Kongres się rozpocznie Dwupartyjna próba zlikwidowania dominacji reklamowej Google w kolejnej bitwie między prawodawcami a wielkimi technologiami.
Ustawa o konkurencji i przejrzystości w zakresie reklamy cyfrowej zakazuje firmom, które mają ponad 20 miliardów dolarów w transakcjach związanych z reklamą cyfrową, udziału w więcej niż jednej części procesu reklamy cyfrowej.
Projekt ustawy jest współsponsorowany przez senatorów Ted Cruz (R., Texas), Amy Klobuchar (D., Minnesota) i Richard Blumenthal (D., Connecticut), Według Wall Street Journal,.
Google Ten rachunek bardzo ucierpi ze względu na przychody firmy macierzystej Alphabet w wysokości ponad 54 miliardów dolarów z reklamy cyfrowej w samym tylko pierwszym kwartale. Ustawa zasadniczo musiałaby zostać podzielona w jakiejś formie, aby była zgodna z nowymi wymogami federalnymi.
Kłopoty prawne firmy rozpoczęły się w 2020 r. od pozwu antymonopolowego wytoczonego przez Departament Sprawiedliwości, który twierdził, że Google wykorzystywał ekskluzywne umowy z operatorami bezprzewodowymi i producentami telefonów do kontrolowania konkurencji. Ówczesny prokurator generalny, William Burr, powiedział, że Google utrzymuje „kontrolę nad milionami ludzi w Internecie”. […] Jestem to winien nielegalnemu monopoliście”.
Twitter, aby dodać etykietę ostrzegawczą do Twittera, uważa to za „wirusowy błąd”
Departament Sprawiedliwości firmy Biden wszczął nowe dochodzenie w sprawie rzekomych praktyk antymonopolowych Google dotyczących reklamy cyfrowej, ale do tej pory nie wniesiono pozwu w tej sprawie.
Ale Teksas złożył pozewktóry ma Rozrósł się do wielopaństwowego wysiłku, w związku z praktyką reklamową, w styczniu br. Dyrektor ds. Polityki Gospodarczej Google Adam Cohen Książki o procesie To, że firma uznała to za „bardziej śmieszne niż łagodne”, nie „spełniało kryteriów prawnych do wysłania sprawy na rozprawę”.
wstążka | ochrona | w przeciwnym razie | oni się zmieniają | zmieniają % |
---|---|---|---|---|
ALFABET INC. | 2178,16 | -29,52 | -1,34% | |
AMZN | AMAZON.COM INC. | 2151,82 | +5,44 | + 0,25% |
TWTR | Twitter cię. | 38,29 | +1.00 | + 2,68% |
ZM | ZOOM VIDEO COMMUNICATIONS INC. | 89,74 | -1,20 | -1,32% |
„Skarga fałszywie przedstawia naszą działalność, produkty i motywacje, a my zamierzamy ją odrzucić na podstawie braku uzasadnionych roszczeń antymonopolowych” – napisał Cphen w poście na blogu.
Google odgrywa rolę na wielu etapach swojej praktyki reklamy cyfrowej – praktykę, którą senator Mike Lee z R-UT skrytykował za noszenie wielu kapeluszy jednocześnie.
„Kiedy firma może nosić wszystkie te kapelusze naraz, może angażować się w zachowanie, które krzywdzi wszystkich” – powiedział Lee w tym tygodniu gazecie.
Rzecznik Google powiedział o nowym prawie, że „ograniczenie tych narzędzi zaszkodzi wydawcom i reklamodawcom, obniży jakość reklam i stworzy nowe zagrożenia dla prywatności”.
KLIKNIJ TUTAJ, ABY PRZECZYTAĆ WIĘCEJ O FOX BUSINESS
„Prawdziwym problemem są niskiej jakości brokerzy danych, którzy zagrażają prywatności Amerykanów i zalewają ich niechcianymi reklamami” – powiedział rzecznik.
Firmy będą miały rok na dostosowanie się do nowych wymogów, jeśli ustawa wejdzie w życie.
Hilary Vaughn z FOX Business przyczyniła się do powstania tego raportu.
„Odkrywca. Nieprzepraszający przedsiębiorca. Fanatyk alkoholu. Certyfikowany pisarz. Wannabe tv ewangelista. Fanatyk Twittera. Student. Badacz sieci. Miłośnik podróży.”
More Stories
JPMorgan oczekuje, że Fed obniży w tym roku referencyjną stopę procentową o 100 punktów bazowych
Foot Locker opuszcza Nowy Jork i przenosi się do St. Petersburga na Florydzie, aby obniżyć wysokie koszty: „efektywność”
Giełdy Nasdaq i S&P 500 prowadzą w dół w związku z rozczarowującymi wynikami Nvidii