15 listopada, 2024

Magyar24

Polska Najnowsze wiadomości, zdjęcia, filmy i raporty specjalne z. Polska Blogi, komentarze i wiadomości archiwalne na …

Niektóre z największych (i najmniejszych) rabatów na Steam znikną

Niektóre z największych (i najmniejszych) rabatów na Steam znikną

Steam .logo

zdjęcie: zawór

Pod koniec marca robi się Valve Zmiany w sposobie, w jaki studia i wydawcy mogą oferować swoje gry ze zniżką na Steamie, co wydaje się prostą sprawą administracyjną, to także coś więcej Doświadczeni finansowo nabywcy gier Steam wśród was mogą chcieć mieć na to oko.

Opublikowano na początku tego miesiącajeden z postów na blogu nazywa się Backlink Zmiany w bazie rabatów Mówi, że począwszy od 28 marca Valve „zmieni niektóre zasady rabatów”, przy czym głównymi zasadami będzie zmieniony okres „spowolnienia rabatów” i zniesienie możliwości dla deweloperów i wydawców „zniżki na produkt o więcej niż 90% lub mniej niż 10% ”.

Chociaż łatwo jest spojrzeć na posunięcie takie jak poprzednie i poczuć się nieco niesprawiedliwie wobec użytkowników, jasne jest, że każda wprowadzana zmiana ma powstrzymać osoby odpowiedzialne za wycenę gry – i mówimy tu o wszystkich, od najprostszych małych oszustów po najwięksi wydawcy AAA – nie tylko algorytm gier Steam, który podkreśla ich wydania, ale także nakłania użytkowników do uwierzenia, że ​​sprzedaż jest większa niż w rzeczywistości, sztucznie zawyżając pierwotnie obniżoną cenę.

Szczegóły zmian to:

– Możesz zagrać z absolutną zniżką, ale po wygaśnięciu zniżki startowej nie możesz grać więcej zniżek przez 28 dni.

– Twój produkt nie może zostać odliczony przez 28 dni po wzroście ceny w żadnej walucie.

– Zniżek nie można zastosować w ciągu 28 dni od poprzedniego przeciwnika, z wyjątkiem wydarzeń sezonowych na Steam.

– Zniżek na sezonowe wyprzedaże nie można udzielać w ciągu 28 dni od premiery tytułu, w ciągu 28 dni od zakończenia rabatu na premierę ani w ciągu 28 dni od wzrostu ceny w dowolnej walucie.

– Nie możesz zmienić ceny, gdy promocja jest już aktywna lub zaplanowana w przyszłości.

Produkt nie może być obniżony o więcej niż 90% lub mniej niż 10%.

– Zniżki niestandardowe nie mogą trwać dłużej niż dwa tygodnie lub krócej niż jeden dzień.

Czy to faktycznie zadziała? Kto wie! Ale na papierze przynajmniej wygląda solidniej.