Malezyjski sprzedawca artykułów wyposażenia wnętrz Mr. DIY podobno rozpoczęło swoją podróż od otwarcia centrum logistycznego w Polsce. Eurobuild Central & Eastern Europe, grupa medialna z branży nieruchomości, która wcześniej zapowiadała swoje zainteresowanie Polską, ogłosiła, że wynajęła 5 000 m² powierzchni w Hillwood Zygirz I w Debrówce Wilce w centralnej Polsce. Dodała, że w transakcji pośredniczyła firma Oxy Immo.
Nadzorując rozwój biznesu, działalność handlową i magazynową, Mr. Leo Gunn, dyrektor operacyjny DIY, ogłosił wejście na „bardzo dynamiczny, konkurencyjny, ale obiecujący rynek” po wizycie w tym kraju w ramach podróży służbowej we wrześniu ubiegłego roku.
Pod koniec 2023 roku Magdalena Nazarewicz, która przez dziesięć lat pracowała w dyskontowej sieci sprzedaży odzieży i artykułów gospodarstwa domowego Pepco, stwierdziła, że: Mianowany na stanowisko Dyrektora Rozwoju Biznesu DIY Polska.
Firma badawcza IBIS World plasuje polską branżę sprzętu i wyposażenia wnętrz na ósmym miejscu w Europie i wycenia ją na 5,8 miliarda euro. Oznacza to średni wzrost rynku w branży na poziomie 6,5 procent rocznie. Jednak raport dotyczący ulepszeń domu pod redakcją DIY International szacuje wielkość polskiego rynku DIY na 7,0 miliardów euro.
Pan. DIY agresywnie rozwija się w Europie po ugruntowaniu swojej obecności w Azji. Jest już w Turcji, jest w Azji, Europie i Hiszpanii. Uwzględnia także Grecję, Rumunię i Bułgarię.
„Muzyk. Miłośnik kawy. Oddany badacz jedzenia. Webman. Namiętny guru internetu”.
More Stories
Wpływ siły wyższej na małe i średnie przedsiębiorstwa w Polsce na przykładzie pandemii Covid-19: wnioski na przyszłość
W 2025 roku Polska zwiększy wydatki na obronność do rekordowego poziomu
„Zmiana zasad gry”: Lockheed przedstawia pierwszy polski F-35