16 listopada, 2024

Magyar24

Polska Najnowsze wiadomości, zdjęcia, filmy i raporty specjalne z. Polska Blogi, komentarze i wiadomości archiwalne na …

Dyrektor Amazon Top Fresh twierdzi, że ponowne otwarcie sklepów jest częścią modernizacji branży spożywczej

Sklep Amazon Fresh w Woodland Hills w Los Angeles

Annie Palmer

W lutym, Amazonka Dyrektor generalny Andy Jassy powiedział, że jego firma wstrzymała otwieranie nowych supermarketów i sklepów ogólnospożywczych Go, zamykając jednocześnie niektóre lokalizacje osiągające słabe wyniki.

Wszystko to było częścią szerszej kampanii zaciskania pasa w Amazonie i wydawało się sygnalizować spadek wieloletniej, wielomiliardowej wyprawy firmy na tradycyjne sklepy spożywcze.

Claire Peters twierdzi jednak, że nie trwają żadne rekolekcje.

Peters, który ma 28-letnie doświadczenie w handlu detalicznym, a ostatnio pełnił funkcję dyrektora wykonawczego w australijskim gigantze supermarketów Woolworths, został w lutym mianowany wiceprezesem ds. handlu detalicznego Amazon. Peters nadzoruje obecnie Amazon Fresh i podlega byłym dyrektorom.Tesco Dyrektor generalny Tony Huggett, który kieruje działalnością sklepów fizycznych Amazon.

Peters był w tym tygodniu w Los Angeles, aby wziąć udział w uroczystym ponownym otwarciu trzech sklepów Amazon Fresh – marki, którą firma wprowadziła podczas pandemii Covid, aby dotrzeć do szerszej publiczności na rynku niż Whole Foods. Aby dokonać modernizacji, Amazon wprowadził około 3000 nowych produktów w celu poszerzenia asortymentu po tym, jak usłyszeli od klientów, że w niektórych kategoriach asortyment jest niewystarczający.

W wywiadzie dla CNBC Peters przyznał, że Amazon ma „więcej pracy do wykonania”, aby pozyskać klientów, ale koncentruje się na tym, aby zakupy spożywcze były dla ludzi przyjemniejsze i przyjemniejsze. Powiedziała, że ​​firmie bardziej niż kiedykolwiek zależy na zdobyciu udziału w… Wartość amerykańskiego rynku spożywczego wynosi 1,32 biliona dolarów. Obecnie Amazona drugi Na internetowym rynku spożywczym tuż za nami Walmart.

Aby odnieść sukces w branży tak odległej od swoich korzeni w handlu internetowym, Amazon nie może polegać wyłącznie na rozpoznawalności swojej marki, ale musi oferować usługi, które dadzą konsumentom powód do wyboru jego sklepów zamiast konkurencji.

Kupujący skanują przecenione produkty, czekając w kolejce na otwarcie nowego sklepu Amazon Fresh przy E. Colorado Blvd w Pasadenie w Kalifornii, czwartek, 15 września 2022 r.

Medianews Group/Los Angeles Daily News za pośrednictwem Getty Images | Grupa Wiadomości Medialnych | Obrazy Getty’ego

„Nie jestem naiwny sądząc, że ludzie pokochają Amazon” – powiedział Peters podczas ponownego otwarcia sklepu Fresh w dzielnicy Woodland Hills w Los Angeles. Sklep mieści się w dawnej lokalizacji Toys R Us, w centrum handlowym, w którym znajdował się oddział Citibanku i Office Depot.

Ale czy chcę, żeby nas kochali tak, jak my naprawdę: „Usuwają cały ten ból z moich zakupów”, „Muszą czytać w moich myślach”, „O mój Boże, to takie irytujące, że dostaję zwroty po Boże Narodzenie.” powiedział Peters. „Chcę, żebyśmy się ich wszystkich pozbyli, a jeśli jest jedna firma, która może tego dokonać, to właśnie ta”.

W ramach szerszych zmian w strategii Amazona w zakresie artykułów spożywczych niektórzy kluczowi dyrektorzy zostali przeniesieni do innych części firmy. Dilip Kumar, który wcześniej nadzorował handel detaliczny i technologię, został przeniesiony do nadzorowania technologii sprzedaży detalicznej w Amazon Web Services. Stephenie Landry, była wiceprezes ds. artykułów spożywczych, przeniosła się do organizacji zajmującej się zrównoważonym rozwojem.

Oprócz sklepu Woodland Hills Fresh, w tym tygodniu Amazon ponownie otworzył lokalizacje w pobliskich Pasadenie i Irvine, po przebudowie dwóch sklepów Fresh w rejonie Chicago w sierpniu.

