27 D. „Najwyższy stan?” wrócić do Studio Filmowea nie względną miarę ważności, wymogiem są testy ekranowe.
49 D. Pomyślałem, że „Miejsce, w którym po raz pierwszy odkryto wczesne tablice” było bardzo interesującym przewodnikiem po górze Synaj. Ma na myśli oczywiście Dziesięć Przykazań, a nie iPady.
54 D. Ach, bongo. Pamiętam, jak mój tata wcześniej przyniósł do domu Atari i przeznaczyliśmy dodatkowy tydzień na grę. Zajęło to tydzień, ponieważ w przeciwieństwie do większości gier sportowych, prymitywna „piłka” — myślę, że był to po prostu duży piksel — wyświetlała się na ekranie po około pół godzinie po uderzeniu „kijem”, co w rzeczywistości było pojedyncza linia pikseli. Następnie – i to jest najbardziej ekscytująca część – przeciwnik będzie miał trudności z przesunięciem linii pikseli tam, gdzie powinien znajdować się piksel kuli. Mówię „walka”, ponieważ większość ludzi nigdy wcześniej nie grała w domową grę wideo. Czasami komuś udało się odbić piksel piłki od boku ekranu i uznawano to za grę na poziomie olimpijskim.
Notatki twórcy
Jedną z największych zalet budowania bez tematu jest to, że oferuje swobodę eksperymentowania z koncepcjami siatki, które nie sprawdzają się w ramach puzzli tematycznych.
Jako rozwiązanie nie podobają mi się siatki, w których czarne kwadraty wyglądają, jakby były rozmieszczone losowo, bo okazują się najwygodniejsze dla twórcy, co może pogorszyć estetykę i płynność układanki. Dlatego postawiłem sobie wyzwanie, aby zacząć pracować w ramach bardziej rygorystycznych ograniczeń.
Postanowiłem stworzyć siatkę składającą się wyłącznie z prostych bloków składających się z trzech czarnych kwadratów każdy, z dodatkowym warunkiem, że klocki te nie stykają się ze sobą, nawet w rogach. Oprócz atrakcyjności wizualnej ten luźny układ pomaga również zapewnić płynne przechodzenie rozwiązań z jednego obszaru sieci do drugiego. Ten projekt zawiera tylko sześć długich wpisów o długości od 9 do 12 znaków, więc podczas pakowania najważniejsze było upewnienie się, że 22 średniej długości miejsca wnoszą dużo do stołu. Jako osoba pracująca w dziedzinie sztucznej inteligencji jestem podekscytowana możliwością debiutu w 34-Across.
Mam nadzieję, że wszyscy będziecie się dobrze bawić!
Nie bój się piątków: Informacje o biuletynie dotyczącym łatwego trybu
Edytor puzzli Christina Iverson będzie co tydzień w piątek wysyłać krzyżówkę z dostępnymi wskazówkami prosto do Twojej skrzynki odbiorczej, jeśli zapiszesz się do biuletynu Easy Mode. Ta dodatkowa odrobina dobroci jest dla tych, którzy chcą wypróbować piątkowe łamigłówki, ale słyszeli o tym, jak trudne są te łamigłówki.
Przyjrzyj się różnicom pomiędzy przewodnikami po trybie normalnym i łatwym. Linki stanowią małą próbkę wskazówek z piątkowej zagadki. Kiedy na nią klikniesz, zobaczysz wersję, w której będziesz grać w zwykłą łamigłówkę, oraz wersję łatwiejszą.
More Stories
Premiera PlayStation 5 Pro planowana jest za kilka tygodni
Kuo: Aktualizacja pamięci RAM do 12 GB w przyszłym roku będzie ograniczona do iPhone’a 17 Pro Max
Firma zajmująca się sztuczną inteligencją Midjourney zapowiada produkt sprzętowy w nowej formie