Gwiazda டாkoda Fabia Rally 2 Evo wystartuje w niedzielne ostatnie 20,4 sekundy przed Tomem Christensenem po tym, jak jasno dał do zrozumienia, że był to katastrofalny dzień dla Solansa, który prowadził większość.
Po Super Special Stage w piątek wieczorem, czwarta runda mistrzostw rozpoczęła się z entuzjazmem, dzieląc parę na dziewięć dziesiątych sekundy – i na superszybkich szutrowych platformach wywiązała się zacięta walka.
Marczyk i Solans byli we własnej lidze, wymieniając nogi przez pierwszą pętlę, choć Hiszpan rozprostował nogi z pęcherzem pod koniec poranka i wykorzystał 4,6 sekundy do popołudnia.
Solans dodał kolejne 0,8 sekundy w kolejnych dwóch testach tempa, zanim trafił do gry przy drugim podawaniu Wheelsky’ego. Jego Hyundai i20N Rally 2 wpadł do rowu i opuścił rajd, powodując pęknięcie kierownicy po silnym nacisku.
Jego śmierć pozostawiła Marcika samego na pierwszym planie, a Polak był zachwycony, gdy wrócił do Mycology Service Park.
„Bardzo się cieszę, że mogę być szczery”, odpowiedział lider, „To dla nas wspaniały dzień, a ten rajd jest dla mnie czymś wyjątkowym, ponieważ zrobiłem kolejny krok w swoim rozwoju.
„Dzisiaj jeździliśmy tylko na platformach, które znamy z przeszłości, ale mieliśmy też kilka nowych pozycji, które były bardzo dobre. Jesteśmy tutaj i jestem bardzo szczęśliwy.
„Nie jest dobrze być tutaj, ale to część gry rajdowej. Jutro jest długi dzień, ale jestem w dobrej kondycji i spróbuję – dodał.
Solans Racing Team-Mad Christensen pokazał imponującą prędkość na swojej pierwszej generacji i20 R5 i wyraźnie cieszy się swoim pierwszym startem w ERC od 2018 roku.
Pod silną presją osób za Szwecją Fiesta Rally 2 zakończyła wyścig o 5,6 sekundy przed Kenem Dornem, który wrzucił do finału kierowcę Team MRF Tyres டாkoda, Efrena Lorenę.
Po wycofaniu się Solans z turnieju Lorena chce zwiększyć swoją przewagę w mistrzostwach. Był zaledwie 0,3 sekundy za podium, a Simone Tempestini ukończył kolejne 5,0 sekundy, by w swojej டாkodzie zająć miejsce w pierwszej piątce.
Reszta tabeli liderów to samochody Fabia, na czele z szóstym w rankingu Adrianem Switchem.
Pod koniec meczu podążał za liderami przez 1 minutę i 4,4 sekundy z Crescore Kisrib, Philippe Moraes i Alberto Battistoli. Javier Bardo był ponad dwie minuty na 10. prędkości i został ukarany grzywną 50 sekund za spóźnienie się na odprawę z powodu awarii silnika.
Robert Wirves, szef dywizji ERC3, zajął 11. miejsce w klasyfikacji generalnej M-Sport Polska Ford Fiesta Rally 3, a Martis Cescs zwyciężył w klasyfikacji ERC Open.
Simon Campetelli, który utknął w otchłani na ponad 20 minut w pierwszej fazie dnia, dobrze radzi sobie z kolejnością, a jego członek zespołu MRF Norbert Hersick siedzi poza pierwszą dziesiątką i zostaje ukarany grzywną w wysokości 1 minuty za dokonanie wcześniejszej kontroli. w.
Vitodas Sala spotkał podobny los do Solansa, gdy w jego Fabii zepsuła się podwieszana wywrotka. Łotysz biegał wówczas na ósmym miejscu.
- Pełna relacja z Rajdu Polski dostępna na żywo w WRC + TutajKażdy etap, na którym się odbywa, zawiera ważne wywiady, reportaże i analizy eksperckie z parku telewizyjnego i serwisowego.
„Muzyk. Miłośnik kawy. Oddany badacz jedzenia. Webman. Namiętny guru internetu”.
More Stories
Wpływ siły wyższej na małe i średnie przedsiębiorstwa w Polsce na przykładzie pandemii Covid-19: wnioski na przyszłość
W 2025 roku Polska zwiększy wydatki na obronność do rekordowego poziomu
„Zmiana zasad gry”: Lockheed przedstawia pierwszy polski F-35