Gdy plan Disney Plus z reklamami zostanie wprowadzony jeszcze w tym roku, podobno będzie on wyświetlać czterominutowe reklamy w filmach lub programach trwających godzinę lub krócej, zgodnie z raportami z różnorodny I Dziennik Wall Street.
Lubić różnorodny Sugeruje to, że spowodowałoby to, że Disney wyświetlałby mniej reklam na godzinę niż niektórzy jego konkurenci. Peacock z NBC wyświetla nie więcej niż pięć minut reklam na godzinę treści, podczas gdy HBO Max wyświetla cztery minuty reklam na godzinę. Nawet liczba planowanych reklam Disney Plus przewyższa należącą do Disneya Hulu, która wyświetla od 9 do 12 reklam w ciągu godziny.
Jeśli chodzi o samą treść reklam, mówi się, że firma ostrożnie podchodzi do zachowania swojego wizerunku przyjaznego rodzinie. Rola Disneya nie ogranicza się do wykluczania reklam, które mogą zawierać tematy dla dorosłych, na przykład związane z alkoholem lub polityką – różnorodny Stwierdza, że nie będzie akceptować żadnych reklam, jeśli pochodzą one również od konkurenta w branży rozrywkowej.
Disney planuje usunąć reklamy ze wszystkich programów, jeśli są używane przez Profil dla dzieci także. Według źródeł zaznajomionych z sytuacją różnorodny Że Disney usunie reklamy z programów przeznaczonych dla odbiorców w wieku przedszkolnym, nawet jeśli użytkownik nie ma profilu dziecięcego.
w marcu , Disney ogłosił, że uruchomi tańszą reklamę z reklamami w Stanach Zjednoczonych pod koniec 2022 r., które później będą dostępne dla innych krajów w przyszłym roku. Nie ma żadnych szczegółów na temat kosztu najtańszej opcji – Disney Plus kosztuje obecnie 7,99 USD miesięcznie bez reklam. Disney Mówi, że dodał 7,9 miliona nowych subskrybentów W ostatnim kwartale jego baza abonentów wzrosła do około 44 milionów osób w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie.
Wraz ze wzrostem liczby subskrybentów Disney Plus zmniejszyła się liczba subskrybentów Netflix (chociaż w USA i Kanadzie nadal jest 74,58 mln subskrybentów). Gigant nadawczy stracił abonentów Po raz pierwszy od ponad dekady w ostatnim kwartale roku obmyśliła już plany odzyskania użytkowników. Uwaga dla pracowników, że Netflix może być Przedstawiamy kategorię z reklamami Kiedyś w tym roku Jak Disney Plusto też Praca nad opcją transmisji na żywo. Reed Hastings, współdyrektor generalny Netflix, mówił o rozprawieniu się z udostępnianiem haseł w celu zarabiania pieniędzy na bezpłatnym przesyłaniu strumieniowym (ku przerażeniu użytkowników), co może mieć miejsce w tym samym czasie, gdy Netflix wypuszcza reklamę warstwa.
„Irytująco skromny fan sieci. Pisarz. Alkoholowy geek. Namiętny odkrywca. Rozwiązujący złe problemy. Nieuleczalny ekspert od zombie”.
More Stories
Cate Blanchett twierdzi, że we współczesnym społeczeństwie panuje „wyraźny brak wstydu” | Cate Blanchett
Festiwal Filmowy w Wenecji rozpocznie się pokazem Soku z żuka w reżyserii Jenny Ortegi
Nikki Glaser jest gospodarzem Złotych Globów 2025