości archiwalne na …

Firma McDonald’s Poland zaangażowała Ralpha Kamińskiego do nagradzania klientów doświadczeniem AR

W ramach pierwszej w swoim rodzaju współpracy McDonald’s Polska nagradza klientów restauracji wyjątkowymi doznaniami w dziedzinie AR, które są możliwe tylko dzięki cyfrowej platformie aplikacji MyMcDonald’s. McDonald’s wybrał jednego z najciekawszych i najwybitniejszych polskich artystów, Ralfa Kamińskiego, świeżo po swojej promocyjnej trasie koncertowej, do inkluzywnej i szeroko zakrojonej kampanii, która wzmacnia wszystkie mniejszości i promuje otwartość.

Kampania, stworzona przez DDB Warsaw i umieszczona na platformie kreatywnej „MyMcDonald’s: Tu jesteś numerem jeden”, podkreśla główną emocjonalną zaletę aplikacji oraz główną zaletę programu lojalnościowego – poczucie uznania.

Aby zademonstrować, że McDonald’s nagradza lojalność swoich klientów, każdy użytkownik aplikacji będzie miał możliwość wymiany punktów lojalnościowych na ekskluzywne oferty i występy artystów odtwarzane na talerzu McDonald’s przy użyciu technologii AR.

W nieoczekiwanym przedłużeniu trasy koncertowej artysty, członkowie Programu Lojalnościowego będą mieli szansę wygrać bilety na Lolf’s Concert Tour, gdzie Kamiński wystąpi w małych miejscowościach w całej Polsce, zasilany przez MyMcDonald’s.

Kampania rozpocznie się 17 października i obejmie szereg działań na wielu platformach, w tym TVC, VOD, aplikacja, digital, media społecznościowe, POP, opakowania, kanały artystów i PR.