IRS opublikował listę pojazdów elektrycznych, które nadal kwalifikują się do pełnej federalnej ulgi podatkowej w wysokości 7500 USD po surowych nowych wytycznych, które oficjalnie wejdą w życie 18 kwietnia. Lista bardzo W skrócie, ponieważ tylko sześć pojazdów elektrycznych kwalifikuje się teraz na podstawie nowych warunków. Zaktualizowane przepisy dotyczą akumulatorów pojazdów elektrycznych i wykluczają Chiny jako autoryzowanego partnera handlowego, więc wiedzieliśmy, że lista pojazdów się skurczy, ponieważ większość pojazdów elektrycznych wykorzystuje akumulatory wyprodukowane w Chinach lub przez chińskie firmy.
Jeśli chcesz uzyskać pełną ulgę podatkową, wybierz Cadillaca Lyric, Chevy Bolt, Chevy Bolt EUV, trochę Tesli Model 3, trochę Tesli Model Y i Forda F-150 Lightning. Wiele pojazdów elektrycznych traci pełną równowagę w przyszłości, na przykład Nissan Leaf i Volkswagen ID 4. Sprawdź więc pełną listę przy zakupie kolejnego samochodu. 7500 $ to nic, na co można kichnąć.
Pojazdy elektryczne przerobione z klubu pełnego kredytu podatkowego mogą nadal kwalifikować się do połowy kredytu w wysokości 3750 USD, o ile spełniają określone wymagania. Trzy PHEV również kwalifikują się do połowy ulgi, a trzy inne kwalifikują się do pełnej ulgi podatkowej, w tym modele wyprodukowane przez Forda, Lincolna, Chryslera i Jeepa. Te kredyty nie dotyczą wykluczenia technologii hybrydowej, a jedynie upewnienia się, że otrzymujesz właściwe komponenty.
Oto jak to się rozkłada. Komponenty akumulatorów, które są w 50 procentach wyprodukowane lub zmontowane w Stanach Zjednoczonych Ameryki, kwalifikują się do pierwszej połowy 3750 USD, a jeśli firma pozyskuje co najmniej 40 procent metali krytycznych ze Stanów Zjednoczonych lub FTA, zaczyna się druga część w wysokości 3750 USD. Jeśli firma spełnia jedno lub drugie kryterium, samochód otrzymuje połowę kredytu.
Chociaż lista, która ogranicza się do zaledwie sześciu samochodów, stanowi dobry nagłówek, powinna zostać wzmocniona, ponieważ producenci samochodów wprowadzają zmiany, aby spełnić przepisy. Nowe pojazdy elektryczne, które spełniają kryteria pozyskiwania komponentów, zostaną dodane do listy, a inne zostaną ponownie dodane, gdy producenci otworzą nowe fabryki w Stanach Zjednoczonych i innych zatwierdzonych krajach. Nowe umowy biznesowe mogą również z czasem wpływać na listę zatwierdzonych pojazdów. Jednak z biegiem czasu zasady te stają się coraz bardziej rygorystyczne. Baterie muszą być wyprodukowane w całości w Ameryce Północnej do 2029 r., aby nadal być po dobrej stronie IRS i uzyskać pełny kredyt w wysokości 7500 USD.
„Odkrywca. Nieprzepraszający przedsiębiorca. Fanatyk alkoholu. Certyfikowany pisarz. Wannabe tv ewangelista. Fanatyk Twittera. Student. Badacz sieci. Miłośnik podróży.”
More Stories
JPMorgan oczekuje, że Fed obniży w tym roku referencyjną stopę procentową o 100 punktów bazowych
Foot Locker opuszcza Nowy Jork i przenosi się do St. Petersburga na Florydzie, aby obniżyć wysokie koszty: „efektywność”
Giełdy Nasdaq i S&P 500 prowadzą w dół w związku z rozczarowującymi wynikami Nvidii