Po trudnym wydarzeniu kierowca M-Sport Forda Adrien Fourmaux nie może się doczekać Rajdu Polski, skupiając się na miękkim szutrze.
Kierowca M-Sport Forda, Adrien Fourmaux, jest zdeterminowany, aby otrząsnąć się po wymagającym Rajdzie Włoch Sardynii, przygotowując się do 80. Rajdu Polski ORLEN w tym miesiącu.
Francuz znajdował się w pierwszej trójce na nierównej włoskiej wyspie, kiedy przebicie opony i następujący po niej problem z alternatorem pokrzyżowały jego wysiłki, przez co jego M-Sport Ford Puma Rally1 Hybrid wycofał się z zawodów.
Ott Tanak będzie starał się utrzymać tempo sezonu.
Pomimo niepowodzenia Fourmaux wrócił do gry i zakwalifikował się na 15. miejscu, zdobywając trzy kluczowe punkty ostatniego dnia.
Fourmax dobrze rozpoczął sezon, zapewniając miejsca na podium w dwóch z pierwszych trzech rund.
Jednak ostatnie zmagania sprawiły, że przegrał walkę o mistrzostwo.
Grégoire Münster osiągnął swój najlepszy wynik w WRC w Rajdzie Włoch Sardynii, chcąc utrzymać dobrą passę w Rajdzie Polski.
Niemniej jednak aktualny mistrz Wielkiej Brytanii optymistycznie podchodzi do swojego pierwszego wyjazdu do Mikołajek.
„Tempo, które pokazaliśmy na Sardynii, jest bardzo pozytywne” Według Formax powiedział WRC.com.
„Musieliśmy trochę popracować nad niektórymi wolniejszymi zakrętami, ale były one bardziej specyficzne [for Sardinia]. Miło było mieć trochę [Wolf] Punkty na etapie mocy, ale chcemy więcej na odcinkach Super Sunday”.
Ogier widzi pozytywne strony w Rajdzie Włoch Sardynii, mimo że problem z oponami kosztował go zwycięstwo na końcowych etapach.
Nadchodzące rajdy na miękkim szutrze, w tym Rajd Polski, dają Formaxowi szansę na odzyskanie formy z początku sezonu.
Koncentrując się na tych wydarzeniach, nie może się doczekać powrotu na podium, pewny osiągów samochodu.
„Teraz skupiamy się na rajdach na miękkim szutrze i ogólnie jestem zadowolony z samochodu. Dobrze jest wrócić na podium, jak na początku sezonu – aby znów zdobyć więcej punktów,” on dodał.
Organizatorzy rajdu WRC Safari już odliczają dni do przyszłorocznej wielkiej afrykańskiej przygody.
Powrót Fourmaux na pełnoetatowe stanowisko w fabryce był jak dotąd jednym z najważniejszych wydarzeń sezonu.
Kierowca M-Sport zajmował trzecie miejsce w klasyfikacji mistrzostw aż do zeszłomiesięcznego Vodafone Rally de Portugal, demonstrując swoje umiejętności i konsekwencję.
Rajd Polski oferuje inne wyzwanie niż nierówny teren Sardynii.
Podążaj za nami X (Twitter) Aby uzyskać więcej aktualizacji
More Stories
Wpływ siły wyższej na małe i średnie przedsiębiorstwa w Polsce na przykładzie pandemii Covid-19: wnioski na przyszłość
W 2025 roku Polska zwiększy wydatki na obronność do rekordowego poziomu
„Zmiana zasad gry”: Lockheed przedstawia pierwszy polski F-35