Lista odtwarzaczy telewizyjnych Roku 3 zostanie pokazana w telewizji w Los Angeles, Kalifornia, Stany Zjednoczone, w czwartek, 12 września 2013 r.
Patrick T. Fallon | Bloomberg przez Getty Images
Akcje Roku spadły o ponad 25% w przedłużonym handlu w czwartek po tym, jak firma nie spełniła oczekiwań co do swoich najwyższych i najniższych zysków. Drugi kwartał Ostrzegł przed „środowiskiem gospodarczym definiowanym przez obawy przed recesją”.
Oto jak firma zrobiła:
- zyski: Strata 82 centów na akcję w porównaniu z oczekiwaną stratą 69 centów, według Refinitv.
- On wygrał: 764 mln USD w porównaniu z przewidywanymi 805 mln USD, według Refinitv.
Firma przypisała swoje słabe wyniki finansowe warunkom makroekonomicznym, w tym inflacji, a także problemom z łańcuchem dostaw.
Roku dodał, że rynek reklamowy będzie nadal ucierpiał w bieżącym kwartale, a wydatki konsumentów zmniejszą się, co może zaszkodzić działalności firmy sprzedającej Roku TV i powiązane urządzenia. Firma poinformowała, że obniżyła koszty operacyjne i spowolniła wzrost liczby pracowników w drugim kwartale.
„Uważamy, że ten spadek odzwierciedla początek pandemii w 2020 roku, kiedy marketerzy przygotowują się na niepewność makroekonomiczną, szybko zmniejszając wydatki na reklamy na wszystkich platformach”, powiedział Rocco w liście do akcjonariuszy.
Ponadto Roku źle skierował go i powiedział, że wygeneruje 700 milionów dolarów przychodu w trzecim kwartale, znacznie poniżej 902 milionów dolarów szacowanych przez analityków ankietowanych przez Refinitiv.
Ze względu na zmienność rynku Roku poinformował, że wycofuje swoje całoroczne szacunki dotyczące wzrostu.
Firma poinformowała, że reklamodawcy ograniczyli wydatki na reklamę telewizyjną w ciągu kwartału, podkreślając, że obawy przed recesją powodują, że firmy wycofują się z marketingu.
martwy, na przykład, wspomniany Słabe wyniki finansowe za drugi kwartał w tym tygodniu, przy czym dyrektorzy obwiniają „niepewność makroekonomiczną” i „słabe środowisko popytu na reklamę”, które utrzymają się w bieżącym kwartale.
Eksploduj, Eksploduj A Świergotktóre opierają się na reklamach internetowych, również zgłosiły słabą sytuację finansową i wskazały na silny rynek reklamowy, który nie wydaje się w najbliższym czasie wracać do zdrowia.
Ta historia się rozwija.
„Odkrywca. Nieprzepraszający przedsiębiorca. Fanatyk alkoholu. Certyfikowany pisarz. Wannabe tv ewangelista. Fanatyk Twittera. Student. Badacz sieci. Miłośnik podróży.”
More Stories
JPMorgan oczekuje, że Fed obniży w tym roku referencyjną stopę procentową o 100 punktów bazowych
Foot Locker opuszcza Nowy Jork i przenosi się do St. Petersburga na Florydzie, aby obniżyć wysokie koszty: „efektywność”
Giełdy Nasdaq i S&P 500 prowadzą w dół w związku z rozczarowującymi wynikami Nvidii