„To, co zobaczysz w tych filmach, to to, że są one szeroko angażujące, ale także podążają za tą młodą i zróżnicowaną publicznością, która reprezentuje dzisiejszą publiczność transmisji, pokolenie konsumentów, którzy wybierają transmisję jako główne źródło rozrywki” – powiedziała pani Campbell w wywiadzie. .
Pomimo pozostawania w tyle za niektórymi konkurentami telewizyjnymi, Peacock miał w tym roku hit. Luty był punktem kulminacyjnym, ponieważ widzowie mogli obejrzeć Zimowe Igrzyska Olimpijskie 2022, Super Bowl, jednoczesne premiery Jennifer Lopez z udziałem „Marry Me” w kinach i na służbie oraz debiut „Bel-Air” Once. Wspaniała wersja przebojowego serialu telewizyjnego z lat 90. „Książę Bel-Air” z Willem Smithem w roli głównej. (W przygotowaniu jest drugi sezon.)
„Utrzymanie naszych usług po streamingu wszystkich tych specjalnych treści w tak skoncentrowanym czasie znacznie przekroczyło nasze oczekiwania” – powiedział dyrektor generalny Comcast Brian Roberts podczas rozmowy o zarobkach w zeszłym tygodniu. „Zaobserwowaliśmy 25-procentowy wzrost liczby godzin zaangażowania rok do roku”.
Kiedy pandemia postawiła biznes teatralny na głowie, Universal Pictures eksperymentowało z różnymi sposobami dystrybucji swoich filmów. Był czysto teatralny, taki jak „Fast 9: The Fast Saga”, który zarobił 173 miliony dolarów, kiedy został wydany latem ubiegłego roku, gdy liczba przypadków koronawirusa była niższa. Był też „Sing 2”, który po grudniowej premierze zarobił w kraju ponad 160 milionów dolarów, zanim przeniósł się do premium wideo na żądanie zaledwie 17 dni po wejściu do kin. Firma eksperymentowała również z jednoczesnym wydaniem, debiutując „Halloween Kills” i jego kontynuację „Boss Baby” w kinach i na Peacocku podczas szczytu pandemii. Firma zrobi to ponownie za dwa tygodnie, remake horroru Stephena Kinga Firestarter.
„Nie ma jednego rozmiaru dla wszystkich” – powiedziała Langley. „Chodzi o to, by z jednej strony patrzeć na poszczególne filmy, a potem także na nasz motor rozwoju, Peacock, i robić to, co najlepsze w danym momencie, w zależności od tego, co dzieje się na rynku. Mam nadzieję, że z czasem ustabilizuje się to jako kinowe scena się stabilizuje. Ale do tego czasu mamy te fakultatywne.
Jak każdy dyrektor generalny studia, Langley angażuje się w skomplikowaną matematykę decydowania o tym, jakie filmy pasują do świata, w którym kasa kinowa jest o 45 procent niższa niż w 2019 roku. oczekuje się, że poziom teatru w 2023 r. spadł o co najmniej 15 procent w stosunku do poziomu sprzed pandemii.
„Irytująco skromny fan sieci. Pisarz. Alkoholowy geek. Namiętny odkrywca. Rozwiązujący złe problemy. Nieuleczalny ekspert od zombie”.
More Stories
Cate Blanchett twierdzi, że we współczesnym społeczeństwie panuje „wyraźny brak wstydu” | Cate Blanchett
Festiwal Filmowy w Wenecji rozpocznie się pokazem Soku z żuka w reżyserii Jenny Ortegi
Nikki Glaser jest gospodarzem Złotych Globów 2025