16 listopada, 2024

Magyar24

Polska Najnowsze wiadomości, zdjęcia, filmy i raporty specjalne z. Polska Blogi, komentarze i wiadomości archiwalne na …

„To prawda” – twierdzi firma reklamowa. Twoje urządzenia Cię słuchają

„Niewiele dowodów na to wskazuje”.Twoje urządzenia Cię słuchająAle to nie powstrzymuje ludzi od wiary, że wielkie firmy technologiczne śledzą każde ich słowo. A teraz firma marketingowa należąca do Cox Media Group dolewa oliwy do ognia, twierdząc, że może szerzyć „aktywne słuchanie” za pośrednictwem smartfona, inteligentne telewizory i urządzenia, inne do kierowania reklam do swoich klientów.

Po raz pierwszy poinformował o tym 404 mediówFirma Cox Media Group Local Solutions umieściła tę teorię na swojej stronie internetowej jako strategię reklamową. „Dzięki aktywnemu słuchaniu CMG może teraz wykorzystywać dane audio do kierowania reklam do konkretnych osób, których szukasz” – napisała firma.

Obraz artykułu zatytułowanego Roszczenia firmy reklamowej

Zrzut ekranu: Lokalne rozwiązania CMG

Od tego czasu CMG przekierowało stronę Aktywne słuchanie na swojej stronie internetowej, ale można ją znaleźć pod adresem Archiwum internetowei nadal jest wymieniona jako strategia. Marketing wymaga od Ciebie „wyobrazenia sobie”, co by to dało Twojej firmie, gdybyś mógł kierować reklamy do klientów, używając określonych zwrotów w ich codziennych rozmowach. „Klimatyzator dojechał do ostatniego przystanku!” Użyj firmy jako przykładu. Wygląda na to, że ta firma marketingowa promuje teorię spiskową, koszmar dotyczący prywatności, zgodnie z którym mikrofon w telefonie nagrywa wszystko, co mówisz, i sprzedaje to reklamodawcom. CMG Local Solutions oferuje bardzo niewiele szczegółów, jak to zrobić, a jej twierdzenia są, delikatnie mówiąc, wątpliwe.

Cox Media Group i jej dział marketingowy nie odpowiedziały natychmiast na prośbę Gizmodo o komentarz.

Obraz artykułu zatytułowanego Roszczenia firmy reklamowej

Zrzut ekranu: Lokalne rozwiązania CMG

Poprzednie badania wykazały bardzo niewiele dowodów na to, że mikrofon Twojego telefonu Cię słyszy. Istnieją bardziej przekonujące dowody na to, że łączenie zapytań z korzystaniem z mediów społecznościowych i Herbatnik Reklamodawcom wystarczy śledzenie Twoich danych i zrozumienie Twojego życia. Wydaje się jednak, że CMG Local Solutions zawiera umowy reklamowe dotyczące „aktywnego słuchania” jako produktu.

Czy to jest legalne? „Tak, słuchanie Cię przez telefony i urządzenia jest całkowicie legalne” – mówi CMG Local Solution. Dzieje się tak dlatego, że konsumenci zazwyczaj wyrażają zgodę, akceptując warunki aktualizacji oprogramowania lub pobierania aplikacji. Jednak firma marketingowa zapewnia bardzo niewiele szczegółowe informacje o tym, w jaki sposób dane są faktycznie gromadzone lub kto im je dostarcza, a twierdzeń tych nie można zweryfikować. Apple informuje również użytkowników, czy ich mikrofon lub ekran aktywnie nagrywa, za pomocą małej ikony na ekranie, dzięki czemu możesz potencjalnie dowiedzieć się, czy Twój iPhone monitoruje dźwięk otoczenia.

Firma marketingowa twierdzi, że buduje odbiorców za pomocą danych dźwiękowych i ponownie kieruje reklamy do użytkowników za pośrednictwem transmisji na żywo, mediów społecznościowych, YouTube i wyszukiwarki Google. CMG Local Solutions twierdzi, że współpracuje z Google od 12 lat i wymienia innych partnerów, takich jak Facebook, Microsoft i Amazon. Partnerzy ci i FCC nie odpowiedzieli natychmiast na prośbę Gizmodo o komentarz.