15 listopada, 2024

Magyar24

Polska Najnowsze wiadomości, zdjęcia, filmy i raporty specjalne z. Polska Blogi, komentarze i wiadomości archiwalne na …

Podziel się dołkiem na temat „obaw przed recesją”

Podziel się dołkiem na temat „obaw przed recesją”

Lista odtwarzaczy telewizyjnych Roku 3 zostanie pokazana w telewizji w Los Angeles, Kalifornia, Stany Zjednoczone, w czwartek, 12 września 2013 r.

Patrick T. Fallon | Bloomberg przez Getty Images

Akcje Roku spadły o ponad 25% w przedłużonym handlu w czwartek po tym, jak firma nie spełniła oczekiwań co do swoich najwyższych i najniższych zysków. Drugi kwartał Ostrzegł przed „środowiskiem gospodarczym definiowanym przez obawy przed recesją”.

Oto jak firma zrobiła:

  • zyski: Strata 82 centów na akcję w porównaniu z oczekiwaną stratą 69 centów, według Refinitv.
  • On wygrał: 764 mln USD w porównaniu z przewidywanymi 805 mln USD, według Refinitv.

Firma przypisała swoje słabe wyniki finansowe warunkom makroekonomicznym, w tym inflacji, a także problemom z łańcuchem dostaw.

Roku dodał, że rynek reklamowy będzie nadal ucierpiał w bieżącym kwartale, a wydatki konsumentów zmniejszą się, co może zaszkodzić działalności firmy sprzedającej Roku TV i powiązane urządzenia. Firma poinformowała, że ​​obniżyła koszty operacyjne i spowolniła wzrost liczby pracowników w drugim kwartale.

„Uważamy, że ten spadek odzwierciedla początek pandemii w 2020 roku, kiedy marketerzy przygotowują się na niepewność makroekonomiczną, szybko zmniejszając wydatki na reklamy na wszystkich platformach”, powiedział Rocco w liście do akcjonariuszy.

Ponadto Roku źle skierował go i powiedział, że wygeneruje 700 milionów dolarów przychodu w trzecim kwartale, znacznie poniżej 902 milionów dolarów szacowanych przez analityków ankietowanych przez Refinitiv.

Ze względu na zmienność rynku Roku poinformował, że wycofuje swoje całoroczne szacunki dotyczące wzrostu.

Firma poinformowała, że ​​reklamodawcy ograniczyli wydatki na reklamę telewizyjną w ciągu kwartału, podkreślając, że obawy przed recesją powodują, że firmy wycofują się z marketingu.

martwy, na przykład, wspomniany Słabe wyniki finansowe za drugi kwartał w tym tygodniu, przy czym dyrektorzy obwiniają „niepewność makroekonomiczną” i „słabe środowisko popytu na reklamę”, które utrzymają się w bieżącym kwartale.

Eksploduj, Eksploduj A Świergotktóre opierają się na reklamach internetowych, również zgłosiły słabą sytuację finansową i wskazały na silny rynek reklamowy, który nie wydaje się w najbliższym czasie wracać do zdrowia.

Ta historia się rozwija.