Trwają prace nad nową marką Paramount po tym, jak dyrektor generalny Bob Bakish ogłosił, że firma łączy Showtime i Paramount +. W ramach fuzji Paramount+ zmieni nazwę na Paramount+With Showtime, nad którą nadzór sprawować będzie Tom Ryan. W międzyczasie Chris McCarthy będzie nadal nadzorował operacje sieciowe dla Showtime, co według Bakisha stworzy możliwości dla firmy i konsumentów.
W notatce dla pracowników Bakish powiedział, że zmiany „odblokują wydajność operacyjną i korzyści finansowe” dla Paramount. Notatka udostępniona przez Hollywoodzki reporterNie potwierdził, czy fuzja doprowadzi do zwolnień lub zmiany cen dla abonentów, informując jedynie, że nastąpią aktualizacje w najbliższych tygodniach.
Bakish W notatce napisał: „Chociaż jesteśmy przekonani, że jest to właściwe posunięcie dla naszej firmy, naszych konsumentów i naszych partnerów, wiemy, że ta zmiana wprowadza niepewność w zespoły pracujące nad tymi markami i firmami”. Dodał: „Zobowiązujemy się do zachowania jak największej przejrzystości i przemyślania w całym tym procesie i spodziewamy się udostępnić dodatkowe szczegóły w nadchodzących tygodniach”.
Wiadomość pojawia się rok po tym, jak Paramount stworzył ofertę pakietu rabatowego dla klientów, którzy subskrybują zarówno Showtime, jak i Paramount +, zachowując jednocześnie oddzielny kanał i aplikację. Paramount + zaczyna się obecnie od 4,99 USD miesięcznie, usługa przesyłania strumieniowego Showtime kosztuje 10,99 USD miesięcznie, a subskrybenci, którzy łączą te dwie usługi, płacą 11,99 USD miesięcznie.
Paramount twierdzi, że zbliżająca się zmiana spowoduje cięcia programów telewizyjnych na obu platformach, które według McCarthy’ego przynoszą mniej niż 10% oglądalności. Firma ujawniła pierwsze trzy odwołane programy, w tym dramaty Niech ten właściwyI żigolak amerykański, oraz adaptacja Three Women z Shailene Woodley w roli głównej.
G/O Media może otrzymywać prowizję
Mówi się, że inne oferty Rozważane za blok do krojenia obejmują Żółte kurtki, Miliardy, Dexter i Chi. McCarthy powiedział, że Paramount „rozpoczął już rozmowy z naszymi partnerami produkcyjnymi na temat tego, jakie treści mają sens w przyszłości i które programy mają potencjał franczyzowy”.
Fuzja nastąpiła, gdy usługi przesyłania strumieniowego przejęły inicjatywę i zwiększyły liczbę subskrybentów W coraz bardziej nasyconej scenie streamingowej. Disney był jedną z pierwszych firm, która zaoferowała opcję streamingu pakietu, który został zintegrowany Disney +oraz Hulu i ESPN+, podczas gdy Netflix oferował tańszą wersję, Opcja obsługiwana przez reklamy ostatni rok.
Chociaż konkurencja jest tam zacięta i donosi, że niektóre programy zostały już wycięte, McCarthy powiedział w notatce, że dzięki połączeniu Showtime i Paramount+, firma będzie w stanie dotrzeć do większej globalnej publiczności i zapewni konsumentom więcej treści.
„Irytująco skromny fan sieci. Pisarz. Alkoholowy geek. Namiętny odkrywca. Rozwiązujący złe problemy. Nieuleczalny ekspert od zombie”.
More Stories
Cate Blanchett twierdzi, że we współczesnym społeczeństwie panuje „wyraźny brak wstydu” | Cate Blanchett
Festiwal Filmowy w Wenecji rozpocznie się pokazem Soku z żuka w reżyserii Jenny Ortegi
Nikki Glaser jest gospodarzem Złotych Globów 2025