14 listopada, 2024

Magyar24

Polska Najnowsze wiadomości, zdjęcia, filmy i raporty specjalne z. Polska Blogi, komentarze i wiadomości archiwalne na …

Spektakularne iluzje – i bardzo trudna sprzedaż

Dlaczego ten pierścień wydaje się wisieć w powietrzu? Jak ci ludzie się stamtąd dostali? Aby zobaczyć, jak Antonio Diaz wykonuje swoje liczne fantazje w El Magoo Pop Na Broadwayu (Ethel Barrymore Theatre, do 27 sierpnia) miejscami ekscytujące. Wydaje się, że jego magię zobaczyło prawie 3 miliony ludzi. Kupiwszy jeden teatr w Hiszpanii, Diaz właśnie kupił kolejny w Branson w stanie Missouri, który będzie miał siedzibę w Stanach Zjednoczonych i jest najmłodszym oszustem, który wszedł na scenę Broadwayu.

Być może widziałeś wersję jego najsłynniejszej sztuczki na Facebooku Dzisiaj Pokazany niedawno, gdy na oczach widzów zdawał się przenosić grupę ludzi w powietrzu, z jednego przezroczystego pudełka do drugiego. Wielki oszust, musiał pozwolić tysiącom łyżek zaśmiecać miski z płatkami w całym kraju.

Diaz ponownie wciela się w wariację tego na Broadwayu jako odpowiedni finał, który warto obejrzeć. O ile nie zatrzymuje magicznie czasu, albo w jakiś sposób nie ma niewidzialnego ekranu między widownią a sceną i nie dzieje się coś fantastycznego z projekcjami, to jak ci ludzie przeszli z loży do loży, pozostaje tajemnicą. Mówi uczestnikom, że jeśli coś poczują, nie ruszają się. A za kawałkiem materiału widzimy wibracje, w których odbywa się rzekoma teleportacja. Cokolwiek to jest, jest niesamowite.

W wieku 20 lat Diaz stworzył swoją pierwszą firmę, a w 2018 roku został uznany za najbardziej dochodowego europejskiego wizualizatora na świecie według Forbesa. pokaż to na netflixie Human Bewitchment autorstwa El Majo PopBył emitowany w 192 krajach, „sprzyjając jego umiędzynarodowieniu”, stwierdza ten program.

Spektakl teatralny ma swoje własne emocje indywidualnie. Ale wśród tych sztuczek jest to również nieco mozolna deklaracja ważnych spotkań na korzyść Diaza; Cóż za sprytne fragmenty iluzji, które wydają się trochę zagubione w przedstawieniu scenicznym, z przeplatanymi kawałkami samoumocnienia, autopromocji i tępej reklamy.

W pewnym sensie to satysfakcjonujące widzieć artystę tak dumnie szczerego w kwestii tego, o czym jest program: sprzedawać markę, sprzedawać rzeczy związane z marką. Spektakl na Broadwayu trwa tylko około 80 minut, ale presja, by aspirować do bycia czymś więcej niż jest – seria akrobacji – jest namacalna. Jego krok, struktura i ton wymagają dużo pracy, aby ukryć połączenia.

Publiczność, korzystając z wyboru lub rzucania piłką, ma przewagę przez godzinę i przy wyborze liczb oraz innych drobnych zadaniach i podpowiedziach. Są to elementy składowe konfiguracji sztuczek karcianych: jeden łączy serię odpowiedzi, które są wykrzykiwane przez publiczność.

Umiejętności Diaza jako dowcipnisia są nienaganne, ale przedstawienie wydaje się częścią sceny. Diaz czuje się wspaniale odpowiedzialny za swoje sztuczki, ale nie za show jako show. Jego interakcje z publicznością wydają się nierówne i zdystansowane. Małe dziecko wychowywane na scenie było traktowane lekko (nie irytujące, ale dziwne). Diaz powiedział, że kolejna niesamowita iluzja wymaga udziału kobiet. Ale po zobaczeniu iluzji (która sprawia, że ​​przecierasz oczy z niedowierzaniem), publiczność pomyślała: może to był mężczyzna. Dlaczego konkretnie kobieta?

Antonio Diaz w El Mago Pop.

Emilio Madryt

Pod koniec spektaklu jest scenografia, w której przelatuje po scenie i wydaje się chodzić po ścianach, ale jak już możemy sobie wyobrazić, dość zwyczajne druty trapezowe – jak w wielu przedstawieniach scenicznych – ułatwiają widzenie przed nam, wydaje się to wytłumaczalne. . Wskazówki z niektórych ustawień do crescendo yee-gadzooks mogą wydawać się nierówne i zbyt szybko połykać w dziwacznym tempie serialu, zamiast pozwalać, by ich cuda wisiały w powietrzu.

Pomiędzy sztuczkami i aby dać zespołowi Diaza czas na przygotowanie się na następną chwilę cudów, dajemy mu przejażdżkę kolejką górską przez jego życie lub przynajmniej inspirację do robienia tego, co robi. Obejmuje to sceny przedstawione w dramatach i komiksach przedstawiających go jako małe dziecko. Czują się bardziej jak wypełniacz niż odsłaniający lub głęboki. Wokół krawędzi sceny widzimy migające czerwone pionowe linie logo Netflix. Przynajmniej na pokaz, w którym uczestniczył ten krytyk, ekipa filmowa kręciła w służbie kogoś innego, być może skupionego na Broadwayu.

Tak zaskakujące i oszałamiające wizualnie, jak to było w niektórych miejscach, El Magoo Pop Czuje również, że służy budowaniu marki Díaz i sprzedaży produktów, i jest bardzo otwarty w tej kwestii. Prawdopodobnie nie ma w tym nic złego – Diaz po prostu mówi o tym więcej niż inni w grze o sławę. Ale paradoksalnie, w programie, który tak bardzo opiera się na sztuczkach i rzeczach, których nie możemy wyjaśnić, dzieje się tuż przed nami, to oczywiste, oczywiste pragnienie zmiany produktu wybucha wraz z poruszającymi iluzjami, które Diaz tak chętnie wykonuje. Pod zasłoną ukrycia, tajemnicy i zaskoczenia. Podobnie jak w przypadku jego najlepszych zdumiewających iluzji, małe przedstawienie naprawdę zdziała cuda.