22 listopada, 2024

Magyar24

Polska Najnowsze wiadomości, zdjęcia, filmy i raporty specjalne z. Polska Blogi, komentarze i wiadomości archiwalne na …

Disney’s Epcot potrzebował metamorfozy.  Marvel Guardians of the Galaxy są tutaj, aby uratować sytuację

Disney’s Epcot potrzebował metamorfozy. Marvel Guardians of the Galaxy są tutaj, aby uratować sytuację

Firma korzysta z pomocy grupy międzygalaktycznych złoczyńców. „Guardians of the Galaxy: Cosmic Rewind”, nowoczesny kryty kolejką górską z popularnymi superbohaterami, którzy po raz pierwszy pojawili się w filmie z 2014 roku, został otwarty w piątek w parku rozrywki na Florydzie.

To nie tylko codzienna atrakcja. Ten statek jest kluczem do przyszłej ochrony biznesu parków Disneya.

Firma poinformowała, że ​​Epcot przechodzi największą transformację w swojej historii. Kosmiczny rewind – atrakcja Mówi się, że kosztuje 500 milionów dolarów – On jest kręgosłupem tej zmiany.

Disney wprowadza strategię synergii z Marvelem, jedną z najpopularniejszych marek filmowych firmy, aby wzmocnić fundamentalną część swojej działalności, modernizując jeden ze swoich fantastycznych parków rozrywki.

Strategia

Uwaga Disneya przeniosła się na transmisje na żywo, a jej najnowszy raport o zarobkach koncentruje się głównie na Disney+ i 137,7 mln subskrybentów. Jednak inwestowanie w kurorty pozostaje kluczowe dla Disneya, ponieważ zapewnia firmie głębsze połączenie z konsumentami, z którym nie mogą się równać jej konkurenci.

„Transmisje na żywo zapewniają Disneyowi codzienną obecność w życiu swoich klientów, ale Parks daje Disneyowi tyle przestrzeni dla tych konsumentów, co kiedykolwiek nagrane media” – powiedział CNN Business Robert Niles, redaktor ThemeParkInsider.com. „Odwiedzanie parków rozrywki lub rejsów wycieczkowych staje się wspomnieniem na całe życie dla milionów konsumentów – czymś, co prowadzi do trwającej całe życie pokrewieństwa z marką Disney”.

& quot;  Guardians of the Galaxy: Cosmic Rewind "  To najnowsza atrakcja Disneya.
Przejażdżka pojawia się, gdy parki Disneya cofają się z dwóch przerażających lat. Ośrodki dla firm Szczególnie mocno dotknięta epidemiąTracisz miliardy dolarów.

Ale ten segment wygenerował 6,6 miliarda dolarów przychodu w drugim kwartale bieżącego roku podatkowego — ponad dwukrotnie więcej niż w zeszłym roku.

Firma spędziła ostatnie kilka lat na unowocześnianiu swoich kurortów na całym świecie, często korzystając z popularnych franczyz. Obejmują one „Gwiezdne wojny: Krawędź galaktyki” W Disneylandzie i Disney World w 2019 roku i Kampus Marvela Avengers Podczas kalifornijskiej przygody w Anaheim w Kalifornii w 2021 roku.

Teraz kolej na Epcota. Wpisz „Cosmic Rewind”.

jeździć

EPCOT jest w trakcie remontu.  & quot;  kosmiczne przewijanie do tyłu "  jest w centrum uwagi.

Epcot oferuje inne ekscytujące przejażdżki, takie jak „Test Test”, ale nie jest uważany za jeden z najbardziej ekscytujących kurortów w Disney World. To wyróżnienie należy bardziej do Hollywood Studios, jego parku tematycznego zawierającego gry oparte na Gwiezdnych Wojnach i The Twilight Zone.

W rzeczywistości oryginalny Epcot w ogóle nie miał być parkiem rozrywki, ale raczej zaplanowaną futurystyczną dzielnicą Walta Disneya, znaną jako Experimental Experimental Community of Tomorrow. Stąd akronim.

Marvel to największe nazwisko w branży rozrywkowej, a teraz Disney używa go do rozwijania działalności kurortowej, aby przyciągnąć rodziny, dla których poprzednia iteracja parku była trochę nudna.

Disney dał CNN Business pierwsze spojrzenie na przejażdżkę, a „Cosmic Rewind” wcale nie jest nudny. Kolejka górska pasuje do zabawy z serialu, którego filmy zarobiły ponad 1,6 miliarda dolarów na całym świecie.

& quot;  kosmiczne przewijanie do tyłu "  Goście wplatają się w walkę kolejki górskiej między strażnikami a gigantycznym niebiańskim kosmitą.

W rzeczywistości nie jest to podróż, ale bardzo przypomina życie we własnym filmie Marvela.

Goście są zanurzeni w historii, która toczy się od momentu, gdy staną w kolejce. Gdy wsiadają na statek, kolejka górska wkracza do bitwy między strażnikiem a gigantyczną projekcją kosmosu niebieskiego, która ma trafić do piosenek takich jak „September” Earth, Wind & Fire, które pasują do disco w klimacie filmu.

Według Josha Damaro, prezesa Disney Parks, Experiences and Products, właśnie o to pełne zanurzenie. „Nie możemy się doczekać następnego poziomu opowiadania historii, w którym nasi goście będą mogli uzyskać dostęp do swoich ulubionych historii w zupełnie nowy sposób” – powiedział Damaro CNN Business.

„Jak zawsze mówił Walt, Epcot zawsze musi być w stanie ewolucji i nigdy nie być taki sam” – dodał. „Naszym celem jest utrzymanie tego prywatnego ogrodu tętniącego życiem, żywym i wciąż nostalgicznym, ale gotowym na przyszłość”.