18 kwietnia, 2024

Magyar24

Polska Najnowsze wiadomości, zdjęcia, filmy i raporty specjalne z. Polska Blogi, komentarze i wiadomości archiwalne na …

NHL rezygnuje z programu Reverse Retro Jersey

NHL rezygnuje z programu Reverse Retro Jersey

Jedną z najlepszych części umowy na koszulki NHL z Adidasem w ciągu ostatnich pięciu lat było stworzenie koszulek Reverse Retro.

Remiksując lub odwracając kultowe stare koszulki, NHL i Adidas wypuściły dwie oficjalne wersje programu na sezony 2020-21 i 2022-23, zanim wymachiwały koszulkami Reverse Retro podczas Meczu Gwiazd 2023. Pomysł wydaje się być mają nogi na lata, ponieważ zespoły mogą osiągać większe przychody, eksperymentując ze starymi projektami lub tworząc zupełnie nowe, dzięki czemu ich marka jest bardziej zróżnicowana.

Ale kurtka ASG 2023 wydaje się być ostateczną wersją koszulki RR, jak mówi Greg Wyszyński z ESPN. Poinformowano, że program znajduje się w piwnicy Po tym liga podpisała 10-letnią umowę z Fanatics.

Wiceprezes wykonawczy NHL ds. Marketingu Brian Jennings — powiedział Wyszyński że Reverse Retro zostało zainspirowane „modelem z limitowanymi kroplami lub rzadkością”. Produkty, które szybko się wyprzedają, powodują, że fani coraz bardziej nalegają na zakup, podczas gdy pandemia koronawirusa spowodowała uzasadnione problemy z łańcuchem dostaw. Jennings dodał, że NHL Jest właścicielem projektów wszystkich koszulek, które kiedykolwiek trafiły na lódco sugeruje, że zakończenie programu nie było spowodowane odejściem Adidasa jako oficjalnego producenta ligi.

„Reverse Retro od dwóch lat odnosi niewiarygodny sukces” – powiedział Jennings. „Ale nie zamierzałem wrócić i zrobić Reverse Retro 3.0. Myślę, że zrobiła to, co chciała.”

Ten komentarz może być sprzeczny z tym, co fani myślą o NHL, zwłaszcza w rejonie DC.

Washington Capitals, prawdopodobnie najbardziej utytułowana drużyna Reverse Retro w lidze, przywróciła czerwono-czarne logo Screaming Eagle z połowy lat 90.

The Capitals mieli najlepiej sprzedającą się koszulkę Reverse Retro w 2020 roku. Koszulki wyprzedały się w Internecie w ciągu kilku minut po opublikowaniu na Shop.NHL.com. Gracze NHL uznali projekt Capitals Screagle za piąty najlepszy w NHL. W ankiecie RMNB fani Capitals głosowali na Screaming Eagle jako najpopularniejsze logo z ery Alexa Ovechkina w DC.

READ  Knicks składają protest przeciwko NBA, sprzeciwiając się poniedziałkowej porażce z Rockets: Źródło

Alex Ovechkin strzelił gola w każdym meczu, w którym założył czarną koszulkę Screaming Eagle RR w tym sezonie i publicznie zaapelował o przywrócenie jej w sezonie 2023-24.

„Tak, to będzie nasz ostatni mecz w tej koszulce” – powiedział Owieczkin. „Mam nadzieję, że pomyślą o tym i wrócą w przyszłym roku”.

Zdjęcie na banerze: Alan Dobbins / RMNB