Dostępna w cenie 4,99 USD przez ograniczony czas od wtorku, kanapka z kurczakiem Buffalo zawiera klasyczne składniki z niespodzianką: chrupiący kurczak rzucany ręcznie na bułce brioche z piklami, ale polany świeżym sosem, który jest mieszanką mleka ranczo. I gorący bawół.
Od tego czasu kanapka z kurczakiem była bardzo ważnym elementem dla Popeyes. W 2020 r. restauracje sieciowe, które były otwarte przez co najmniej 17 miesięcy, wzrosły o 13,8%, częściowo dzięki zainteresowaniu klientów kanapką z kurczakiem tej sieci.
W pierwszych trzech miesiącach tego roku sprzedaż w sklepach otwartych od co najmniej 17 miesięcy spadła o 3%, wynika z opublikowanych we wtorek wyników finansowych. W Stanach Zjednoczonych sprzedaż w tych restauracjach spadła o 4,6%.
Ponieważ wysiłki konkurencji nadal wpływają na sprzedaż, Popeyes ma nadzieję, że Buffalo Ranch Chicken Sandwich przyciągnie klientów.
A w październiku Popeyes nawiązał współpracę z raperką Megan The Stallion, aby stworzyć pikantny sos, który ma dodać pikanterii do kanapek z kurczakiem i nuggetsów tej marki. Sell powiedział w lutym, że te nowe produkty pomagają przyciągnąć nowe zainteresowanie marką.
„Odkrywca. Nieprzepraszający przedsiębiorca. Fanatyk alkoholu. Certyfikowany pisarz. Wannabe tv ewangelista. Fanatyk Twittera. Student. Badacz sieci. Miłośnik podróży.”
More Stories
Tesla wycofuje prawie 4000 Cybertrucks 2024
Procter & Gamble podnosi prognozy rocznych zysków dzięki silnemu popytowi konsumenckiemu w Stanach Zjednoczonych, co obniża koszty
Akcje TSMC spadły w Tajpej o prawie 7% w związku z obawami dotyczącymi globalnych perspektyw chipów