Revenant Hill, kolejna gra współtwórców Bethany Hockenberry i Scotta Bensona oraz pierwszy projekt nowego studia The Glory Society, została anulowana ze względu na „poważne problemy zdrowotne” kilku członków zespołu.
Revenant Hill zostało oficjalnie ujawnione w maju, zapowiadając przygodę rozgrywającą się w 1919 roku, która będzie kontynuacją przygód kota Twigsa, który próbuje związać koniec z końcem po tym, jak „sowa z sąsiedniego wzgórza” zacznie żądać czynszu za wilgotny pień w pobliżu drzewa. Opuszczony cmentarz.
Były tam ślady systemów przypominających symulację rolnictwa, w której uprawia się plony i buduje społeczeństwo wraz z upływem pór roku, choć jego umysł zaprząta mnóstwo czarownic, demonów, duchów i poważniejszych spraw. „Czasy są trudne” – napisało wówczas The Glory Society. „W miastach, fabrykach, lasach i na wzgórzach dzieje się coś wielkiego i mrocznego. W pewnym momencie ktoś będzie musiał się wycofać. I mogę nie rób tego sam.”
To był kuszący przebłysk tego, co miało nadejść, ale niestety prace nad Revenant Hill oficjalnie dobiegły końca. Ogłoszenie o nowościach w A Oświadczenie w mediach społecznościowychStudio wyjaśniło: „Tworzenie czegokolwiek złożonego wiąże się z pewnymi wyzwaniami. Tworzenie gier wymaga czasu i zwykle wymaga współpracy dobrego zespołu. Mieliśmy szczęście, że mamy tak dobry zespół”.
„Niestety” – kontynuowała – „niedawne poważne problemy zdrowotne zmusiły do wycofania dwóch kluczowych członków z projektu na czas nieokreślony. Jesteśmy małym zespołem i każdy z nas nosi wiele kapeluszy. Oznacza to utratę wielu kapeluszy, które trudno zastąpić w środowisku, w którym potrzebne są wszystkie kapelusze.” „Biorąc pod uwagę realia harmonogramów i budżetów oraz trudne zadanie przerobienia całego projektu w ramach tych parametrów, zespół polubownie podjął decyzję o zawieszeniu operacji. Ogólnie rzecz biorąc, to jest koniec rozwoju Revenant Hill.”
W oświadczeniu kontynuowano: „Jesteśmy firmą współpracującą i podejmujemy decyzje jako grupa”. „Dla nas była to jasna droga dla dobra zespołu, która, szczerze mówiąc, jest ważniejsza niż mecze. W przyszłości, gdy opadnie kurz, być może porozmawiamy o tym, co daliśmy i nauczyliśmy się razem . W międzyczasie chcemy podziękować wszystkim, którzy z nami pracowali, wspierali nas i wierzyli w nas.”
„Czasami zdarzają się rzeczy, na które nie masz wpływu, i które zmieniają dostępne opcje i po prostu musisz sobie z tym poradzić wspólnie. Glory to projekt sam w sobie i jesteśmy dumni, że możemy być jego częścią. Dziękujemy za troskę o to, co zrobiliśmy.” Dbajcie o siebie nawzajem i wspierajcie pracowników, którzy tworzą gry, które kochacie. Do zobaczenia.”
„Specjalista sieciowy. Odwieczny maniak zombie. Kawowy ninja. Przyjazny dla hipsterów analityk.”
More Stories
Premiera PlayStation 5 Pro planowana jest za kilka tygodni
Kuo: Aktualizacja pamięci RAM do 12 GB w przyszłym roku będzie ograniczona do iPhone’a 17 Pro Max
Firma zajmująca się sztuczną inteligencją Midjourney zapowiada produkt sprzętowy w nowej formie