15 listopada, 2024

Magyar24

Polska Najnowsze wiadomości, zdjęcia, filmy i raporty specjalne z. Polska Blogi, komentarze i wiadomości archiwalne na …

Star Wars Jedi: Survivor zostało skrytykowane na Steamie za problemy z wydajnością

Star Wars Jedi: Survivor został przeskanowany przez EA i Respawn Entertainment z kilkoma negatywnymi recenzjami na Steamie, a użytkownicy zgłaszali problemy z wydajnością.

Survivor, galaktyczna kontynuacja gry Jedi: Fallen Order z 2019 roku, ma obecnie w większości negatywną ocenę na Steamie, a tylko 31% z 1216 użytkowników ją poleca.

„Gra jest bardzo zabawna, ale działa okropnie” — powiedział użytkownik Steam, dr Taco Chocolate. „Używam 3090 FE i 5700x i uzyskuję 30 klatek na sekundę w niektórych obszarach. Inne obszary dają mi prawie stałe 45. To jest w 1440p”.

Użytkownicy zabrali się również do Reddit, aby wyrazić swoje żale, za pomocą Delicious_Pea_3706 „Komentarze wyrażające zaniepokojenie wydajnością na PC są uzasadnione” – powiedział. Powiedzieli, że uruchomienie Survivor na RTX 4090 i AMD Ryzen 9 7900X3D spowodowało awarię nie tylko samego siebie, ale całego komputera.

„Uruchomienie 4090 z Epic Settings i Ray Tracing dało mi około 90 klatek na sekundę, co jest całkiem niezłe, ale zacinanie się klatek było po prostu zbyt częste. Nie chcę sobie wyobrażać, jak kiepski może być sprzęt średniotonowy”.

Zgłoś innych użytkowników Wypadki Również wraz z Kwestie graficzneI „niespodziewany błąd” w którym gracz przechodził przez elementy historii, nie widząc ich, zmuszając go do kontynuowania w uszkodzonym stanie gry lub załadowania poprzedniego zapisu w nadziei, że zadziała za drugim razem.

Inni użytkownicy powiedzieli, że problemy z wydajnością są łagodzone, gdy gracz porusza się z pierwszego głównego obszaru gry. „Po pierwszym świecie szło absolutnie dobrze”, powiedział użytkownik Steam Bike. Inny użytkownik, Al-Fafshy, powiedział: „Historia [and] Walka rekompensuje brak wydajności w pierwszym obszarze.”

Są też użytkownicy, którzy napotykają jakiekolwiek problemy. „Obecnie minęły trzy godziny gry i nie zacinałeś się podczas gry na 3070”, powiedział Gildner99 na Steamie. „Nie jestem pewien, czy miałem szczęście, czy co, ale po prostu kochałem tę grę”.

Respawn wypuścił łatkę pierwszego dnia do gry, która wydawała się rozwiązywać wiele problemów z wydajnością, choć powiedział też, że w nadchodzących tygodniach pojawi się więcej.

Ryan Dinsdale jest niezależnym dziennikarzem IGN i brytyjskim redaktorem wiadomości. Cały dzień będzie opowiadał o Wiedźminie.