Zyski z nieruchomości zapowiadają ekspansję w Europie kontynentalnej: Strategiczna transakcja sprzedażowo-leasingowa w Hiszpanii
Firma Realty Income Company (The Realty Income), The Monthly Dividend Company®, ogłosiła, że firma sfinalizowała w Hiszpanii transakcję sprzedaży-leasu o wartości 93 mln m, która obejmuje 7 aktywów w ramach długoterminowych umów najmu netto z Carrefour i jego nieruchomościami spółka zależna Carrefour. Nieruchomość Ta transakcja oznacza pierwsze nabycie nieruchomości w Europie kontynentalnej.
Źródło: prnewswire.com
Carrefour wprowadza dostawę ze sklepów BIO w Polsce
Carrefour Polska zapewnia łatwy dostęp do produktów żywności ekologicznej klientom na terenie całego kraju Prezentacja Prezentacja Serwis z sieci sklepów Carrefour BIO. Współpraca z usługą zakupów ze sprzedawcą Everly w celu dostarczenia dostawy do domu. Inne polskie sklepy Carrefour są również dostępne na stronie Everly – dodała firma.
Źródło: esmmagazine.com
Handel elektroniczny kwestionuje tradycyjne rozróżnienie między konsumentem a kupującym
Nowi gracze podbijają udział w rynku klasycznego supermarketu. Zachowania zakupowe młodszego pokolenia wymagają nowego, całościowego spojrzenia na segment konsumentów i kupujących. „Wszyscy mierzą tylko klasyczne zakupy w domu, takie jak klasyczne kompasy, czyli zakupy i panele konsumenckie. Ale to nie jest dzisiejszy świat: dzieje się to gdzie indziej” – mówi Dirk Wanderwaken, kupujący, który bada nowe zachowania kupujących.
Źródło: detaldetal.eu
Reklama oparta na rzeczywistych zachowaniach zakupowych i pomiarze ROI kampanii cyfrowych: Carrefour Belgia
Jako pierwszy detalista w Belgii Carrefour oferuje teraz reklamodawcom możliwość dostosowania komunikacji do zachowań zakupowych klientów, co znacznie przyspiesza zmiany.
Źródło: detaldetal.eu
Holandia: Sendcloud zamyka rundę 150mln, aby zwiększyć swoją globalną obecność
Sendcloud, wiodąca europejska platforma wysyłkowa e-commerce, zebrała 150 150 milionów w rundzie finansowej serii C. Inwestycja była prowadzona przez Softbank, L Catterton i HPE Growth. Ta holenderska firma wykorzystuje pieniądze, aby przyspieszyć rozwój i kontynuować swoją misję ekspansji międzynarodowej. Ich główna siedziba w Indowie zatrudnia obecnie 400 pracowników. Firma poinformowała, że chce zatrudnić kolejne 250 osób za pomocą Sendcloud Capital, aby zwiększyć swoją globalną obecność. Wywiad.
Źródło: e-commercenews.eu
Wielka Brytania: dystrybuuje żywność bezpośrednio do restauracji, punktów gastronomicznych i hoteli we współpracy ze Starstock Morrisons
Starstock, rewolucyjna sieć dystrybucji napojów na rynku internetowym, umożliwia markom sprzedaż marek bezpośrednio operatorom, we współpracy z Morrisons, gdzie operatorzy hotelowi w Wielkiej Brytanii mają dostęp do ponad 1500 produktów bezpośrednio od Morrisons.
Źródło: morrisons-corporate.com
Francja: Uruchomienie technologii podnosi 555 mln dolarów, aby pomóc sprzedawcom konkurować z Amazon
Miracle, francuski start-up, który tworzy usługi zakupów online, zebrał 555 milionów dolarów w serii E, w tym Silver Lake, Payne i Felix Capital, i jest wyceniany na ponad 3,5 miliarda dolarów w ciągu 10 lat działalności. Mirakl wspiera ponad 300 firm na rynkach internetowych, w tym Best Buy, Office Depot, Hudson Bay, Groger, Express, Urban Outfitters i Medwell, i stał się kluczowym partnerem dla sprzedawców detalicznych, którzy chcą wykluczyć biznes z Amazon.
Źródło: forbes.com
USA: Instagram zaczyna się od dystrybucji 24/7
Pośród wiwatów związanych z uruchomieniem swojego „wirtualnego sklepu spożywczego” z The Groger Co., Instagram po cichu uruchomił kolejną ofertę skoncentrowaną na funkcjach: usługę dostawy 24/7. Instagram z San Francisco poinformował, że będzie dostępny 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, a sklepy będą otwarte przez cały czas, w tym 7-Eleven, Walgreens, CVS Pharmacy, Right Aid i Safe Places. Dzięki tej usłudze firma zajmująca się dystrybucją artykułów spożywczych online będzie również mogła wydłużyć 24-godzinne godziny otwarcia dla detalistów, ale nie w nocy lub wcześnie rano.
