Royowie są w drodze do Norwegii.
Nowy sezon HBO’s „DziedziczenieZnajdziesz potentata technicznego Lucasa Matsona z Alexander Skarsgård, który przyciąga dynastię Roy do norweskich gór.
Filmowanie w Norwegii jest nadzorowane przez producenta Scotta Fergusona („Noc”, „Brokeback Mountain”), który potwierdza, że produkcja i gwiazdy, w tym Skarsgård, Nicholas Braun i Sarah Snook, nakręcili nowy sezon w wielu lokalizacjach w zachodniej Norwegii, m.in. jako Ocean Atlantycki (ostatnio widziany w najnowszym filmie Bonda „Nie ma czasu na śmierć”), luksusowy Romsdalen Gondola i Juvet Landscape Hotel (wykorzystany w thrillerze science-fiction „Ex Machina”), położony w pobliżu wąwozu Geiranger, wpisanego na Listę Światowego Dziedzictwa UNESCO Miejsce dziedzictwa.
Ferguson ujawnia, że nadchodzący sezon zagłębi się w świat Matsona, który po raz pierwszy został wprowadzony w sezonie 3. Ponieważ sprzedaż grupy medialnej Waystar Royco firmie Matsson jest tak bliska — a Roys zastanawiają się, jak będzie wyglądać ich przyszłość — rodzina zostaje zaproszona do odwiedzenia domu założyciela GoJo.
„W zeszłym sezonie mieliśmy ważną nową postać i nową historię, potencjalną fuzję z firmą technologiczną Alexandra Skarsgarda” – mówi Ferguson. różnorodny Na miejscu w Norwegii.
„Byliśmy bardzo podekscytowani, kiedy przyszedł Alexander – jest świetnym aktorem. I od samego początku [showrunner Jesse Armstrong’s] Pomysł polegał na tym, że firma technologiczna będzie prowadzona przez kogoś z kraju skandynawskiego. W pokoju pisarza, około lutego, Jesse wpadł na pomysł na odcinek, w którym chcieli wziąć udział [Matsson’s] część świata.”
Ferguson to jeden z najbardziej doświadczonych producentów w branży, który kręcił filmy na całym świecie. Chociaż w ostatnich latach pracował w telewizji, jego wcześniejsze osiągnięcia filmowe obejmują współpracę z takimi reżyserami, jak Jim Jarmusch, Stephen Zillayan, James Mangold, Milos Forman, Sidney Pollack i Ang Lee. Ferguson pracował nad nagrodzoną Emmy „Sukcesja” przez ostatnie cztery lata.
Twierdzi, że dramatyczne sceny rozgrywające się na tle dramatycznych krajobrazów Norwegii czekają na nowy sezon, który zostanie wyemitowany w przyszłym roku.
„Kiedy zobaczyliśmy zdjęcia niesamowitej architektury i scenerii dla Jouvet, byliśmy naprawdę podekscytowani” – mówi Ferguson. „Norwegia to cudowne naturalne miejsce. Od razu wydawało się, że to idealne miejsce na rodzinne spotkanie w serialu. Studiowaliśmy różne kraje, ale zdaliśmy sobie sprawę, że Norwegia ma tę niezwykłą scenę – w przeciwieństwie do nigdzie indziej na świecie.”
Zespół produkcyjny był podekscytowany mocnym połączeniem atrakcyjnej architektury i elementów naturalnych w krajobrazie.
„Mark i ja podróżowaliśmy w maju, spojrzeliśmy na okolice Andalesnes i spojrzeliśmy na gondole z restauracją na szczycie gór. Mieli też lotnisko w okolicy, której szukaliśmy w historii. Norwegia miała wszystko szukaliśmy – w absolutnie cudownych miejscach. Potem musieliśmy wymyślić, jak w praktyce robić zdjęcia w tych miejscach. Mieliśmy duże wsparcie ze strony HBO, a ostatnie kilka miesięcy spędziliśmy na planowaniu i następnie wprowadzić go w życie”.
Ferguson wyjaśnia, że brał udział w pokoju pisarzy od wczesnych etapów rozwoju, aby poznać fabuły.
„Rozmawiam z nimi po tym, jak spędzą [some time] W pokoju urzędnika, dopóki nie zrozumiem, dokąd jadą. Potem kilka razy przyjadę do Londynu i spędzę z nimi trochę czasu w trakcie tworzenia i zacznę słuchać, co mają na myśli i jakiego rodzaju lokalizacji szukamy – o czym jest ta historia”.
Ferguson, który pracował z Lee przy Brokeback Mountain, również zauważa korzyści płynące z pracy z lokalnymi ekipami w terenie. „Ludzie są naprawdę dobrzy w kręceniu zdjęć tam, gdzie mieszkają, a ja zawsze chciałem skorzystać z tego wspaniałego lokalnego doświadczenia” – mówi. „W ten sposób podchodzimy do Norwegii i innych odległych odcinków podróży wokół 'Kalifatu’.
Czekając na czwarty sezon, producent obiecuje, że „to, co widzowie pokochają w „Sukcesji”, dostaną więcej”.
„Zaczyna się od wsparcia HBO, wspierania nas i tworzenia środowiska, w którym Jesse i zespół scenarzystów mogą twórczo podejmować ryzyko” – wyjaśnia Ferguson. „Korzystamy ze strony produkcyjnej, aby im pomóc, gdzie każdy ma swobodę wykonywania swojej pracy w pełni. I myślę, że to po części dlatego program działa na tak wielu poziomach – pisania, reżyserii i ekipy. Nikt się nie boi spróbuj czegoś, czego wcześniej nie próbowali”.
More Stories
Cate Blanchett twierdzi, że we współczesnym społeczeństwie panuje „wyraźny brak wstydu” | Cate Blanchett
Festiwal Filmowy w Wenecji rozpocznie się pokazem Soku z żuka w reżyserii Jenny Ortegi
Nikki Glaser jest gospodarzem Złotych Globów 2025