- Peloton i Lululemon ogłosiły pięcioletnie partnerstwo strategiczne.
- Peloton opracuje cyfrowe treści fitness dla Lululemon, a Lululemon stanie się głównym dostawcą odzieży sportowej Peloton.
Jane Van Santford jeździ na rowerze treningowym Peloton w swoim domu w San Anselmo w Kalifornii.
Ezra Shaw | Obrazy Getty’ego
Akcje Pelotonu wzrosły w środę po tym, jak firma ogłosiła pięcioletnie partnerstwo w celu opracowywania cyfrowych treści fitness dla Lululemon.
W ramach umowy Lululemon stanie się głównym dostawcą odzieży sportowej dla firmy Peloton.
Akcje Peletonu wzrosły o ponad 15% w przedłużonym handlu. Akcje Lululemon, którego kapitalizacja rynkowa wynosi około 48 miliardów dolarów w porównaniu do 1,7 miliarda dolarów Pelotonu, w notowaniach poza godzinami pracy utrzymywały się na niezmienionym poziomie.
Lululemon powiedział, że do końca roku przestanie sprzedawać Studio Mirror, które umożliwia użytkownikom strumieniowe przesyłanie zajęć treningowych. Nadal będzie zapewniać serwis i wsparcie dla istniejącego sprzętu lustrzanego.
Ta wiadomość pojawiła się dzień po ogłoszeniu przez Peloton, że współzałożyciel i dyrektor ds. produktu Tom Cortese odchodzi z firmy. Peloton zmienił strategię, skupiając się bardziej na subskrypcjach, a mniej na drogim sprzęcie do ćwiczeń.
To najświeższa wiadomość. . Prosimy o ponowne sprawdzenie aktualizacji
„Odkrywca. Nieprzepraszający przedsiębiorca. Fanatyk alkoholu. Certyfikowany pisarz. Wannabe tv ewangelista. Fanatyk Twittera. Student. Badacz sieci. Miłośnik podróży.”
More Stories
JPMorgan oczekuje, że Fed obniży w tym roku referencyjną stopę procentową o 100 punktów bazowych
Foot Locker opuszcza Nowy Jork i przenosi się do St. Petersburga na Florydzie, aby obniżyć wysokie koszty: „efektywność”
Giełdy Nasdaq i S&P 500 prowadzą w dół w związku z rozczarowującymi wynikami Nvidii