18 września, 2024

Magyar24

Polska Najnowsze wiadomości, zdjęcia, filmy i raporty specjalne z. Polska Blogi, komentarze i wiadomości archiwalne na …

Po przerwie w grze Uncharted Xbox przenosi przygodę z Indianą Jonesem na PS5

Po przerwie w grze Uncharted Xbox przenosi przygodę z Indianą Jonesem na PS5

Cóż, oto jesteśmy: dzięki rozszerzającym się wysiłkom Microsoftu na wielu platformach jesteśmy teraz w stanie zaoferować oficjalną zapowiedź nadchodzącej gry własnej, zanim jeszcze zostanie ona wydana na Xbox Series Indiana Jones and the Great Circle ukaże się na obecnych systemach Xbox i PC w grudniu tego roku, a następnie zostanie przeniesiony na PS5 wiosną 2025 roku. Może to być zaskakujące posunięcie ze strony posiadacza platformy, ale przynajmniej dla graczy PlayStation , będą już mieć pomysł. Bardzo dobrze, jeśli chodzi o ogólną jakość gry wiele miesięcy temu, dzięki rozłożonemu w czasie wydaniu.

Twórca Wolfensteina, MachineGames, ma jednak nadzieję, że odniesie ogromny sukces już przy pierwszej próbie i nie będzie polegał na tym, co w zasadzie będzie drugą premierą kilka miesięcy później. Zostało to ogłoszone podczas Ceremonia otwarcia Gamescom na żywoNie wiedzieliśmy o premierze PS5 przed pokazem, co oznaczało, że nie mogliśmy umówić się na spotkanie z prasą poza halą wystawową. Jednak miły przedstawiciel Bethesdy PR wręczył nam ekspresową przepustkę na publiczną odprawę na stoisku Xbox w sobotę. Nasze wrażenia z gry opierają się na tym dostępie, ale prawdopodobnie w samym podglądzie multimediów udostępniliśmy więcej informacji.

Po obejrzeniu 10–15 minut materiału z rozgrywki — a także prześledzeniu ogólnego postępu w grze — Indiana Jones and the Great Circle zasługuje na porównanie z Uncharted, ponieważ jest to ogólnoświatowa przygoda pełna walki, zagadek, eksploracji, magii i charyzmy . Większość dyskusji wokół gry skupiała się na jej perspektywie: perspektywie pierwszoosobowej. To logiczne, że jest to gra stworzona przez MachineGames, które doskonaliło swoje rzemiosło w kilku różnych wersjach Wolfensteina, ale w pewnym momencie kamera przesuwa się w stronę trzeciej osoby, dzięki czemu można rzucić okiem na Indianę Jonesa w akcji. Będziesz miał pełny widok na jego wspinaczkę podczas przerywników filmowych, a jego ręce pojawią się na ekranie, gdy użyje bata lub gdy biegnie. A biorąc pod uwagę wyraźną preferencję MachineGames do tworzenia gier z perspektywy pierwszej osoby, takie podejście jest prawdopodobnie najlepszym z obu światów, jakie można uzyskać.