W pierwszej połowie tego roku (H1)., Produkcja w kraju wzrosła do 237 wyrobów rocznie i spadła do 220 wyrobów.
W sektorze odzieży, skóry i towarów pokrewnych produkcja włókninowych kurtek i marynarek męskich wzrosła o 24,5% rok do roku; Produkcja obuwia wzrosła o 17,1 proc.; a rajstopy i rajstopy wzrosły w I półroczu 2024 r. o 13,6% rok do roku.
W czerwcu w Polsce wzrosła produkcja 219 towarów i sprzedaż 146 towarów. Oficjalne dane wykazały spadek produkcji w miesiącu w przypadku 233 sztuk i sprzedaży w przypadku 160 sztuk. W pierwszej połowie 2024 roku produkcja w kraju spadła do 220 produktów z 237 produktów rocznie.
W sektorze odzieży, skóry i towarów pokrewnych produkcja rozwiązanej odzieży damskiej i kompletów damskich w I półroczu spadła o 62,8% rok do roku; Produkcja niewiązanych spodni damskich lub damskich, kombinezonów i spodenek spadła o 34,8% rok do roku; Liczba rozwiązanych koszul męskich spadła o 32,2% rok do roku; 29,5 procent rocznie w rozwiązanych sukniach damskich i podobnych produktach; Natomiast produkcja obuwia ze skórzanymi cholewkami spadła o 17,3 proc. rok do roku.
Produkcja sprzedażowa wzrosła w I półroczu 2024 r. dla 177 produktów i spadła w przypadku 130 produktów r/r.
W sektorze odzieży, skóry i towarów pokrewnych sprzedaż i produkcja bluzek i koszul damskich z włókniny wzrosła o 47,9% rok do roku; Ceny obuwia wzrosły rok do roku o 27,7 proc.; Dziane lub szydełkowane koszulki, swetry, swetry rozpinane, kamizelki i podobne artykuły wzrosły o 27,3% rok do roku; Liczba kurtek i marynarek męskich i chłopięcych bez podszewki wzrosła o 18,8% rok do roku; Natomiast w pierwszej połowie 2024 roku sprzedaż bielizny rajstop i rajstop wzrosła o 18 proc.
W pierwszym półroczu 2024 r. sprzedaż dzianych lub szydełkowanych płaszczy damskich i dziewczęcych oraz podobnych wyrobów spadła rok do roku o 44,7 proc.; Liczba niezawiązanych damskich spodni, kombinezonów i szortów spadła o 40,8% rok do roku, podczas gdy rozwiązana damska kurtka spadła o 26,4% rok do roku; Natomiast sprzedaż nieustrukturyzowanej odzieży męskiej i chłopięcej oraz kompletów spadła o 23,5% rok do roku.
Biuro informacyjne Fibre2Fashion (DS)
„Muzyk. Miłośnik kawy. Oddany badacz jedzenia. Webman. Namiętny guru internetu”.
More Stories
Wpływ siły wyższej na małe i średnie przedsiębiorstwa w Polsce na przykładzie pandemii Covid-19: wnioski na przyszłość
W 2025 roku Polska zwiększy wydatki na obronność do rekordowego poziomu
„Zmiana zasad gry”: Lockheed przedstawia pierwszy polski F-35