(NEXSTAR) – Było fajnie, dopóki trwało, fani Chipotle.
Chipotle potwierdził, że goście nie będą już mogli skorzystać z internetowego „hacka”, który zyskał popularność w mediach społecznościowych, ponieważ doprowadził do „złych doświadczeń” dla personelu i klientów restauracji.
Użytkownicy, którzy brali udział w „hacku”, jak to określano w mediach społecznościowych, poinstruowali swoich zwolenników, aby korzystali z internetowych platform zamówień Chipotle, aby złożyć zamówienie na jedno taco ze wszystkimi darmowymi dodatkami z boku, wraz z tortillami. robiąc to, Wielu użytkowników twierdziło Mogą zbudować w zasadzie całe burrito (lub miskę burrito) za około 3 dolary i resztę.
Zamówione w tradycyjny sposób burrito zazwyczaj kosztują ponad 9 USD, w zależności od białka i dodatków, według Witryna Chipotle.
Jak wspomniałem po raz pierwszy wcześniej od środka, Chipotle wyłączył opcję online zamówienia jednego taco na początku tego tygodnia.
„Goście nie są obecnie w stanie zamówić ani jednego taco z naszych systemów zamówień online” – powiedziała Laurie Shallow, dyrektor ds. spraw korporacyjnych w Chipotle w oświadczeniu udostępnionym firmie Nexstar. „Chociaż przez długi czas korzystaliśmy z dostosowań, a nawet opublikowaliśmy naszą listę hakerów, obecny trend w mediach społecznościowych prowadzi do kiepskiego doświadczenia naszego jedzenia, naszych pracowników i naszych klientów oczekujących na zamówienia”.
Pracownicy w kilku lokalizacjach Chipotle w USA powiedzieli Insiderowi, że konieczność realizacji tych zamówień spowolni całą restaurację. Sam przedmiot również marnuje więcej plastikowych jednorazowych pojemników i kubków niż zamawianie tradycyjnego burrito.
Jeden z menedżerów z Ohio powiedział nawet Insiderowi, że klienci będą „agresywni” w stosunku do pracowników, gdy otrzymają taco odpowiedniej wielkości (zamiast większych boków dostępnych w zamówieniach burrito), mimo że są technicznie tylko prawo do mniejszego taco.
„To było denerwujące dla wszystkich” – powiedziała po części w oświadczeniu dla Insidera.
Tymczasem Shallow zauważyła w swoim oświadczeniu, że Chipotle nie sprzeciwia się wszystkim „hackom” opartym na mediach społecznościowych, zwracając uwagę na trzy, z których sam Chipotle udostępnił na TikTok w 2020 roku. Ale każdy z tych „hacków” – domagać się naczosya Sałatka Taco lub Siedem warstw zanurzenia Miał on na celu pomóc klientom w tworzeniu pozycji poza menu, a nie tańszych wersji istniejących pozycji menu.
Schalow powiedział klientom Chipotle, którzy nadal chcieli zamówić tacos, aby zrobili to osobiście.
„Odkrywca. Nieprzepraszający przedsiębiorca. Fanatyk alkoholu. Certyfikowany pisarz. Wannabe tv ewangelista. Fanatyk Twittera. Student. Badacz sieci. Miłośnik podróży.”
More Stories
JPMorgan oczekuje, że Fed obniży w tym roku referencyjną stopę procentową o 100 punktów bazowych
Foot Locker opuszcza Nowy Jork i przenosi się do St. Petersburga na Florydzie, aby obniżyć wysokie koszty: „efektywność”
Giełdy Nasdaq i S&P 500 prowadzą w dół w związku z rozczarowującymi wynikami Nvidii