Royowie są w drodze do Norwegii.
Nowy sezon HBO’s „DziedziczenieZnajdziesz potentata technicznego Lucasa Matsona z Alexander Skarsgård, który przyciąga dynastię Roy do norweskich gór.
Filmowanie w Norwegii jest nadzorowane przez producenta Scotta Fergusona („Noc”, „Brokeback Mountain”), który potwierdza, że produkcja i gwiazdy, w tym Skarsgård, Nicholas Braun i Sarah Snook, nakręcili nowy sezon w wielu lokalizacjach w zachodniej Norwegii, m.in. jako Ocean Atlantycki (ostatnio widziany w najnowszym filmie Bonda „Nie ma czasu na śmierć”), luksusowy Romsdalen Gondola i Juvet Landscape Hotel (wykorzystany w thrillerze science-fiction „Ex Machina”), położony w pobliżu wąwozu Geiranger, wpisanego na Listę Światowego Dziedzictwa UNESCO Miejsce dziedzictwa.
Ferguson ujawnia, że nadchodzący sezon zagłębi się w świat Matsona, który po raz pierwszy został wprowadzony w sezonie 3. Ponieważ sprzedaż grupy medialnej Waystar Royco firmie Matsson jest tak bliska — a Roys zastanawiają się, jak będzie wyglądać ich przyszłość — rodzina zostaje zaproszona do odwiedzenia domu założyciela GoJo.
„W zeszłym sezonie mieliśmy ważną nową postać i nową historię, potencjalną fuzję z firmą technologiczną Alexandra Skarsgarda” – mówi Ferguson. różnorodny Na miejscu w Norwegii.
„Byliśmy bardzo podekscytowani, kiedy przyszedł Alexander – jest świetnym aktorem. I od samego początku [showrunner Jesse Armstrong’s] Pomysł polegał na tym, że firma technologiczna będzie prowadzona przez kogoś z kraju skandynawskiego. W pokoju pisarza, około lutego, Jesse wpadł na pomysł na odcinek, w którym chcieli wziąć udział [Matsson’s] część świata.”
Ferguson to jeden z najbardziej doświadczonych producentów w branży, który kręcił filmy na całym świecie. Chociaż w ostatnich latach pracował w telewizji, jego wcześniejsze osiągnięcia filmowe obejmują współpracę z takimi reżyserami, jak Jim Jarmusch, Stephen Zillayan, James Mangold, Milos Forman, Sidney Pollack i Ang Lee. Ferguson pracował nad nagrodzoną Emmy „Sukcesja” przez ostatnie cztery lata.
Twierdzi, że dramatyczne sceny rozgrywające się na tle dramatycznych krajobrazów Norwegii czekają na nowy sezon, który zostanie wyemitowany w przyszłym roku.
„Kiedy zobaczyliśmy zdjęcia niesamowitej architektury i scenerii dla Jouvet, byliśmy naprawdę podekscytowani” – mówi Ferguson. „Norwegia to cudowne naturalne miejsce. Od razu wydawało się, że to idealne miejsce na rodzinne spotkanie w serialu. Studiowaliśmy różne kraje, ale zdaliśmy sobie sprawę, że Norwegia ma tę niezwykłą scenę – w przeciwieństwie do nigdzie indziej na świecie.”
Zespół produkcyjny był podekscytowany mocnym połączeniem atrakcyjnej architektury i elementów naturalnych w krajobrazie.
„Mark i ja podróżowaliśmy w maju, spojrzeliśmy na okolice Andalesnes i spojrzeliśmy na gondole z restauracją na szczycie gór. Mieli też lotnisko w okolicy, której szukaliśmy w historii. Norwegia miała wszystko szukaliśmy – w absolutnie cudownych miejscach. Potem musieliśmy wymyślić, jak w praktyce robić zdjęcia w tych miejscach. Mieliśmy duże wsparcie ze strony HBO, a ostatnie kilka miesięcy spędziliśmy na planowaniu i następnie wprowadzić go w życie”.
Ferguson wyjaśnia, że brał udział w pokoju pisarzy od wczesnych etapów rozwoju, aby poznać fabuły.
„Rozmawiam z nimi po tym, jak spędzą [some time] W pokoju urzędnika, dopóki nie zrozumiem, dokąd jadą. Potem kilka razy przyjadę do Londynu i spędzę z nimi trochę czasu w trakcie tworzenia i zacznę słuchać, co mają na myśli i jakiego rodzaju lokalizacji szukamy – o czym jest ta historia”.
Ferguson, który pracował z Lee przy Brokeback Mountain, również zauważa korzyści płynące z pracy z lokalnymi ekipami w terenie. „Ludzie są naprawdę dobrzy w kręceniu zdjęć tam, gdzie mieszkają, a ja zawsze chciałem skorzystać z tego wspaniałego lokalnego doświadczenia” – mówi. „W ten sposób podchodzimy do Norwegii i innych odległych odcinków podróży wokół 'Kalifatu’.
Czekając na czwarty sezon, producent obiecuje, że „to, co widzowie pokochają w „Sukcesji”, dostaną więcej”.
„Zaczyna się od wsparcia HBO, wspierania nas i tworzenia środowiska, w którym Jesse i zespół scenarzystów mogą twórczo podejmować ryzyko” – wyjaśnia Ferguson. „Korzystamy ze strony produkcyjnej, aby im pomóc, gdzie każdy ma swobodę wykonywania swojej pracy w pełni. I myślę, że to po części dlatego program działa na tak wielu poziomach – pisania, reżyserii i ekipy. Nikt się nie boi spróbuj czegoś, czego wcześniej nie próbowali”.
„Irytująco skromny fan sieci. Pisarz. Alkoholowy geek. Namiętny odkrywca. Rozwiązujący złe problemy. Nieuleczalny ekspert od zombie”.
More Stories
Cate Blanchett twierdzi, że we współczesnym społeczeństwie panuje „wyraźny brak wstydu” | Cate Blanchett
Festiwal Filmowy w Wenecji rozpocznie się pokazem Soku z żuka w reżyserii Jenny Ortegi
Nikki Glaser jest gospodarzem Złotych Globów 2025