29 marca, 2024

Magyar24

Polska Najnowsze wiadomości, zdjęcia, filmy i raporty specjalne z. Polska Blogi, komentarze i wiadomości archiwalne na …

GDC Logo

Nowe narzędzie „Diversity Space Tool” firmy Activision Blizzard zostało ciepło przyjęte przez programistów

Activision Blizzard ogłosił dzisiaj narzędzie, które planuje wdrożyć w swoich zespołach w nadchodzących miesiącach. nazywa „Narzędzie przestrzeni różnorodnościW przeciwieństwie do innych narzędzi do tworzenia gier, nie jest on używany bezpośrednio do tworzenia zawartości gry, ale raczej do oceny różnorodności postaci w grze i określenia tej różnorodności w liczbach i zarysach pająków.

Narzędzie zostało najwyraźniej stworzone przez zespół at cukierek zmiażdżyć Opracowany przez King i przetestowany w grach takich jak Call of Duty: Straż przednia, który obejmował międzynarodowy zespół różnych osobistości walczących z nazistami podczas II wojny światowej. Testowany również przez Monitor 2 który wyrażał „optymistyczne wrażenia.

Za tym nowym narzędziem kryje się wiele dobrej woli. Jacqueline Chomatas, dyrektor King Globalization Project, wyjaśniła w poście na blogu Activision Blizzard, że celem narzędzia jest ocena powtarzających się postaci w grze, aby pokazać ich twórcom, że mogą być wyrażane stereotypy, które wzmacniają klasyczne idee seksizmu, rasizmu i innych uprzedzenia.

Nazwany Aparatem Pomiarowym Chomatas wyjaśnił, że narzędzie to ma na celu „ilościowe określenie, jak różnorodny jest zestaw cech osobowości, a tym samym, jak różnorodna jest ta osobowość i stereotypy w porównaniu z »normą«”.

Wydaje się, że pracownicy firmy King poświęcili czas na opracowanie tego narzędzia w wolnym czasie jako „dobrowolny” wysiłek, co nie wróży dobrze firmie, która twierdzi, że jest to próba priorytetowego potraktowania różnorodności.

Znowu jest tu dużo dobrej woli. Ale twórcy gier w mediach społecznościowych w większości wyrażają negatywne nastawienie po ogłoszeniu Activision Blizzard. Jeśli zbadasz, jak działa narzędzie, bardzo szybko sytuacja stanie się bardzo niewygodna.

Wyjaśnienie Chomatasa, jak działa narzędzie, podkreśla fundamentalną skargę wielu twórców gier: wszystkie postacie grane za pomocą narzędzia są oceniane na podstawie „reguły”, a „standard” wydaje się być silnym, białym i zgodnym z płcią mężczyzna prosto. Wyniki zróżnicowania postaci są zwiększane, gdy odbiegasz od tego opisu.

READ  Capcom przypomina fanom Monster Huntera, aby zgarnęli wpisy na 3DS i Wii U przed zamknięciem eShopu

zrzut ekranu z Uwaga i obserwuj Egipska snajperka medyczna Anna podkreśla, jak bardzo to niepokojące. Są one oznaczone na wielu osiach, które są zgrupowane w diagramie pająka i są na nich oznaczone. Bycie Egipcjaninem daje mu 7 punktów za kulturę, podobnie jak Arabowi. Jej wiek (60 lat) również daje jej siedem lat, a jej sprawność fizyczna (tylko jedno oko) jest oceniana na 4.

Jej „zdolności poznawcze” są oceniane na 0, co wskazuje, że niezależnie od zdolności poznawczych Anny, jest ona częścią „linii bazowej”, według której można oceniać inne postacie.

Nie potrafię wyrazić, jak bardzo jestem zdenerwowany pisaniem tego akapitu. próbowałem pisać trzy akapity Podkreśla, jak normatywna „zdolność poznawcza” Anny pokazuje niebezpieczeństwa związane z tworzeniem takiego standardu i pomijaniem każdego z nich ze względu na to, jak atrakcyjne są wszystkie.

Dlaczego Al-Kaida jest tak faworyzowana?

Michael Wechau, projektant historii w Phoenix Labs, Ściśle nazywany jak Dziwne było stworzenie takiego systemu, który ocenia postacie wbrew normie. Zauważył: „To narzędzie zakłada, że ​​biały człowiek jest podstawą, na której 'punkty’ są uzyskiwane przez odchylenia, co samo w sobie wzmacnia, a nie na nowo wyobraża sobie modele, które obecnie nie są wyczerpujące”.

Nie pomaga to, że wiele skal wybranych przez King i Activision Blizzard w niewygodny sposób odzwierciedla realistyczne przekonania rasistów i bigotów. Ruch eugeniczny z początku XX wieku cieszył się w XIX wieku badaniem fizjonomii. Praktyka, w której inteligencja (lub zdolności poznawcze) ma być powiązana z rozmiarem i kształtem czaszki.

Przypadkiem (nieprzypadkowo) eksperci od frenologii Będzie uważany za czaszki grup innych niż białe Na przykład rdzenni Amerykanie lub czarni Amerykanie jako dewianci, co jest często wykorzystywane do usprawiedliwiania okrucieństw, takich jak ludobójstwo lub niewolnictwo wobec wspomnianych grup.

READ  Aktor głosowy Metal Gear Solid 3 drażni remake Snake Eater

Możliwe, że osoba, która dodała „zdolności poznawcze” do tej listy, nie próbowała nawiązać tego samego połączenia. Ale traktowanie osób z niepełnosprawnością poznawczą (lub po prostu różnymi, różnymi zakresami zdolności poznawczych) jako dewiantów nadal ma konsekwencje dla dzisiejszych ludzi.

Przy tak wielu twórcach gier rozmawiających o bitwach, jakie stoczyli z dyrektorami firmy, aby zdywersyfikować swój personel, to narzędzie wydaje się niewygodnym naturalnym rozszerzeniem toksycznej logiki branży gier o postaciach innych niż białe i niebędące mężczyznami.

Tylko w tym tygodniu, opracowany przez Respawn Entertainment Mówili o reakcji, którą rzekomo otrzymali Kiedy wezwano, by przedstawić czarną kobietę jako bohaterkę Star Wars Jedi: Upadły zakon. w 2020 roku, Były pisarz z BioWare opisał skargi fod dyrektora kreatywnego o dodaniu kolejnej azjatyckiej postaci do obsady gry.

Activision Blizzard twierdzi, że narzędzie Diversity Space może „wyraźnie oddzielić tokeny od rzeczywistej reprezentacji”, ale w rzeczywistości może działać dokładnie odwrotnie.

Reklama tego narzędzia również staje się surowo Czujesz się niekomfortowo Porównaj to ze swoim kontem Activision Blizzard przez cały rok Mnóstwo spraw sądowych dotyczących molestowania seksualnego, wykorzystywania i dyskryminacji wobec firmy.