Och, mamy do czynienia z prawdziwym przegranym w małej grze, ponieważ prawie zapomnieliśmy umieścić tę grę w tym miejscu — tyle pamiętamy. (Może zapomnieliśmy też o strzelaniu do szyn w Corelu… czy to minigra? Nie wiem. Na pewno bardziej zapadła w pamięć niż ten wpis.)
Rzecz w tym, że… Kiedy przeglądałem zrzuty ekranu z minigier, zdałem sobie sprawę, że nie nienawidziłem Glide de Chocobo tak bardzo, jak myślałem. On ona akt Nauczył mnie, jak pokonywać niesamowite wysokości Kanionu Cosmo… ale nauka tego jest trudna. Rzeczywiście, tak, to piękny ptak, ale ta gra nie jest zabawna. Chocobo tak naprawdę nie jest w stanie włączyć własnego lotu, więc zasadniczo popadasz w ten styl, próbując uderzać w podmuchy powietrza z wentylatorów, aby stale przechodzić przez cele, z których każdy jest ponumerowany i wliczany do wyniku na koniec.
Czytaj więcej: Jak najlepiej wykorzystać nową grę plus FF7 Odrodzenie
Glide de Chocobo wywołuje niezwykle frustrujące uczucie ciągłego spadania, tuż przed wylądowaniem na platformie. W Glide de Chocobo bardzo łatwo jest stracić wzrost i bardzo szybko zatrzymasz się na ziemi. Wysysa cały entuzjazm z twojego życia, pozostawiając cię nieszczęśliwego, gdy nieuchronnie padniesz na ziemię.
Tak, pomaga nauczyć się poruszać po tym obszarze, a zabytki są tam zdecydowanie bardzo piękne. Ale wolałbym już nie grać w tę grę. – Claire Jackson
More Stories
Premiera PlayStation 5 Pro planowana jest za kilka tygodni
Kuo: Aktualizacja pamięci RAM do 12 GB w przyszłym roku będzie ograniczona do iPhone’a 17 Pro Max
Firma zajmująca się sztuczną inteligencją Midjourney zapowiada produkt sprzętowy w nowej formie