Źródło: supermarketnews.com
USA: Rynki Shunak stają się duże dzięki lokalnym produktom
Schnack Markets oczekuje z jego pomocą „najbardziej wszechstronnego lokalnego sezonu produkcyjnego” w swojej historii Foodshe.io Chodnik. Schnaux z siedzibą w St. Louis powiedział, że ponad 50 świeżych, lokalnych warzyw i owoców będzie dostępnych we wszystkich 111 sklepach Schnaux w sezonie 2021, od pomidorów przez arbuzy po świeże zioła.
Źródło: supermarketnews.com
Kup Groger Safe USA Alliance
Crocker Co., największy w kraju sprzedawca supermarketów, został członkiem tymczasowego komitetu, który wspiera wysiłki na rzecz zabezpieczenia bezpiecznego sojuszu z USA i ograniczenia zorganizowanej przestępczości w handlu detalicznym oraz sprzedaży podrabianych i skradzionych towarów. Z siedzibą w Waszyngtonie, DC, ogłaszając swojego nowego członka Kup Bezpieczną Amerykę Crocker jest „na czele” wysiłków mających na celu rozprawienie się ze zorganizowaną przestępczością handlu detalicznego (ORC) i powołał specjalną jednostkę ds. przestępczości, która ma badać nielegalne działania.
Źródło: supermarketnews.com
USA: PlantX zostaje sprzedawcą Walmart
PlantX Life, Inc., rośnie we wszystkich kierunkach. Dostawca roślinny ogłosił, że staje się sprzedawcą Rynek Walmarta W Stanach Zjednoczonych. Na stronie dostępnych jest ponad 500 artykułów spożywczych pochodzenia roślinnego, w tym produkty takich marek jak Oatley, Nature’s Bath, Made in Nature i Simply Organic.
Źródło: progresywnygrocer.com
USA: Błyskawiczny wzrost powierzchni dostawczej, mówi dyrektor generalny Coffe Yakir Kola
W 2013 roku Kobe zaoferował studentom kolacje i inne artykuły spożywcze jako dostawę. Teraz firmy są częścią szybko rozwijającego się sektora, który dostarcza zamówienia online do drzwi klientów. Współzałożyciel i współzałożyciel Kobe, Yakir Kola, powiedział na konferencji spożywczej, że firma „natychmiastowych potrzeb” ma lepszy model biznesowy i bardziej spójne doświadczenia klientów.
Źródło: cnbc.com
USA: Walmart uruchamia program „Built for Better” dla klientów działających w tym celu
Walmart ma na celu zapewnienie klientom łatwego sposobu na zidentyfikowanie dla Ciebie najlepszych, najbardziej spójnych i przejrzystych produktów. Został zaproszony „Lepiej zbudowany”, Projekt tworzy przestrzeń zakupów online dla konsumentów, używając ikon, aby „tworzyć lepsze dla nich i dla planety”, powiedziała Jane Ewing, starszy wiceprezes ds. stabilności w Walmart. Strona internetowa.
Źródło: supermarketnews.com
USA: Detaliści spożywczy widzą wzrost sprzedaży cyfrowej, ale zyski spadają, według nowego badania przeprowadzonego przez Winshop and Inc.
Sklep alkoholowy (dawniej ThryveAI), był liderem w branży cyfrowej dla lokalnych sprzedawców detalicznych, ogłaszając innowacje w swoim cyfrowym stanie spożywczym: wzrost kosztów badań zysków prowadzonych w połączeniu z badaniami i wywiadem, Ciąć. Największym wyzwaniem dla sprzedawców spożywczych jest niska rentowność ich biznesu online, jak wynika z badania, z którego wynika, że 86% sklepów spożywczych nie jest zadowolonych z zysków online.
Źródło: prnewswire.com
„Muzyk. Miłośnik kawy. Oddany badacz jedzenia. Webman. Namiętny guru internetu”.
More Stories
Wpływ siły wyższej na małe i średnie przedsiębiorstwa w Polsce na przykładzie pandemii Covid-19: wnioski na przyszłość
W 2025 roku Polska zwiększy wydatki na obronność do rekordowego poziomu
„Zmiana zasad gry”: Lockheed przedstawia pierwszy polski F-35