24 listopada, 2024

Magyar24

Polska Najnowsze wiadomości, zdjęcia, filmy i raporty specjalne z. Polska Blogi, komentarze i wiadomości archiwalne na …

Biuro Dunder Mifflin w centrum pozwu o naruszenie znaku towarowego przez NBCU – termin

Biuro Dunder Mifflin w centrum pozwu o naruszenie znaku towarowego przez NBCU – termin

To może być odcinek Polowanie na papier. NBC Global Pozywa firmę, którą nazywa „squatterem marki” za rzekome oszustwa związane z rejestracją znaków towarowych Donder Mifflinczyli nazwa fikcyjnej firmy papierniczej zawartej w NBC’s biurko.

Pozew złożony w piątek w Sądzie Okręgowym Stanów Zjednoczonych dla Centralnego Okręgu Kalifornii twierdzi, że: grupa medialna jay kennett a jej właściciel, Jay Kennett, „założyli firmę w oparciu o rejestrację cudzych znaków towarowych”, aby odsprzedać znaki ich prawowitym właścicielom lub skorzystać z „dezorientacji konsumentów” poprzez oferowanie markowych towarów związanych z popularnym programem telewizyjnym , film lub gra wideo, która nie jest Ona ma z nią uzasadniony związek.

obsada „biuro”
Grupa Everetta

Zgodnie z pozwem, około sześć lat temu pozwani zarejestrowali nazwę Dunder Mifflin w Urzędzie Patentów i Znaków Towarowych USA w celu sprzedaży bluz z kapturem, T-shirtów, kurtek i innej odzieży. NBCU twierdzi, że próbowała zarejestrować fałszywą firmę w 2020 r., ale jej wniosek został odrzucony. NBCU odwołuje się od tej decyzji.

Pozew ma na celu zakończenie używania przez Jay Kennette Media nazwy Dunder Mifflin i zniszczenie wszelkich pozostałych markowych towarów. Powodowie – NBCUniversal Media LLC, Universal Television LLC i Universal Studios Licensing – domagają się również niesprecyzowanego odszkodowania i wszelkich zysków już uzyskanych ze sprzedaży towarów.

Na podstawie brytyjskiego serialu Ricky Jervis mierzy się, biurko Jest emitowany w latach 2005-13 w NBC. Steve Carell, John Krasinki, Gina Fisher, Rainn Wilson i inni prowadzili komedię o ludziach i ich codziennej pracy w Scranton w Pensylwanii, filii Dunder Mifflin Paper Company. Serial sitcom jest nadal bardzo popularny w merchandisingu i transmisjach na żywo.

Miejska Służba Informacyjna przyczyniła się do powstania tego raportu.