Getty/Everett
Po jego cytatach o pisaniu dla Zaginiony pojawił się w Targowisko próżności Wyciągi z książki We wtorek doświadczony pisarz Javier Grillo podwoił marxuach w mediach społecznościowych, dzieląc się swoimi doświadczeniami z dramatu ABC.
Grillo-Marxwatch, który został opisany w książce Maureen Ryan Hollywood jako „jedyna osoba z pierwotnego kręgu scenarzystów serialu w pokoju scenarzystów w drugim sezonie”, opublikował swój własny esej, mając nadzieję, że odstraszy „przyszłych oprawców”.
„Jeśli Zaginiony To tak wspaniałe dzieło sztuki, że po tylu latach nadal będzie tematem dyskusji, więc trudno oczekiwać, że ci z nas, którzy tam byli, będą milczeć na temat tego, jak powstał serial” – napisał Grillo Markswatch.Zaginiony Odniósł sukces dzięki stałemu wkładowi wielu, wielu artystów, z których wielu było geniuszami na swój sposób, a wielu z nich było bardzo źle traktowanych, a następnie zniknęło na rzecz „pisarza serialu”.
Książka nosi tytuł Spal to całkowicie: Władza, współudział i wezwanie do zmian w Hollywood Wydany 6 czerwca, najwyraźniej ma na celu ujawnienie „wzorców nękania i uprzedzeń w Hollywood, jednocześnie podkreślając problematyczne postawy w firmach takich jak Lucasfilm i programy takie jak Saturday Night Live, The Goldbergs, Lost, Sleepy Hollow, Ogranicz swój entuzjazm i więcej.”
Wiele fragmentów rozdziałów nt Zaginiony Odnosi się do stylu zarządzania producentów wykonawczych Damona Lindelofa i Carltona Cuse’a, którzy przez sześć lat występowali jako współprowadzący show w ABC. Obaj mężczyźni odnieśli dalsze sukcesy w telewizji. Lindelof stworzył nagrodzony Emmy dramat HBO gwardia — co ostatecznie wyjaśniło wielu widzom rzeź w wyścigu w Tulsie — podczas gdy Cuse tworzył (z Johnem Ridleyem) pięć dni pamięci, który opowiadał wstrząsającą, prawdziwą historię szpitala w Nowym Orleanie, który miał trudności z leczeniem pacjentów po huraganie Katrina.
W książce Ryana Lindelof i Cuse są oskarżani o utrzymywanie środowiska pełnego zastraszania i nieodpowiednich komentarzy na temat rasy. W odpowiedzi na zarzuty Lindelof powiedział Ryanowi, że „mój podstawowy brak doświadczenia jako reżysera i prezesa oraz moja rola jako kogoś, kto miał stworzyć klimat twórczego niebezpieczeństwa i ryzyka, ale zapewniać bezpieczeństwo i komfort w procesie twórczym — ja nie powiodło się w tym przedsięwzięciu”.
„To bardzo denerwujące wiedzieć, że są ludzie, którzy mieli tak złe doświadczenia”, powiedział Cuse Ryanowi. Zamierzałem zrobić wszystko, co w mojej mocy, aby wprowadzić zmiany.
Grillo Marxuach rozpoczął swój artykuł od wyjaśnienia, w jaki sposób „przeważnie grał razem ze zdrową hipokryzją, że Zagubieni odnieśli sukces dzięki dwóm geniuszom” po jego odejściu z dramatu pod koniec drugiego sezonu. Medium, Shannara RecordsI Ciemny kryształ: wiek oporu I Kowboj Bebop.
Nazywam tę hipokryzję pomocną, ponieważ pozwoliła mi później kontynuować pracę Zaginiony Bez kary kończy karierę. Pozwoliło to również Darltonowi osiągnąć wielkie bogactwo i wpływy kulturowe. Każdy z nich jest zbyt duży, by upaść – i przypuszczam, że eksperci ds. zarządzania kryzysowego, pedagodzy i adwokaci przygotowywali się przed opublikowaniem książki lub jej fragmentu w „Vanity Fair”. Mam nadzieję, że przyszli sprawcy będą odstraszani, a sygnalizowanie sprawcom będzie mniej stygmatyzowane”.
„Wreszcie bycie trochę obłudnym, a nawet pomocnym, w końcu staje się tak bolesne. Ten gniew mnie przeraził. Skończyłem płacić za ego Darltona. Słowem Howarda Bella, po prostu zabrakło mi gówna”.
Możesz znaleźć jego artykuł w jego tweecie poniżej.
More Stories
Cate Blanchett twierdzi, że we współczesnym społeczeństwie panuje „wyraźny brak wstydu” | Cate Blanchett
Festiwal Filmowy w Wenecji rozpocznie się pokazem Soku z żuka w reżyserii Jenny Ortegi
Nikki Glaser jest gospodarzem Złotych Globów 2025