W obliczu zbliżającego się Święta Dziękczynienia Peters podał przykład tego, jak sklepy mogą się ograniczyć przed modernizacją. Klienci mogą kupić indyka, ale mają trudności ze znalezieniem innych podstawowych pozycji w menu, takich jak sos żurawinowy czy nadzienie do ciasta dyniowego, powiedział Peters.

Część nowej linii produktów pochodzi z bogatego portfolio marek własnych firmy. Wiele z tych marek, takich jak angielskie babeczki Happy Belly i chipsy ziemniaczane Alenty, jest sprzedawanych w Internecie przez Amazon od lat.

Remont sklepu nie ograniczał się jedynie do dodania popularnych pozycji. Amazon słyszał również od niektórych klientów, że sklepy Fresh są zimne i nie zachęcające, powiedział Peters. Dlatego przeprojektowano wygląd i styl, dodając lepsze oznakowanie i takie rzeczy, jak wskazówki dotyczące przepisów w pobliżu produktów.

Peters powiedział, że w sklepie Woodland Hills firma wyeliminowała sekcję z mięsem i owocami morza na rzecz bardziej pakowanych opcji. Dodano także kasy samoobsługowe, pączki Krispy Kreme i kioski z kawą w pobliżu przedniej części sklepu.

Sklep Amazon Fresh w Woodland Hills w Los Angeles

Annie Palmer

„Gdzie jest masło?”

Zakupy w Amazonie zostały opłacone Wiele lat w przygotowaniu. Firma po raz pierwszy uruchomiła usługę dostawy świeżych artykułów spożywczych w 2007 roku, a następnie w ciągu następnej dekady wprowadziła kilka koncepcji, z których część nie przetrwała. Najodważniejszy ruch nastąpił w 2017 r., kiedy założyciel Jeff Bezos doprowadził do zakupu Whole Foods za 13,7 miliarda dolarów. Rok później Amazon uruchomił linię sklepów wielobranżowych bez kasjera.

Czwartek Amazon Powiedział Po próbach w kilku miastach otwiera dostawę świeżych produktów spożywczych do wszystkich w USA. Amazon planuje wkrótce rozszerzyć bezpłatną dostawę i odbiór w sklepach Whole Foods. Opłaty za dostawę dla członków innych niż Prime wahają się od 7,95 USD do 13,95 USD, w zależności od wielkości zamówienia.

Amazon przeniósł część swoich sklepów internetowych do nowych lokalizacji. Idąc alejką z przekąskami w Woodland Hills, cyfrowy znak kieruje kupujących do działu z ciasteczkami. Baner zawiera słowo „Sponsorowane” niczym reklama displayowa w witrynie i przedstawia promocję Annie’s Honey Grahams. Członkowie klubu lojalnościowego Amazon Prime Loyalty Club o wartości 139 dolarów rocznie mogą teraz uzyskać specjalne zniżki na produkty w całym sklepie, po tym jak funkcja ta została ograniczona do niektórych kategorii produktów.

Inne zastosowania technologii Amazon obejmują inteligentne wyświetlacze zasilane przez Alexę, które odpowiadają na pytania takie jak „Gdzie jest masło?” lub „Jakie są najlepiej sprzedające się artykuły w sklepie?” Kupujący mogą korzystać z wózków Dash Carts wyposażonych w technologię Amazon, aby ominąć kolejkę do kasy.

Amazon testuje także inną koncepcję, zwaną centrami mikrorealizacji lub minicentrami usług, powiedział Peters. Małe zautomatyzowane magazyny, oferujące szeroką gamę produktów ze wszystkich ofert detalicznych Amazona, są instalowane w sklepie fizycznym, co pozwala na szybszą realizację zamówień online i szerszy zakres zapasów.

Peters powiedział, że obecnie Amazon koncentruje się bardziej na opanowaniu podstaw.

„Musimy mieć pewność, że rzeczywiście pytamy o nasze referencje dotyczące świeżości, ponieważ nie chcemy, aby klienci myśleli, że nasze steki, nasze mleko i nasze jajka, a także wszystkie nasze bardzo rygorystyczne standardy bezpieczeństwa żywności leżą obok książki w w tym samym centrum dystrybucyjnym” – powiedziała. „Moja wizja to tak naprawdę kompleksowa wizja połączenia tego w jedną całość”.

On ogląda: Amazon łączy One Medical ze swoją ofertą Prime

Nie przegap tych historii z CNBC PRO: