Po ogłoszeniu przez ligę NFL w środę, że jej popularny poranny program „Good Morning Football” nadawany w NFL Network przeniesie produkcję z Nowego Jorku do Los Angeles jeszcze w tym roku, głównym pytaniem jest, czy obecna obsada pozostanie w dalszym ciągu.
W ramach tej przeprowadzki program zostanie wycofany na lato rozpoczynające się 29 marca i wznowiony później tego lata. Następnie transmisja odbędzie się w siedzibie medialnej ligi NFL na zachodnim wybrzeżu w Inglewood w Kalifornii, która znajduje się obok stadionu SoFi, stadionu drużyny NFL Los Angeles Rams and Chargers. Na terenie obiektu znajduje się pięć scen dźwiękowych i powierzchnia 5970 stóp kwadratowych, na której odbywają się występy „Total Access” i „GameDay” sieci NFL. Oczekuje się, że „Good Morning Football” będzie nadawany od 8 do 10 rano czasu wschodniego po przeprowadzce do Kalifornii, w przeciwieństwie do obecnego trzygodzinnego bloku.
W skład ekipy „Good Morning Football” wchodzą obecnie gospodarz Jimmy Erdahl oraz analitycy Kyle Brandt, Jason McCourty i Peter Schrager, przy udziale Willa Silvy. Pracownicy zostali poinformowani o przeprowadzce do Los Angeles, O czym jako pierwszy poinformował „Sports Business Journal”., wcześniej w tym tygodniu. Wszyscy członkowie głównego kwartetu mieszkają na wschodnim wybrzeżu i mają dzieci, więc przeprowadzka po kraju to duże wyzwanie zarówno zawodowe, jak i osobiste. Osoby zaangażowane w tę decyzję stwierdziły, że liga NFL poprosiła wszystkich pracowników o kontynuowanie występu. Według źródła zaznajomionego ze sprawą decyzja ta była dla wszystkich zaskoczeniem.
W programach studyjnych często pojawiają się zmiany talentów, jak na przykład w „Good Morning Football”, z którego wcześniej odeszli Kay Adams i Nate Burleson. Zapytany o oczekiwania dotyczące przeniesienia kluczowych członków programu do Los Angeles, rzecznik NFL odmówił komentarza. „Jesteśmy podekscytowani produkcją Good Morning Football w siedzibie NFL Media w Los Angeles, która dysponuje światowej klasy przestrzenią studyjną i oddziałami sąsiadującymi ze stadionem SoFi” – powiedział rzecznik.
Także szerszy kontekst SportowiecAndrzej Marchand Wspomniałem o tym wcześniej, jest to, że NFL od jakiegoś czasu próbuje pozbyć się swoich aktywów medialnych należących do ligi. (NFL Media składa się z NFL Network, NFL.com, NFL RedZone, NFL Films i NFL+.) NFL weszła w tryb oszczędzania kosztów dzięki swoim aktywom medialnym, w tym NFL Network, która zwolniła około 5 procent swojej siły roboczej rok temu.
Jak podał w środę Sports Business Journal, około 60 pracowników NFL otrzymało na początku stycznia ofertę dobrowolnego wykupu około 200 pracowników. Fani „Good Morning Football” musieli zdać sobie sprawę, że program nie przyjechał do Las Vegas na Super Bowl, ale był transmitowany z Nowego Jorku. „Good Morning Football” wyemitowano 1 sierpnia 2016 r. i jest to pierwszy program NFL Network pochodzący z Nowego Jorku.
Władze NFL podały, że kiedy serial zostanie wznowiony w Los Angeles, będzie obejmował przedłużoną, dwugodzinną serię, która będzie dystrybuowana. Seria rozszerzeń to serial typu spin-off, który będzie miał inny tytuł i nie będzie emitowany w sieci NFL. Sony Pictures Television będzie dystrybuować nową serię rozszerzeń.
Wszystko to ma związek z podpisaniem przez NFL w 2021 r. nowych umów z NBC, CBS, ESPN, Fox i Amazon o łącznej wartości około 110 miliardów dolarów w ciągu 11 lat, czyli prawie dwukrotnie więcej niż w przypadku poprzednich umów.
Biografia Jerry'ego Jonesa
Trochę wiadomości wydawniczych: Don Van Natta Jr., starszy pisarz ESPN i trzykrotny zdobywca nagrody Pulitzera, podpisał kontrakt z Avid Reader Press, wydawnictwem Simon & Schuster, na napisanie biografii Jerry Jones, właściciel, prezes i dyrektor generalny drużyny Dallas Cowboys. Roboczy tytuł książki to „Gwiazda”, a jej publikacja planowana jest na rok 2026.
Jones, obecnie 81-letni, kupił Cowboys w 1989 roku za 140 milionów dolarów. Ostatnio w Sportico wartość Wartość franczyzy wynosi 9,2 miliarda dolarów.
„Najbardziej podobał mi się w ESPN – być może w mojej karierze – profil Jerry’ego Jonesa, który zrobiłem prawie dziesięć lat temu, latem 2014 roku” – powiedział Van Natta w e-mailu. „W sporcie nie ma nikogo bardziej wpływowego, wpływowego, cytowanego i nieprzewidywalnego niż właściciel i dyrektor generalny najcenniejszej franczyzy sportowej na świecie. Ale wiele rzeczy na temat Jerry'ego Jonesa pozostaje nieznanych. Założę się, że jest to najlepszy sposób, aby to powiedzieć Historia zdumiewającego wzrostu popularności ligi NFL to Przez niezwykłą historię życia Jerry'ego Jonesa.
Mecz o tytuł Wielkiej Dziesiątki w koszykówce kobiet w telewizji CBS
CBS może w ten weekend otrzymać nieoczekiwaną premię za oglądalność dzięki umowie dotyczącej praw medialnych Wielkiej Dziesiątki. W ramach umów konferencji dotyczących futbolu uniwersyteckiego i koszykówki CBS ma prawa do meczu o mistrzostwo kobiet w koszykówce Wielkiej Dziesiątki. Cztery najlepsze rozstawienia w turnieju to nr 1 w stanie Ohio, nr 2 w stanie Iowa, nr 3 w stanie Indiana i nr 4 w stanie Michigan, więc jeśli rozstawienia się utrzymają, CBS udostępni w swojej sieci tytułową grę Caitlin Clark.
Mecz będzie pierwszą transmisją telewizyjną meczu o tytuł Wielkiej Dziesiątki kobiet w koszykówce. Lisa Byington zadzwoni do finału u boku Juliana Vianiego. AJ Ross będzie reporterem pobocznym. Byington, głos telewizyjny drużyny Milwaukee Bucks, powiedziała, że podczas pracy w Big Ten Network zwoływała Clarke od 10 do 12 meczów.
W niedzielnym zwycięstwie stanu Iowa 93-83 nad Ohio State Clark wyprzedził Pete'a Maravicha w zdobywaniu największej liczby punktów w historii I ligi, zarówno mężczyzn, jak i kobiet. Średnia oglądalność w stacji Fox wynosiła 3,39 miliona, a maksymalna liczba widzów wyniosła 4,4 miliona. Mecz ten był najchętniej oglądanym meczem koszykówki kobiet w sezonie zasadniczym od 25 lat, odkąd 10 stycznia 1999 r. od czasu transmisji telewizji CBS z UConn-Tennessee oglądało go 3,88 miliona widzów.
Głębiej
Dzwonimy do Caitlin Clark: Nadawcy w sprawie zaszczytu i wyzwania, jakim jest ogłoszenie daty
Podcast dla mediów sportowych
Jeśli jesteś fanem mediów sportowych, mój kolega Andrew Marchand Dołącz do mnie i obejrzyj w tym tygodniu 96-minutowy podcast na różne tematy.
Omówiliśmy oczekiwania wobec Toma Brady’ego jako analityka NFL. Jak zostanie osądzony? Jak by to było być nadawcą meczu; Co przybycie Brady'ego oznacza dla Grega Olsena; I czy drugie stanowisko w Fox jest lepsze niż stanowisko głównego analityka w „Chursday Night Football”. Możesz także usłyszeć nasze rozmowy na temat odejścia Dale'a Earnhardta Jr. do NBC i kieruje się do Amazon Prime Video i Warner Bros. Odkrycie sportowe; Wpływ Clarka na turniej NCAA i WNBA; I więcej.
Możesz subskrybować ten podcast w Apple Podcasts, Google Play, Spotify i nie tylko.
(Zdjęcie logo „Good Morning Football”: Robin Allam/Ikon Sportswire za pośrednictwem Getty Images)
„Irytująco skromny pionier internetu. Miłośnik Twittera. Kujon od piwa. Badacz bekonów. Praktyk kawy”.
More Stories
Patriots wybrali Jacoby’ego Brissetta na swojego początkowego rozgrywającego zamiast Drake’a Maya
Siedem wielkich transakcji, które chcielibyśmy zobaczyć przed otwarciem sezonu NFL
Zac Taylor z Bengals – Wcześnie rozmawialiśmy o sytuacji Ja’Marr Chase