Konkurencyjny i powolny rynek sprawia, że ekspansja międzynarodowa staje się coraz ważniejszą częścią planów rozwoju wielu amerykańskich firm, w tym eXp Realty.
Nowe rynki wymagają nowego podejścia i taktyki. Eksperci i liderzy branży są na scenie Inman Connect Nowy Jork Pomóż zmienić rynek w styczniu – przygotuj się na następny. Poznaj chwilę i dołącz do nas. Rejestracja tutaj.
Wirtualny broker eXp Rzeczywistość Podkreślając rosnące znaczenie rynków zagranicznych dla amerykańskich firm z branży nieruchomości, ogłosił we wtorek, że rozszerza swoją działalność w Polsce.
Ekspansja oznacza, że eXp jest teraz obecny w 23 różnych krajach. We wtorkowym oświadczeniu dyrektor ds. rozwoju Michael Valdez powiedział: „Szybki wzrost i ciągła odporność Polski na rynku nieruchomości, wraz z bogatą i wielokulturową historią, przemawiają za atrakcyjnością sektora nieruchomości”.
Dorota Chomuntowska, polski broker z ponad dziesięcioletnim doświadczeniem w branży, poprowadzi operacje dla eXp w Polsce. We wtorkowym oświadczeniu pochwalił „innowacyjny i zorientowany na agentów model” wirtualnego brokera i powiedział, że „nie może się doczekać prowadzenia ekspansji eXp w całym kraju”.
Ekspansja EXp w Polsce to piąty ruch firmy w tym roku. Odbywają się poprzednie inicjacje Dominikana, Grecja i Nowa Zelandia, między innymi.
Polska premiera również następuje tydzień po macierzystym eXp World Holdings ogłosiła wyniki za trzeci kwartał. W tym czasie firma ujawniła, że rosnąca liczba agentów pomogła zwiększyć przychody, chociaż zyski były niższe w porównaniu z tym samym okresem ubiegłego roku. Spadające przychody szybko ochładzają krajobraz mieszkaniowy, aw oświadczeniu założyciel firmy i dyrektor generalny Glenn Sanford opisał konkurowanie na „coraz bardziej wymagającym rynku”.
Takie wyzwania – a także ostra konkurencja, która poprzedziła obecny kryzys – sprawiły, że ekspansja międzynarodowa stała się kluczowym elementem strategii wielu amerykańskich firm. Oprócz eXp konkurent Keller Williams niedawno się rozszerzył Karaiby, Brazylia I Arabia Saudyjska. Są też mniejsze firmy, takie jak agencje wpychanie się na obce terytoria.
Takie ekspansje dają amerykańskim firmom szansę na zwiększenie przychodów i zwiększenie liczby agentów – bez zrażania tych agentów od konkurencyjnych firm krajowych – szansę. To sprawia, że oba są drogie I Bardzo ciężki. Eksperci uważają również, że obecny spadek Istnieje możliwość zmniejszenia liczby agentów szkoleniowych W USA ekspansja międzynarodowa staje się coraz ważniejsza, jeśli firmy chcą się dalej rozwijać.
Dotyczy to zwłaszcza eXp; W zeszłym roku Instytut Sanforda uważał, że Docelowo jest 500 000 agentów – Cel znacznie wyższy niż aktualna liczba agentów konkurencji. W zeszłym miesiącu na dorocznym spotkaniu eXp Sanford wyjaśnił dalej, że chce mieć 250 000 agentów Tylko w USA. Jednak eXp ma obecnie około 85 000 agentów na całym świecie, co oznacza, że ma agresywne cele rozwojowe w Stanach Zjednoczonych i na rynkach międzynarodowych.
Jeśli chodzi o przeprowadzkę eXp do Polski, Valdes podsumował we wtorkowym oświadczeniu: „Zmieniamy sposób, w jaki robi się nieruchomości na całym świecie i cieszymy się, że możemy wzmocnić agentów w Polsce dzięki naszemu unikalnemu modelowi stworzonemu z myślą o sukcesie”.
Wyślij e-mail do Jima Dalrymple’a II
More Stories
Wpływ siły wyższej na małe i średnie przedsiębiorstwa w Polsce na przykładzie pandemii Covid-19: wnioski na przyszłość
W 2025 roku Polska zwiększy wydatki na obronność do rekordowego poziomu
„Zmiana zasad gry”: Lockheed przedstawia pierwszy polski F-35