22 listopada, 2024

Magyar24

Polska Najnowsze wiadomości, zdjęcia, filmy i raporty specjalne z. Polska Blogi, komentarze i wiadomości archiwalne na …

New Era przebija 1 milion dolarów w czwartkowych zapowiedziach — ostateczny termin

New Era przebija 1 milion dolarów w czwartkowych zapowiedziach — ostateczny termin

bardzo oczekiwany Opactwo Downton: nowa era Zarobił 1050 milionów dolarów w czwartkowych pokazach, które rozpoczęły się o godzinie 19:00 w ponad 3300 kinach. że to Funkcje ostrościNajwiększe amerykańskie wydawnictwo w historii, które wiąże się z ciężarem odpowiedzialności, takim jak ten Film, który w końcu sprowadzi starsze wersje demonstracyjne z powrotem do kin. Focus niedawno przedstawia szefową dystrybucji Lisę Bonnell Właściciele kina obiecują. „Mamy własnych superbohaterów” – powiedziała na CinemaCon.

Na podstawie serii Smash stworzonej przez Julian FellowesNa całym świecie wygenerował ponad 30 milionów dolarów. Premiera odbyła się 29 kwietnia w Wielkiej Brytanii i Irlandii, będąc numerem jeden w 746 witrynach (drugie najszersze wydanie po nie ma czasu na śmierć). Świeżo certyfikowany dla Rotten Tomatoes z 98% punktami publiczności i 83% krytykami. Śledź otwarcie średnich i niskich nastolatków.

Jest to druga trasa filmowa fenomenu, która jest emitowana przez sześć sezonów w Stanach Zjednoczonych na antenie PBS (2011-2020) i łączy całą obsadę. Niektórzy wyruszają w wielką podróż do południowej Francji, aby odkryć tajemnicę nowo odziedziczonej willi hrabiny wdowy, inni zostają w posiadłości Yorkshire i pomagają nakręcić film.

pierwszy Opactwo Downton Film zarobił 97 milionów dolarów przed pandemią w 2019 roku.

Fellowes napisał scenariusz Opactwo Downton: nowa era Został wyprodukowany z Garethem Grace i Liz Trowbridge. Wyreżyserowane przez Simona Curtisa.

zdobądź słowoMarketing wykroczył poza tradycyjne, cyfrowe, społecznościowe media, podcasty i gry mobilne zorientowane na kobiety, z aktywnym harmonogramem pokazów (w tym dla załogi Międzynarodowej Stacji Kosmicznej) i mnóstwem herbat premium inspirowanych Downton. W centrum uwagi było pierwsze duże studio, które miało swoją premierę w Metropolitan Opera w Nowym Jorku 15 maja.

specjalnie:

– Kampania na wielu platformach we właściwościach NBCU, która obejmowała tydzień dzisiejszy program Akwizycja, spot w Kentucky Derby i transmisja Opactwo Downton W telewizji NBC pokazującej zakulisowe treści z nadchodzącego filmu.

-A Downton Abbey TikTok – Do tej pory ponad 40 milionów wyświetleń. Sam zwiastun osiągnął ponad 25 milionów wyświetleń. Konto wzrosło o ponad 50% od momentu jego uruchomienia.

-Downton Abbey: Oficjalny podcast oferował nostalgię za Crowleyami i trochę filmu.

– Współpraca z Meta – która ma największy odsetek grup fanów Downton i aktywny udział – dla rozmów przy kominku z Julianem Fellowesem z ponad 5 milionami wyświetleń. Focus powiedział, że główną motywacją do wystawienia biletów na kampanię było wideo-streszczenie pierwszego filmu online.

Ulubiony przez fanów Mr. Carson (Jim Carter) na Amazon Alexa: Po zaręczynach oprowadza fanów na ekskluzywną wycieczkę audio po opactwie Downton, wypytuje ciekawostki Crowleya i pomaga im kupować bilety do kina.

Words With Friends: Gra mobilna dociera do kobiecej publiczności, która spędza w nią ponad 10 godzin tygodniowo. Opactwo Downton „odbudowało” aplikację, w której znajduje się hrabina wdowa i inne ulubione, w tym akwizycja „Słowa dnia” w dniu otwarcia i kampania w mediach społecznościowych.

Aby ukierunkować święta, takie jak Dzień Matki, fani wzięli udział w ponad 180 ogólnokrajowych działaniach związanych z Downton, wzmocnionych dzięki partnerstwu z lokalnymi partnerami medialnymi.

Akcja filmu zaczęła się wcześnie, docierając do 40 rynków i ponad 100 ekranów, co zbiegło się z premierą filmu w Wielkiej Brytanii do czasu otwarcia w USA.

– The Langham Hotel w Pasadenie ponownie uruchomił swoją popołudniową herbatę w stylu Downton w maju. Goście są zachęcani do noszenia najlepszych ubrań z epoki. Wydarzenia odbijają się echem w innych miejscach, takich jak teatry Marcus oferujące popołudniową herbatę, konkurs sędziowania kapeluszy i kolekcjonerskie łyżeczki do herbaty Downton Abbey w wybranych lokalizacjach 21 maja.

Opactwo Downton: nowa era Jest to produkcja Carnival Films, dystrybuowana przez Focus i Universal Pictures International. Carnival jest częścią Universal Studio Group.
Powracająca obsada i nowe dodatki to Hugh Bonneville, Laura Carmichael, Jim Carter, Raquel Cassidy, Brendan Coyle, Michelle Dockery, Kevin Doyle, Joanne Froggate, Michael Fox, Harry Haden Button, Robert James Collier, Allen Leech, Phyllis Logan, Elizabeth McGovern, Sophie McSherre, Tobins Middleton, Leslie Nicole, Douglas Reith, Maggie Smith, Imelda Staunton, Penelope Wilton, Hugh Dancy, Laura Haddock, Natalie Bay, Dominic West i Jonathan Zakai.