Łódź, 12 czerwca (CNA) Chi Mei Frozen Food Co., spółka zależna Chimei Group. (CMF), rozpocznie w sierpniu produkcję mrożonych serów w nowo zainstalowanej fabryce w Polsce, powiedział w środę czołowy przedstawiciel firmy.
Zakład w Łodzi to wspólna inwestycja o wartości 200 milionów tangów (6,18 miliona dolarów) z polskim producentem mięsa SuperDrob SA, powiedział dziennikarzom prezes CMF Chung Chung-lung (宋宗龍) podczas zwiedzania zakładu w drugim co do wielkości mieście w Polsce.
Kiedy fabryka będzie prawie w pełni wyposażona, będzie produkować 1 milion pierogów dziennie, co będzie porównywalne z fabryką CMF na Tajwanie, powiedział Chung.
Oczekuje się, że łódzka fabryka będzie w stanie wyprodukować 25 milionów pierogów miesięcznie – dodał.
CMF i SuperDrob będą współpracować, aby pozyskiwać składniki lokalnie ze względu na europejskie przepisy ograniczające import produktów mięsnych, powiedział Chung, którego głównym produktem jest obecnie wieprzowina i planuje rozszerzyć swoją działalność na inne produkty, takie jak dim sum i xiaolongbao (gotowane na parze). kluski) w przyszłości.
Według Chunga w Polsce są już japońscy i południowokoreańscy producenci pierogów, wierzy on jednak, że po szeroko zakrojonych badaniach rynku i dostosowaniu produktów pierogi CMF będą bardziej konkurencyjne i inne.
Kraj środkowoeuropejski ma na myśli pierogi, czyli polski pieróg wypełniony słodkim lub pikantnym nadzieniem, takim jak ziemniaki, ser, mięso, grzyby lub owoce – dodał.
Dyrektor powiedział, że ma nadzieję wykorzystać Polskę jako odskocznię do ekspansji na inne rynki europejskie, współpracując z detalistami takimi jak Costco i innymi kanałami supermarketów sprzedającymi produkty azjatyckie.
Z punktu widzenia zarządzania przedsiębiorstwem, chociaż główne prace badawczo-rozwojowe będą odbywać się na Tajwanie, Chung powiedział, że firma nie wykluczyła utworzenia bazy badawczo-rozwojowej w tym kraju ze względu na niskie koszty pracy i dobre bezpieczeństwo publiczne. Polacy są blisko spokrewnieni z Tajwańczykami.
Sung powiedział, że w przyszłości CMF planuje wejść na inne potencjalne rynki, takie jak Wielka Brytania, Niemcy, Francja, Belgia i Dania.
„Muzyk. Miłośnik kawy. Oddany badacz jedzenia. Webman. Namiętny guru internetu”.
More Stories
Wpływ siły wyższej na małe i średnie przedsiębiorstwa w Polsce na przykładzie pandemii Covid-19: wnioski na przyszłość
W 2025 roku Polska zwiększy wydatki na obronność do rekordowego poziomu
„Zmiana zasad gry”: Lockheed przedstawia pierwszy polski F-35