23 listopada, 2024

Magyar24

Polska Najnowsze wiadomości, zdjęcia, filmy i raporty specjalne z. Polska Blogi, komentarze i wiadomości archiwalne na …

Usługa transmisji CNN+ zostanie zamknięta kilka tygodni po uruchomieniu

Usługa transmisji CNN+ zostanie zamknięta kilka tygodni po uruchomieniu

Kierownictwo Discovery, nieufne wobec przepisów antymonopolowych, nie może doradzać swoim kolegom z CNN do czasu fuzji. CNN+ stracił swojego mistrza, gdy Zucker odszedł w lutym z powodu nieujawnionego romansu z kolegą. Ale dyrektor generalny WarnerMedia, Jason Keeler, i tak poszedł naprzód, uruchamiając platformę streamingową 29 marca, aby udaremnić przywództwo Discovery.

Szybko stało się jasne, że pan Zaslav miał zupełnie inny pogląd na strategię cyfrową.

Rankiem 11 kwietnia, pierwszego dnia roboczego Discovery — i 90 minut przed upublicznieniem akcji WBD na Nasdaq — JB Perrett, globalny szef ds. transmisji na żywo w Discovery, odbył spotkanie z kierownictwem CNN.

Perrett miał wiadomość: marketing CNN+ miał zostać zawieszony w oczekiwaniu na oficjalny przegląd działalności, powiedziały trzy osoby zaznajomione z rozmową.

Poszukiwani dyrektorzy Warner Bros. Discovery łączy inne platformy subskrypcyjne – Discovery+ i HBO Max – w jedną gigantyczną usługę przesyłania strumieniowego. Nie byli przekonani, że produkt niszowy, taki jak CNN+, może być sam w sobie opłacalny.

I był porządek religii. Fuzja Discovery spowodowała, że ​​konglomerat jest winien około 55 miliardów dolarów, które jego kierownictwo jest teraz pod presją spłaty. Dwie osoby zaznajomione z tą sprawą powiedziały, że CNN planuje wydać ponad miliard dolarów na CNN+ w ciągu czterech lat, nawet wynajmując dodatkowe piętro swojego drogiego wieżowca na Manhattanie.

Andrew Morse, dyrektor ds. cyfrowych CNN i jeden z głównych architektów CNN+, który stał się największym wewnętrznym orędownikiem tej usługi, przekonywał, że internetowe wiadomości oparte na subskrypcji mogą odnieść sukces, podając jako przykład The New York Times. Dyrektorzy CNN+ powiedzieli, że mają 150 000 płatnych subskrybentów i są na dobrej drodze do osiągnięcia celów subskrypcji w pierwszym roku.

Kierownicy Discovery nie byli pod wrażeniem: w dowolnym momencie nabożeństwo oglądało mniej niż 10 000 osób, dwie osoby znające liczby powiedziały i nie wolno im było wypowiadać się publicznie. (W czwartek Morse powiedział, że całkowicie opuści sieć.)