- Peloton i Lululemon ogłosiły pięcioletnie partnerstwo strategiczne.
- Peloton opracuje cyfrowe treści fitness dla Lululemon, a Lululemon stanie się głównym dostawcą odzieży sportowej Peloton.
Jane Van Santford jeździ na rowerze treningowym Peloton w swoim domu w San Anselmo w Kalifornii.
Ezra Shaw | Obrazy Getty’ego
Akcje Pelotonu wzrosły w środę po tym, jak firma ogłosiła pięcioletnie partnerstwo w celu opracowywania cyfrowych treści fitness dla Lululemon.
W ramach umowy Lululemon stanie się głównym dostawcą odzieży sportowej dla firmy Peloton.
Akcje Peletonu wzrosły o ponad 15% w przedłużonym handlu. Akcje Lululemon, którego kapitalizacja rynkowa wynosi około 48 miliardów dolarów w porównaniu do 1,7 miliarda dolarów Pelotonu, w notowaniach poza godzinami pracy utrzymywały się na niezmienionym poziomie.
Lululemon powiedział, że do końca roku przestanie sprzedawać Studio Mirror, które umożliwia użytkownikom strumieniowe przesyłanie zajęć treningowych. Nadal będzie zapewniać serwis i wsparcie dla istniejącego sprzętu lustrzanego.
Ta wiadomość pojawiła się dzień po ogłoszeniu przez Peloton, że współzałożyciel i dyrektor ds. produktu Tom Cortese odchodzi z firmy. Peloton zmienił strategię, skupiając się bardziej na subskrypcjach, a mniej na drogim sprzęcie do ćwiczeń.
To najświeższa wiadomość. . Prosimy o ponowne sprawdzenie aktualizacji
„Odkrywca. Nieprzepraszający przedsiębiorca. Fanatyk alkoholu. Certyfikowany pisarz. Wannabe tv ewangelista. Fanatyk Twittera. Student. Badacz sieci. Miłośnik podróży.”
More Stories
Wystrzelenie rakiety turystycznej Blue Origin kończy prawie dwuletnią przerwę
Krzesło Tesli odrzuca krytykę sędziego dotyczącą „braku” nadzoru Elona Muska – „To bzdury”
Ocena ekosystemu Solany i tego, jak Jito pomoże mu się rozwijać