EXp Realty rozwija się w Polsce w związku z międzynarodowym naciskiem

EXp Realty rozwija się w Polsce w związku z międzynarodowym naciskiem

Konkurencyjny i powolny rynek sprawia, że ​​ekspansja międzynarodowa staje się coraz ważniejszą częścią planów rozwoju wielu amerykańskich firm, w tym eXp Realty.

Nowe rynki wymagają nowego podejścia i taktyki. Eksperci i liderzy branży są na scenie Inman Connect Nowy Jork Pomóż zmienić rynek w styczniu – przygotuj się na następny. Poznaj chwilę i dołącz do nas. Rejestracja tutaj.

Wirtualny broker eXp Rzeczywistość Podkreślając rosnące znaczenie rynków zagranicznych dla amerykańskich firm z branży nieruchomości, ogłosił we wtorek, że rozszerza swoją działalność w Polsce.

Ekspansja oznacza, że ​​eXp jest teraz obecny w 23 różnych krajach. We wtorkowym oświadczeniu dyrektor ds. rozwoju Michael Valdez powiedział: „Szybki wzrost i ciągła odporność Polski na rynku nieruchomości, wraz z bogatą i wielokulturową historią, przemawiają za atrakcyjnością sektora nieruchomości”.

Dorota Somundowska

Dorota Chomuntowska, polski broker z ponad dziesięcioletnim doświadczeniem w branży, poprowadzi operacje dla eXp w Polsce. We wtorkowym oświadczeniu pochwalił „innowacyjny i zorientowany na agentów model” wirtualnego brokera i powiedział, że „nie może się doczekać prowadzenia ekspansji eXp w całym kraju”.

Ekspansja EXp w Polsce to piąty ruch firmy w tym roku. Odbywają się poprzednie inicjacje Dominikana, Grecja i Nowa Zelandia, między innymi.

Polska premiera również następuje tydzień po macierzystym eXp World Holdings ogłosiła wyniki za trzeci kwartał. W tym czasie firma ujawniła, że ​​rosnąca liczba agentów pomogła zwiększyć przychody, chociaż zyski były niższe w porównaniu z tym samym okresem ubiegłego roku. Spadające przychody szybko ochładzają krajobraz mieszkaniowy, aw oświadczeniu założyciel firmy i dyrektor generalny Glenn Sanford opisał konkurowanie na „coraz bardziej wymagającym rynku”.

Takie wyzwania – a także ostra konkurencja, która poprzedziła obecny kryzys – sprawiły, że ekspansja międzynarodowa stała się kluczowym elementem strategii wielu amerykańskich firm. Oprócz eXp konkurent Keller Williams niedawno się rozszerzył Karaiby, Brazylia I Arabia Saudyjska. Są też mniejsze firmy, takie jak agencje wpychanie się na obce terytoria.

READ  Polska bada „katastrofę ekologiczną” jako wymieranie ryb

Takie ekspansje dają amerykańskim firmom szansę na zwiększenie przychodów i zwiększenie liczby agentów – bez zrażania tych agentów od konkurencyjnych firm krajowych – szansę. To sprawia, że ​​oba są drogie I Bardzo ciężki. Eksperci uważają również, że obecny spadek Istnieje możliwość zmniejszenia liczby agentów szkoleniowych W USA ekspansja międzynarodowa staje się coraz ważniejsza, jeśli firmy chcą się dalej rozwijać.

Michael Valdez

Dotyczy to zwłaszcza eXp; W zeszłym roku Instytut Sanforda uważał, że Docelowo jest 500 000 agentów – Cel znacznie wyższy niż aktualna liczba agentów konkurencji. W zeszłym miesiącu na dorocznym spotkaniu eXp Sanford wyjaśnił dalej, że chce mieć 250 000 agentów Tylko w USA. Jednak eXp ma obecnie około 85 000 agentów na całym świecie, co oznacza, że ​​ma agresywne cele rozwojowe w Stanach Zjednoczonych i na rynkach międzynarodowych.

Jeśli chodzi o przeprowadzkę eXp do Polski, Valdes podsumował we wtorkowym oświadczeniu: „Zmieniamy sposób, w jaki robi się nieruchomości na całym świecie i cieszymy się, że możemy wzmocnić agentów w Polsce dzięki naszemu unikalnemu modelowi stworzonemu z myślą o sukcesie”.

Wyślij e-mail do Jima Dalrymple’a II

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *