23 listopada, 2024

Magyar24

Polska Najnowsze wiadomości, zdjęcia, filmy i raporty specjalne z. Polska Blogi, komentarze i wiadomości archiwalne na …

Netflix obiecuje „mądrze” wydawać pieniądze subskrybenta, honorując „ekspresję artystyczną” w nowo zrewidowanej edycji swojego legendarnego repertuaru kulturalnego

Netflix obiecuje „mądrze” wydawać pieniądze subskrybenta, honorując „ekspresję artystyczną” w nowo zrewidowanej edycji swojego legendarnego repertuaru kulturalnego

NetflixLegendarna „grupa kulturowa”, która przez lata uchwyciła znaczenie Magna Carta w kręgach technologii i biznesu, otrzymała kilka aktualizacji, które odzwierciedlają pływ Olbrzymie obecne warunki.

Dokument, który jest oparty na prezentacji PowerPoint stworzonej przez współzałożyciela i co-CEO Czerwony HastingsWytyczne, które kierują priorytetami pracowników i ogólnym podejściem firmy. Od lat jest publikowany publicznie, recenzowany w różnych odstępach czasu i oglądany ponad 20 milionów razy. Tytuły jego sekcji („Zbyt wyrównane, zbyt niepowiązane”, „Odrzuć, a potem trzymaj się”) odzwierciedlają niektóre wyjątkowo wyartykułowane zakątki kultury firmy. Hastings szczegółowo opisał wiele z tych zasad w swojej książce z 2020 roku: Nie ma żadnych zasad, zasad.

W części zatytułowanej „Rząd” pojawia się nowy punkt w imperatywu: „Mądrze wydajesz pieniądze naszych członków”. Na obecnym poziomie 20 miliardów dolarów w 2022 roku Netflix Wydatki na treści Jest pod intensywną kontrolą po tym, jak firma poinformowała w pierwszym kwartale o pierwszym spadku liczby abonentów od ponad dekady i wskazała na dalsze straty w bieżącym kwartale. Ponad dwie trzecie jego wartości rynkowej zniknęło w ciągu ostatnich sześciu miesięcy. Chociaż jest mało prawdopodobne, aby firma drastycznie zmniejszyła swoje wydatki, kierownictwo zasygnalizowało nowe zobowiązanie do redukcji tkanki tłuszczowej, a niektóre oferty i pracownicy już zostali zmniejszeni na początku procesu.

Kolejna nowo zaktualizowana sekcja, „Ekspresja artystyczna”, pośrednio odnosi się do ostatnich kontrowersji dotyczących tytułów, takich jak Prośba o słodycze lub Dave ChappelleKomedia specjalne najbliższy. Ten ostatni, wydany jesienią zeszłego roku, wywołał reakcję i powszechne oburzenie ze strony personelu rozgniewanego oskarżeniami Chappelle’a wobec osób transpłciowych. Netflix odrzucił wezwania do anulowania usługi specjalnej.

„Rozrywka dla świata to świetna okazja, a także wyzwanie, ponieważ widzowie mają bardzo różne gusta i perspektywy” – mówi departament. Dokument dodaje, że oceny, ostrzeżenia dotyczące treści i kontrola rodzicielska to narzędzia, które mają pomóc subskrybentom w unikaniu treści, które mogą ich denerwować.

Kontynuuje: „Nie wszystkim spodoba się – lub zgodzą się – wszystko w naszym serwisie”. Chociaż każdy tytuł jest inny, podchodzimy do niego w oparciu o ten sam zestaw zasad: wspieramy ekspresję artystyczną twórców, z którymi współpracujemy; programujemy dla różnych odbiorców i gustów; i pozwalamy widzom decydować, co im odpowiada , a Netflix cenzuruje konkretnych wykonawców lub głosy”.

różnorodny Po raz pierwszy zgłosiłem, że dokument został zaktualizowany.