15 listopada, 2024

Magyar24

Polska Najnowsze wiadomości, zdjęcia, filmy i raporty specjalne z. Polska Blogi, komentarze i wiadomości archiwalne na …

Resident Evil 4 doskonale wykorzystuje wyzwalacze PS5

Więc Resident Evil 4 Remake, o dziwo nikt nigdy nie biorąc pod uwagę jakości materiału źródłowego, jest dobry. Wygląda świetnie, ma kilka nowoczesnych pomysłów na akcje, a na PS5 wie też, jak najlepiej wykorzystać niesamowite wyzwalacze adaptacyjne kontrolera DualSense.

Jeśli jeszcze go nie trzymałeś, DualSense ma nie tylko siłowniki, ale także siłowniki, których opór można ustawić w grze i które mogą również przesyłać wibracje przez palce gracza. Wiele gier go używa, ale większość z nich używa go tylko w najbardziej przewidywalny, prymitywny sposób.

NIE Resident Evil 4! Capcom naprawdę tu jest, używając wyzwalaczy w sposób, który w pewnym sensie jest ulepszeniem istniejących pomysłów, aw innych po prostu całkowicie nowymi pomysłami. Podejmij kroki, np. Podczas gdy wiele gier da ci trochę huku, aby dopasować karierę gracza, w Resident Evil 4 Te informacje zwrotne będą się różnić w zależności od rodzaju terenu, po którym chodzisz (lub w niektórych przypadkach chodzisz W).

Strzelby to kolejny przykład nieszablonowego myślenia. Ponownie, prawie każda gra z bronią palną będzie emitować hałas przez spusty podczas strzelania Resident Evil 4 To rozciąga się na zmianę broni; Jeśli wyciągniesz pistolet, wydaje się lekki, a przejście na strzelbę doda trochę waga.

Świetnie jest też (jeśli nie jest to bezpośrednio związane z graczami) korzystanie z małego głośnika konsoli. Ponownie, wiele gier go używa i wiele używa go dobrze, więc w tym przypadku tak nie jest Resident Evil 4 Jest liderem we wszystkim, ale jednak. Sposób, w jaki czaty radiowe w grze są odtwarzane przez twoją konsolę (zamiast przerywnika filmowego, jak kiedyś) jest niezłym zanurzeniem, aw innych przypadkach otrzymasz sztuczki, takie jak większość odtwarzania dźwięku przez telewizor. Podczas gdy niektóre z przerażających efektów pochodzą z DualSense.

Nic z tego nie psuje gry iw żaden sposób nie twierdzę, że wersje na inne platformy są gorsze z powodu braku tych funkcji. Miło widzieć, podobnie jak w przypadku VMU Dreamcasta i różnych dodatków do GameCubekiedy studia poświęciły czas i wysiłek, aby zaspokoić niszowe i egzotyczne potrzeby POS konsoli!

(PS, czy ktoś tam gra na PC z DualSense? Chciałbym wiedzieć, czy funkcje działają również w tej wersji, czy tylko są zablokowane w wersji PS5)