Po 19 latach pracy weteran BioWare Mac Walters ogłosił w styczniu odejście ze studia. Przed odejściem Walters był dyrektorem projektu przy przeboju Mass Effect: Legendary Edition, w ramach którego powstała oryginalna trylogia Mass Effect, której pomyślne wydanie wydawało się właściwym tonem zakończenia działalności.
W wywiadzie z Minimum maksimum (Dzięki, gry komputerowe), Walters wyjaśnił powody swojego odejścia z BioWare, wyjaśniając, że Legendary Edition było dla mnie „projektem bardzo udanym w tym sensie, że zespół był zdrowy i naprawdę się dogadywaliśmy, a poza tym oczywiście odnieśliśmy sukces krytyczny i finansowy ” i że „Czułem, że to ukłon w stronę wszystkich rzeczy, które zrobiłem w Mass Effect. Po tym nie chcę już robić żadnego Mass Effecta. Po co kusić los?
I chociaż nadszedł czas, aby odejść od Mass Effect, nie oznacza to, że Walters skończył już z opowieściami science-fiction. Niedawno przejął stery Płaszcz przywódczy W nowym studiu tzw Niewypowiedziane światy. Niewiele jest szczegółów na temat pierwszego projektu studia, poza tym, że jest to „przygodowa gra akcji z niedalekiej przyszłości, osadzona w oszałamiającym świecie pełnym tajemnic i eksploracji”.
„Specjalista sieciowy. Odwieczny maniak zombie. Kawowy ninja. Przyjazny dla hipsterów analityk.”
More Stories
Premiera PlayStation 5 Pro planowana jest za kilka tygodni
Kuo: Aktualizacja pamięci RAM do 12 GB w przyszłym roku będzie ograniczona do iPhone’a 17 Pro Max
Firma zajmująca się sztuczną inteligencją Midjourney zapowiada produkt sprzętowy w nowej formie