To jest program Sugar Chow i nie jest powiązany ani wspierany przez BMW.
W tym momencie większość ludzi zdaje sobie sprawę, że BMW jest właścicielem Rolls-Royce’a. Ale teraz, kiedy niemiecki producent samochodów zadebiutował Najnowszy sedan serii 7Nasuwa się pytanie, czy mogliby podnieść poziom rynku na tyle, aby konkurować na tym samym poziomie co Rolls, gdyby chcieli. Artysta cyfrowy Sugar Chow próbował wyobrazić sobie, że w swoim najnowszym wydaniu 7er wstrzyknął część DNA brytyjskiej luksusowej marki.
Ogólny trend przeprojektowania wydaje się bardziej podnosić poprzeczkę, aby się z tym zgodzić Rolls-RoyceTo prawie język projektowania architektonicznego. Jest to bardzo widoczne z przodu, gdzie maska silnika i zderzak są teraz połączone za pomocą tego samego rodzaju 90-stopniowej linii charakteru, jaką można znaleźć we wszystkich trzech obecnych modelach Rolls-Royce’a.
Czytaj więcej: Możesz faktycznie zamówić i skonfigurować BMW i7 2023 w przedsprzedaży i pokazać nam swoją konstrukcję
Zhao również się skłonił BMWWygląd dużej maskownicy zbliża ją do wysokości zderzaka, ale o dziwo jest całkiem znośna. Z drugiej strony kontrowersyjne poczwórne reflektory zostały złagodzone przez połączenie ich w jedną całość u góry. Krawędź przymocowana do reflektora biegnie teraz od góry do dołu na zderzaku i jest połączona ze wspomnianą 90-segmentową linią biegnącą w poprzek boków samochodu. Zderzak i osłona chłodnicy mają również nową poziomą krzywiznę, aby pomieścić nowo powstałą pustą przestrzeń poprzez połączenie reflektorów.
Zobacz też: Nowe modele BMW M760e i i7 M70 xDrive, które zostaną wprowadzone na rynek w 2023 r. o mocy do 600 KM
Na zewnątrz zmiany były niewielkie, ale imponujące. Zagłębienie na spodzie zderzaka zmieniło kierunek, aby wskazać tył samochodu i zostało przedłużone w górę, aby połączyć linię charakteru na dole bagażnika. Reflektory zostały również przeniesione do dolnej części zderzaka, a obszar tablicy rejestracyjnej został nieznacznie zmodyfikowany. Ponadto tylne światła również zostały oddzielone i wydłużone, a projekt oświetlenia zmienił się na coś bardziej podobnego do czerwonych świateł na 5 serii. Ostatni szlif polegał na przeprowadzce i7 Plakietka od lewego górnego rogu tylnego końca do martwego punktu na bagażniku, aby zwiększyć siłę uderzenia.
Twierdzilibyśmy, że projekt Sugar Chow może być lepszy niż BMW ze względu na jego solidność i wytrzymałość, ale jak myślisz? Daj nam znać w komentarzach.
More Stories
JPMorgan oczekuje, że Fed obniży w tym roku referencyjną stopę procentową o 100 punktów bazowych
Foot Locker opuszcza Nowy Jork i przenosi się do St. Petersburga na Florydzie, aby obniżyć wysokie koszty: „efektywność”
Giełdy Nasdaq i S&P 500 prowadzą w dół w związku z rozczarowującymi wynikami Nvidii