Firma korzysta z pomocy grupy międzygalaktycznych złoczyńców. „Guardians of the Galaxy: Cosmic Rewind”, nowoczesny kryty kolejką górską z popularnymi superbohaterami, którzy po raz pierwszy pojawili się w filmie z 2014 roku, został otwarty w piątek w parku rozrywki na Florydzie.
To nie tylko codzienna atrakcja. Ten statek jest kluczem do przyszłej ochrony biznesu parków Disneya.
Disney wprowadza strategię synergii z Marvelem, jedną z najpopularniejszych marek filmowych firmy, aby wzmocnić fundamentalną część swojej działalności, modernizując jeden ze swoich fantastycznych parków rozrywki.
Strategia
„Transmisje na żywo zapewniają Disneyowi codzienną obecność w życiu swoich klientów, ale Parks daje Disneyowi tyle przestrzeni dla tych konsumentów, co kiedykolwiek nagrane media” – powiedział CNN Business Robert Niles, redaktor ThemeParkInsider.com. „Odwiedzanie parków rozrywki lub rejsów wycieczkowych staje się wspomnieniem na całe życie dla milionów konsumentów – czymś, co prowadzi do trwającej całe życie pokrewieństwa z marką Disney”.
Ale ten segment wygenerował 6,6 miliarda dolarów przychodu w drugim kwartale bieżącego roku podatkowego — ponad dwukrotnie więcej niż w zeszłym roku.
Teraz kolej na Epcota. Wpisz „Cosmic Rewind”.
jeździć
Epcot oferuje inne ekscytujące przejażdżki, takie jak „Test Test”, ale nie jest uważany za jeden z najbardziej ekscytujących kurortów w Disney World. To wyróżnienie należy bardziej do Hollywood Studios, jego parku tematycznego zawierającego gry oparte na Gwiezdnych Wojnach i The Twilight Zone.
W rzeczywistości oryginalny Epcot w ogóle nie miał być parkiem rozrywki, ale raczej zaplanowaną futurystyczną dzielnicą Walta Disneya, znaną jako Experimental Experimental Community of Tomorrow. Stąd akronim.
Marvel to największe nazwisko w branży rozrywkowej, a teraz Disney używa go do rozwijania działalności kurortowej, aby przyciągnąć rodziny, dla których poprzednia iteracja parku była trochę nudna.
Disney dał CNN Business pierwsze spojrzenie na przejażdżkę, a „Cosmic Rewind” wcale nie jest nudny. Kolejka górska pasuje do zabawy z serialu, którego filmy zarobiły ponad 1,6 miliarda dolarów na całym świecie.
W rzeczywistości nie jest to podróż, ale bardzo przypomina życie we własnym filmie Marvela.
Goście są zanurzeni w historii, która toczy się od momentu, gdy staną w kolejce. Gdy wsiadają na statek, kolejka górska wkracza do bitwy między strażnikiem a gigantyczną projekcją kosmosu niebieskiego, która ma trafić do piosenek takich jak „September” Earth, Wind & Fire, które pasują do disco w klimacie filmu.
Według Josha Damaro, prezesa Disney Parks, Experiences and Products, właśnie o to pełne zanurzenie. „Nie możemy się doczekać następnego poziomu opowiadania historii, w którym nasi goście będą mogli uzyskać dostęp do swoich ulubionych historii w zupełnie nowy sposób” – powiedział Damaro CNN Business.
„Jak zawsze mówił Walt, Epcot zawsze musi być w stanie ewolucji i nigdy nie być taki sam” – dodał. „Naszym celem jest utrzymanie tego prywatnego ogrodu tętniącego życiem, żywym i wciąż nostalgicznym, ale gotowym na przyszłość”.
„Irytująco skromny fan sieci. Pisarz. Alkoholowy geek. Namiętny odkrywca. Rozwiązujący złe problemy. Nieuleczalny ekspert od zombie”.
More Stories
Cate Blanchett twierdzi, że we współczesnym społeczeństwie panuje „wyraźny brak wstydu” | Cate Blanchett
Festiwal Filmowy w Wenecji rozpocznie się pokazem Soku z żuka w reżyserii Jenny Ortegi
Nikki Glaser jest gospodarzem Złotych Globów 2025