Nowy Jork – Służby ratunkowe były na miejscu wykolejenia metra w Brooklynie w środę po południu.
Władze tranzytowe podały, że do wypadku doszło około godziny 12:30 na linii kolejowej F na stacji West 8th Street na Coney Island.
Agencja podała, że wszystkich 37 pasażerów pociągu bezpiecznie opuściło pociąg.
„To był huk i szarpnięcie, jakby ktoś cię popychał i popychał, ale my siedzieliśmy. Dzięki Bogu, że nie staliśmy i że nie było tłoku” – powiedziała pasażerka Elissa Giles.
Giles znajdował się w pociągu F, utknięty na wzniesieniu pomiędzy stacjami West 8th Street i Neptune, przez około godzinę.
„Musieliśmy przejść po desce, aby dostać się do pociągu ratunkowego i dlatego znaleźliśmy się tutaj” – powiedział Giles.
Poniżej, na ziemi, ze zdumieniem przyglądali się robotnicy budowlani oraz ludzie, którzy pracują i mieszkają w okolicy.
Świadek imieniem Freddy powiedział: „Pociąg nadjeżdżał. Słychać było tylko eksplozję, a kiedy spojrzałeś na pociąg, w który uderzył, on podskoczył. Wszyscy krzyczeli. „
Władze podały, że w pociągu znajdowało się 34 pasażerów i trzech członków załogi.
„Dwa pojazdy ratownicze przybyły do pociągu po obu stronach i ewakuowały ludzi z północnej części pociągu” – powiedział szef Sił Obronnych Nowego Jorku Mike Mandela.
Przedstawiciele transportu powiedzieli, że mógł wystąpić problem z torami.
„Mamy gotowy wagon inżynieryjny. Używamy czegoś w rodzaju urządzenia kolejowego. Raz w roku przechodzi ono przez nasz system, aby upewnić się, że wszystko jest w porządku. Dotarło do nas w listopadzie. O ile nam wiadomo, nie ma żadnych problemów” – powiedział. powiedział. Richard Davey, prezes NYC Transit.
To już drugie wykolejenie w mieście w ciągu niecałego tygodnia. ostatni czwartek, W Upper West Side na Manhattanie doszło do wykolejenia metra, w którym uczestniczył jeden pociąg przewożący 300 pasażerów. Około 25 zostało lekko rannych.
NTSB nadal prowadzi dochodzenie.
„Ze kolizji w zeszłym tygodniu i dzisiejszego wykolejenia wynika, że w ogóle nie są ze sobą powiązane” – powiedział Davey.
Jednak pasażerowie nadal są zaniepokojeni.
„Myślałem, że będzie gorzej. Dzięki Bogu, szczęście” – powiedział Freddie.
Trwa ustalanie przyczyn środowego wykolejenia się pociągu. Robert Baswell, inżynier budownictwa w City College, powiedział Danie Tyler z CBS New York, że istnieje kilka możliwych przyczyn wykolejenia na wzniesionym torze.
„Coś jest w gąsienicach. Gąsienice mogą się przesunąć lub gąsienice mogą zostać zerwane. Może to być wina pogody i gąsienice mogą się przesunąć. Może to być uszkodzone koło w samochodzie, koło mogło odpaść” – powiedział Baswell . „Być może stało się tak dlatego, że operator pociągu nagle się zatrzymał lub nagle ruszył, co spowodowało, że niektóre wagony zderzyły się ze sobą”.
Jeśli chodzi o połączenia kolejowe, MTA podało, że zawieszone jest połączenie F na trasie Coney Island–Kings Expressway w obu kierunkach. Pasażerom zostanie udostępniona komunikacja autobusowa.
Mamy nadzieję, że jutro wszystko będzie gotowe przed czwartkowym porannym szczytem.
Kliknij tutaj, aby zapoznać się z najnowszym statusem usługi i zmianami z MTA.
More Stories
JPMorgan oczekuje, że Fed obniży w tym roku referencyjną stopę procentową o 100 punktów bazowych
Foot Locker opuszcza Nowy Jork i przenosi się do St. Petersburga na Florydzie, aby obniżyć wysokie koszty: „efektywność”
Giełdy Nasdaq i S&P 500 prowadzą w dół w związku z rozczarowującymi wynikami Nvidii