Kansas City Chiefs łączą w sobie to, o co chodzi w świętach: piłkę nożną i filmy Hallmark.
Zespół NFL połączył siły z firmą Hallmark, aby wyprodukować oryginalny film wakacyjny skupiający się na dwukrotnych kolejnych mistrzach Super Bowl.
Tytuł filmu to „Wakacyjne lądowanie: prezydencka historia miłosna„, produkcja rozpocznie się w przyszłym miesiącu, a zdjęcia będą w całości realizowane w Kansas City w stanie Missouri. Fani zobaczą sceny na stadionie GEHA na stadionie Arrowhead, co będzie oznaczało, że po raz pierwszy film został nakręcony w tym miejscu.
„To partnerstwo jednoczy dwie rzesze pełnych pasji fanów i daje nam możliwość zaprezentowania energii i tradycji Chiefs Kingdom na jednym z najczęściej oglądanych kanałów w okresie świątecznym” – oznajmił w oświadczeniu prezes Chiefs Mark Donovan. Nowe wydanie.
Jak podano w komunikacie prasowym, aby uhonorować projekt pomiędzy dwiema organizacjami z siedzibą w Kansas City, w środę wieczorem miasto rozświetliło panoramę śródmieścia na fioletowo i czerwono.
Kto wystąpi w „Holiday Touchdown”?
Chociaż w filmie nie ogłoszono żadnego gracza Chiefs, zespół ujawnił trzech głównych bohaterów.
W świątecznej komedii romantycznej o sporcie występują Tyler Haynes z „Shifting Gears”, Hunter King z „Dwie miarki Włoch” i Ed Begley Jr. z „Better Call Saul”.
Jaki jest temat przewodni „Wakacyjnego przyziemienia”?
„Holiday Touchdown: A Chiefs Love Story” opowiada historię niezwykłej fanki Chiefs Alany Higman (King), która jest zdeterminowana wygrać konkurs Fana Roku zespołu i reżysera zaangażowania fanów Derricka (Hynes). Oboje zaczynają odczuwać romantyczne napięcie, podczas gdy Derek ocenia, czy rodzina Alany zasługuje na wygraną w konkursie.
Kiedy jednak dziadek Alany (Begley Jr.) gubi swój zabytkowy zimowy kapelusz, Alana zaczyna zastanawiać się nad swoją przyszłością z Derekiem, chyba że „zwycięży odrobina świątecznej magii”.
50% widzów Hallmark ogląda sport w czasie wakacji
Choć współpraca może wydawać się dziwna, szefowie i Hallmark są pewni, że film będzie idealnym pomysłem na wakacyjny wyjazd.
Z komunikatu prasowego wynika, że ponad połowa widzów Hallmark Channel oglądała także wydarzenia sportowe podczas odliczania do Świąt Bożego Narodzenia w 2023 r., które kanał wyemitował w zeszłym roku.
„Ponieważ Hallmark i Kansas City Chiefs pochodzą z tego regionu, są przesiąknięci wartościami, tradycją i społecznością, istnieje szczególna harmonia między tymi dwiema kultowymi organizacjami” – stwierdził w oświadczeniu Darren Abbott, dyrektor ds. marki Hallmark. „Poprzez połączenie ciepło opowieści Hallmark z ekscytacją „zapewnianą przez profesjonalną piłkę nożną jesteśmy podekscytowani możliwością zapewnienia fanom miejsca w pierwszym rzędzie ducha tej społeczności, jej bogatych tradycji i pełnych pasji fanów”.
More Stories
Cate Blanchett twierdzi, że we współczesnym społeczeństwie panuje „wyraźny brak wstydu” | Cate Blanchett
Festiwal Filmowy w Wenecji rozpocznie się pokazem Soku z żuka w reżyserii Jenny Ortegi
Nikki Glaser jest gospodarzem Złotych Globów 2025