Ale mimo że OpenAI wychwala tę technologię w Hollywood, jednym z pierwszych podmiotów, które publicznie zaatakowały, jest firma zarządzająca marką WHP Global, która obecnie udziela licencji na markę Toys „R” Us sklepom takim jak Macy’s, a także eksploruje większe sklepy. Prawie każdy dom towarowy Macy’s ma teraz dział z markowymi zabawkami, ale zwykle jest to kilka głupich alejek z zabawkami, a nie magazyny z zabawkami, które kiedyś były paliwem marzeń dzieci.
Chociaż niektóre nagłówki opisują to jako pierwszą reklamę OpenAI wyprodukowaną przez Sorę, Komunikat prasowy Nie oznacza to, że będzie on emitowany gdziekolwiek indziej niż Toysrus.comchoć w zeszłym tygodniu miał on także premierę przed publicznością złożoną z dyrektorów agencji reklamowych na festiwalu Cannes Lions 2024 we Francji.
PR-owiec nie próbuje też twierdzić, że został stworzony w całości przez sztuczną inteligencję. Według reżysera Nicka Klefrova, agencja kreatywna Native Alien, która wyprodukowała ten materiał, nad filmem pracowało „około tuzina osób”, które dodatkowo zastosowały „korygujące efekty wizualne”. Sora doprowadził nas do około 80-85% drogi. Napisane w dniu X:
Wygląda na to, że Native Outside ponownie wykorzystało poprzednie ujęcie, które stworzyli z Sorą w ramach projektu Toys „R” Us. Oto firmowy warsztat naprawy rowerów Pojawiło się w marcuw porównaniu do finalnie poprawionego klipu:
Ujawnienie: Vox Media, spółka matka The Verge, ma umowę dotyczącą technologii i treści z OpenAI.
„Specjalista sieciowy. Odwieczny maniak zombie. Kawowy ninja. Przyjazny dla hipsterów analityk.”
More Stories
Premiera PlayStation 5 Pro planowana jest za kilka tygodni
Kuo: Aktualizacja pamięci RAM do 12 GB w przyszłym roku będzie ograniczona do iPhone’a 17 Pro Max
Firma zajmująca się sztuczną inteligencją Midjourney zapowiada produkt sprzętowy w nowej formie