Nowy Jork — Trzeci poranek z rzędu usługa New Jersey Transit została zawieszona z powodu problemów z okablowaniem napowietrznym.
NJ Transit twierdzi, że linie Northeast Corridor i North Jersey Coast zostały wznowione z ograniczoną obsługą w obu kierunkach.
Natalie Duddridge z CBS New York rozmawiała z pasażerami na stacji w Iselin, gdzie pojawiło się wiele osób nieświadomych problemu.
To był stresujący poranek dla mężczyzny, który próbował złapać pociąg na międzynarodowe lotnisko Newark Liberty, aby złapać lot, tylko po to, by dowiedzieć się od pasażerów, że pociągi zostały odwołane.
Powiedział: „Muszę jechać na lotnisko”. „Właśnie się dowiedziałem.”
Był to również niepokojący początek dnia dla dziesiątek osób dojeżdżających do pracy i turystów udających się na Manhattan.
„Chcemy zobaczyć Freedom Tower. Jesteśmy z Wisconsin” — powiedział Eric Austin. „Jestem tutaj, próbując się bawić, a on jest jak zwierzę w tej małej rzeczy z kołem i nigdzie się nie wybieram”.
Jared Austin dodał: „To trochę frustrujące. I tak naprawdę nie dają ci żadnych informacji o tym, jak uzyskać zwrot pieniędzy lub coś w tym rodzaju. Więc stoję tu od 20 minut”.
Według Amtraka problemem były napowietrzne problemy z zasilaniem Rahway, powodujące opóźnienia i ograniczenia prędkości z Filadelfii do Nowego Jorku, tymczasowo anulujące wszystkie pociągi Keystone i wpływające na usługi NJ Transit.
„Teraz musimy to rozgryźć, może pojedziemy do Woodbridge”, powiedziała Angela Austin, pasażerka lotu.
Około godziny 14:00 uwięzieni pasażerowie musieli wsiąść do pociągu NJ Transit zaparkowanego na torach w pobliżu Maplewood na linii Morris i Essex z powodu problemu z przewodami napowietrznymi. Dziesiątki pasażerów załadowano do autobusów, gdy załogi walczyły o rozwiązanie problemu.
Chopper 2 znajdował się nad stacją kolejową Rahway, podczas gdy żółta ciężarówka tranzytowa z członkami załogi próbowała przywrócić zasilanie. Trochę za późno Anthony Mocquegrossi.
„Bardzo frustrujące, ponieważ zdarza się to cały czas” – powiedział. „Będę musiał wziąć Ubera, tak jak wczoraj… Na szczęście podzieliłem się tym z kimś. Zabraliśmy go do Secaucus, a potem wskoczyliśmy do pociągu”.
„To jedna minuta, a potem druga, coś innego” – powiedziała Marie Cruz, pasażerka lotu.
Były też problemy z obsługą w poniedziałek, ŚrodaI Czwartek A teraz jest piątek, to opóźnia ludzi w pracy.
Kapitan Odalis Kennedy powiedział, że zwykle przychodziła do pracy około 9:30 rano
A ona powiedziała: „Wczoraj dotarłam na miejsce koło 11”. „Jest gorzej niż kiedykolwiek, ale New Jersey Transit dociera do ciebie z opóźnieniem prawie za każdym razem”.
„To za dużo, bo wczoraj też zostało odwołane” – dodała jedna z kobiet.
„Nie wiem, czy ma to coś wspólnego z operatorami, czy też druty zwisają z powodu rozszerzalności cieplnej. Nie wiem, o co chodzi. Rzecz w tym, że jest około 90 stopni. coś się nie rozpada” – powiedział Joe Versaggi, prezes Stowarzyszenia Pasażerów Kolei w New Jersey. , „Dlaczego teraz? Nie wiem”.
„To sprawia, że zastanawiasz się:„ Gdzie idą pieniądze? Płaciłem 310 dolarów miesięcznie za przepustkę. Pociąg jest odwołany, opóźniony i zatrzymany. Robimy poranne indeksowanie ”- powiedział Mochegrossi.
NJ Transit twierdzi, że bilety kolejowe i karnety są honorowane przez autobusy NJ Transit, prywatnych przewoźników i PATH na Newark Penn Station, Hoboken i Penn Station New York.
Kliknij tutaj Aby uzyskać najnowsze informacje z NJ Transit.
„Odkrywca. Nieprzepraszający przedsiębiorca. Fanatyk alkoholu. Certyfikowany pisarz. Wannabe tv ewangelista. Fanatyk Twittera. Student. Badacz sieci. Miłośnik podróży.”
More Stories
JPMorgan oczekuje, że Fed obniży w tym roku referencyjną stopę procentową o 100 punktów bazowych
Foot Locker opuszcza Nowy Jork i przenosi się do St. Petersburga na Florydzie, aby obniżyć wysokie koszty: „efektywność”
Giełdy Nasdaq i S&P 500 prowadzą w dół w związku z rozczarowującymi wynikami Nvidii