Ujawniono najbardziej zakłócone trasy lotów w Wielkiej Brytanii – pasażerowie udający się do Polski mogą lądować 30 minut później niż planowano.
Najbardziej opóźnioną trasą okazał się lot Ryanair z Leeds Bradford do Ławicy w Polsce. Pasażerowie często spotykali się z opóźnieniami wynoszącymi średnio 36 minut, przy średnim planowanym czasie przybycia wynoszącym 11:51 i średnim czasie przybycia wynoszącym 12:27.
Dostawca usług komunikacji biznesowej Essentex ogłosił trasy na krótkich dystansach, na których podróżujący samolotami mogą napotkać opóźnienia przed podróżami na wakacje.
Podróżujący z Birmingham w Zjednoczonych Emiratach Arabskich do Dubaju mogą spodziewać się półgodzinnego opóźnienia w planowanym czasie lądowania, a następnie przeskoku przez kanał La Manche z lotniska East Midlands na lotnisko Orly w Paryżu, trzecią najnowszą trasę lotniczą w Wielkiej Brytanii ze średnimi opóźnieniami. 28 minut.
Esendex wykorzystał FlightRadar24 do analizy ponad 250 tras lotów na podstawie nadchodzących regularnych lotów na 20 lotniskach w Wielkiej Brytanii. Opóźniony wyjazd Raport.
Loty krajowe i międzynarodowe wylatujące z lotniska w Bristolu najczęściej pojawiały się na liście 10 najbardziej opóźnionych tras lotów, przy czym trzy loty na krótkich dystansach odbywały się z węzła przesiadkowego Southwest Airlines.
W zeszłym roku firma Esendex oceniła każdy ukończony lot według wskaźnika lotu, biorąc średni planowany czas przylotu i średni rzeczywisty czas przylotu, aby obliczyć, czy lot był spóźniony, wcześniejszy czy punktualny.
– powiedział ekspert ds. lotnictwa Sean Moulton Niezależny: „Opóźnienia linii lotniczych mają różne przyczyny. Linia lotnicza może nie chcieć łączyć pasażerów, dlatego posiadanie samolotu obsługującego to połączenie zapewnia dobrą obsługę jak największej liczbie osób.
„Co więcej, linie lotnicze w całej Europie mają trudności z rekrutacją pilotów i załogi. Pomiędzy zmianami załogi muszą wziąć ograniczoną liczbę godzin wolnych, co oznacza, że jeśli w linii lotniczej występuje niedobór lub nadmiar personelu, mogą wystąpić opóźnienia do czasu, aż załoga powróci do prawnie dozwolonych godzin pracy.
„Na lotniskach z dużą liczbą przydziałów czasu na start lub lądowanie, takich jak Heathrow i Manchester, linie lotnicze ryzykują utratę przydziałów czasu na start lub lądowanie, jeśli nie spóźnią się na czas. W związku z tym będzie to miało wpływ na trasy do mniej ograniczonych portów lotniczych, ponieważ samoloty będą wykorzystywane na wartościowych trasach, aby zapewnić utrzymanie tych przydziałów czasu na start lub lądowanie w przyszłych sezonach. Na liście znajdują się Leeds i Belfast.Jest to jeden z powodów, dla których istnieją małe lotniska, takie jak
Jeśli chodzi o wczesną liczbę przylotów, trasa z Londynu Heathrow do Delhi została okrzyknięta najbardziej zaawansowaną trasą na planowanej trasie. Pasażerowie linii Air India lądowali średnio 35 minut wcześniej.
Chris Gorman, szef działu usług profesjonalnych w Esendex, powiedział: „Opóźniony lot może powodować wiele niepokoju, zwiększając i tak już stresującą sytuację dla wielu z nas. Niezależnie od tego, czy wpływa to na dalsze plany podróży po wylądowaniu, czy powoduje problemy z zakwaterowaniem, opóźnienia lotów może siać spustoszenie na rejsach.
10 najlepszych opóźnionych tras lotów w Wielkiej Brytanii
- Lotnisko Leeds Bradford Ławica, Polska (36 minut)
- Międzynarodowy port lotniczy Birmingham w Dubaju, Zjednoczone Emiraty Arabskie (30 minut)
- Lotnisko East Midlands Paryż Orly, Francja (28 minut)
- Lotnisko w Edynburgu z Belfastu w Irlandii Północnej (27 minut)
- Lotnisko Manchester w Lizbonie, Portugalia (25 minut)
- Londyn Gatwick – Mediolan Malpensa, Włochy (20 minut)
- Guernsey, Wielka Brytania z lotniska w Bristolu (20 minut)
- Lotnisko Bristol w Edynburgu, Szkocja (19 minut)
- Lotnisko Bristol w Porto, Portugalia (18 minut)
- Międzynarodowy Belfast do Glasgow w Szkocji (17 minut)
„Muzyk. Miłośnik kawy. Oddany badacz jedzenia. Webman. Namiętny guru internetu”.
More Stories
Wpływ siły wyższej na małe i średnie przedsiębiorstwa w Polsce na przykładzie pandemii Covid-19: wnioski na przyszłość
W 2025 roku Polska zwiększy wydatki na obronność do rekordowego poziomu
„Zmiana zasad gry”: Lockheed przedstawia pierwszy polski F-35