Aktualizacja 13.04.22: Aspyr nabył Beamdog i opublikuje nowo ogłoszony MythForce.
Aspyr jest znany ze swoich remasterów Gwiezdnych Wojen i obecnie pracuje nad plikiem Remake Rycerzy Starej Republiki BioWare.
Beamdog, założone przez byłe BioWare, kierowane przez Trenta Ostera i Camerona Tofera, będzie działać jako niezależne studio w ramach Aspyr, którego właścicielem jest Sabre Interactive. Ostatecznie oznacza to, że Aspyr jest teraz częścią ogromnej grupy Embracer, dawniej THQ Nordic AB.
Oryginalna historia 12.04.22: Beamdog, twórca najbardziej znany z reprodukcji klasyków Black Isle Studios, takich jak Baldur’s Gate i Planescape: Torment, zaprezentował MythForce, nowy, inspirowany animacją, pierwszoosobowy film fantasy w sobotnie poranki w latach 80-tych.
Po pierwsze, MythForce wygląda całkiem fajnie, świetnie radząc sobie z uchwyceniem atmosfery dowolnej liczby ulubionych kreskówek z lat 80., aczkolwiek przedstawionych w pełnym 3D. Na przykład, ciesząca się uznaniem krytyków animowana wycieczka Dungeons & Dragons, ma specyficzny klimat (z odrobiną znanego kultowego arkadowego Dragon’s Lair), co jest w sam raz, ponieważ Beamdog opisuje swoją grę jako pierwszoosobową szermierze i magiczną przygodę.
Sednem MythForce jest gra Roguelet pełzająca po lochach, w której do czterech graczy w trybie współpracy – w roli Victorii Odważnej Rycerza, Rico Czarodzieja Łotr, Mądrej Maggie i Hawkinsa – łowcy zabójców – szturmuje kolorowy zamek z kreskówek wypełniony „skarbami, pułapkami i horrorem”. Beamdog obiecuje uzbroić graczy w „legendarną broń i potężną magię”, gdy będą próbowali przetrwać siły zła w środku.
Nieuczciwa architektura MythForce-lite oznacza, że poszukiwacze przygód zostaną zmuszeni do powrotu po śmierci, z tym samym zamkiem rekonfigurowanym przy każdej próbie. Jednak nie wszystko zostanie stracone, ponieważ gracze będą mogli korzystać z „systemu meta progresji”, aby awansować między kopnięciami.
Beamdog decyduje się pójść drogą wczesnego dostępu z MythForce, a jego początkowa wersja będzie zawierać czterech grywalnych bohaterów i pierwszy odcinek, Bastion of the Beastlord – z nowymi rodzajami broni i wrogów, które będą dodawane w miarę rozwoju. Oczekuje się, że gra będzie we wczesnym dostępie przez około rok, a główne poprawki zawartości – wprowadzające takie jak nowe odcinki i inne „najważniejsze” funkcje – będą pojawiać się „co kilka miesięcy”.
MythForce wystartuje we wczesnym dostępie 20 kwietnia, ale tylko w Sklep z grami epickimi.
„Specjalista sieciowy. Odwieczny maniak zombie. Kawowy ninja. Przyjazny dla hipsterów analityk.”
More Stories
Premiera PlayStation 5 Pro planowana jest za kilka tygodni
Kuo: Aktualizacja pamięci RAM do 12 GB w przyszłym roku będzie ograniczona do iPhone’a 17 Pro Max
Firma zajmująca się sztuczną inteligencją Midjourney zapowiada produkt sprzętowy w nowej formie