Kansas City Chiefs łączą w sobie to, o co chodzi w świętach: piłkę nożną i filmy Hallmark.
Zespół NFL połączył siły z firmą Hallmark, aby wyprodukować oryginalny film wakacyjny skupiający się na dwukrotnych kolejnych mistrzach Super Bowl.
Tytuł filmu to „Wakacyjne lądowanie: prezydencka historia miłosna„, produkcja rozpocznie się w przyszłym miesiącu, a zdjęcia będą w całości realizowane w Kansas City w stanie Missouri. Fani zobaczą sceny na stadionie GEHA na stadionie Arrowhead, co będzie oznaczało, że po raz pierwszy film został nakręcony w tym miejscu.
„To partnerstwo jednoczy dwie rzesze pełnych pasji fanów i daje nam możliwość zaprezentowania energii i tradycji Chiefs Kingdom na jednym z najczęściej oglądanych kanałów w okresie świątecznym” – oznajmił w oświadczeniu prezes Chiefs Mark Donovan. Nowe wydanie.
Jak podano w komunikacie prasowym, aby uhonorować projekt pomiędzy dwiema organizacjami z siedzibą w Kansas City, w środę wieczorem miasto rozświetliło panoramę śródmieścia na fioletowo i czerwono.
Kto wystąpi w „Holiday Touchdown”?
Chociaż w filmie nie ogłoszono żadnego gracza Chiefs, zespół ujawnił trzech głównych bohaterów.
W świątecznej komedii romantycznej o sporcie występują Tyler Haynes z „Shifting Gears”, Hunter King z „Dwie miarki Włoch” i Ed Begley Jr. z „Better Call Saul”.
Jaki jest temat przewodni „Wakacyjnego przyziemienia”?
„Holiday Touchdown: A Chiefs Love Story” opowiada historię niezwykłej fanki Chiefs Alany Higman (King), która jest zdeterminowana wygrać konkurs Fana Roku zespołu i reżysera zaangażowania fanów Derricka (Hynes). Oboje zaczynają odczuwać romantyczne napięcie, podczas gdy Derek ocenia, czy rodzina Alany zasługuje na wygraną w konkursie.
Kiedy jednak dziadek Alany (Begley Jr.) gubi swój zabytkowy zimowy kapelusz, Alana zaczyna zastanawiać się nad swoją przyszłością z Derekiem, chyba że „zwycięży odrobina świątecznej magii”.
50% widzów Hallmark ogląda sport w czasie wakacji
Choć współpraca może wydawać się dziwna, szefowie i Hallmark są pewni, że film będzie idealnym pomysłem na wakacyjny wyjazd.
Z komunikatu prasowego wynika, że ponad połowa widzów Hallmark Channel oglądała także wydarzenia sportowe podczas odliczania do Świąt Bożego Narodzenia w 2023 r., które kanał wyemitował w zeszłym roku.
„Ponieważ Hallmark i Kansas City Chiefs pochodzą z tego regionu, są przesiąknięci wartościami, tradycją i społecznością, istnieje szczególna harmonia między tymi dwiema kultowymi organizacjami” – stwierdził w oświadczeniu Darren Abbott, dyrektor ds. marki Hallmark. „Poprzez połączenie ciepło opowieści Hallmark z ekscytacją „zapewnianą przez profesjonalną piłkę nożną jesteśmy podekscytowani możliwością zapewnienia fanom miejsca w pierwszym rzędzie ducha tej społeczności, jej bogatych tradycji i pełnych pasji fanów”.
„Irytująco skromny fan sieci. Pisarz. Alkoholowy geek. Namiętny odkrywca. Rozwiązujący złe problemy. Nieuleczalny ekspert od zombie”.
More Stories
Cate Blanchett twierdzi, że we współczesnym społeczeństwie panuje „wyraźny brak wstydu” | Cate Blanchett
Festiwal Filmowy w Wenecji rozpocznie się pokazem Soku z żuka w reżyserii Jenny Ortegi
Nikki Glaser jest gospodarzem Złotych Globów 2025