5 października, 2024

Magyar24

Polska Najnowsze wiadomości, zdjęcia, filmy i raporty specjalne z. Polska Blogi, komentarze i wiadomości archiwalne na …

Ludzie zwracają Piny Humanity AI szybciej, niż firma jest w stanie je sprzedać

Według wewnętrznych dokumentów sprzedaży, wyśmiewana przypinka AI firmy Humane nie znika z półek sklepowych Opublikowano wcześniej krawędźW rzeczywistości liczba zwrotów wydaje się obecnie przewyższać liczbę nowych zakupów. Wiele jednostek zostało zwróconych, a na rynku pozostało tylko około 7 000 sztuk. Kiedyś firma liczyła na sprzedaż 100 000 sztuk w pierwszym roku, więc tak się nie stało.

Do tej pory sprzedano około 10 000 sztuk, a 3000 zwrócono, pozostawiając 7 000 sztuk w rękach konsumentów. To urządzenie kosztuje 7000 dolarów, więc oczywiście zwróciłbym je, gdy dowiedziałbym się, że tak naprawdę nie robi nic przydatnego. Nie zgadzasz się? W tym celu anulowano ponad 1000 zamówień w przedsprzedaży, gdy zaczęły otrzymywać recenzje.

Nazwaliśmy to „rozwiązaniem każdego problemu technologicznego” i staraliśmy się zrozumieć, kto odniesie korzyści z tego produktu. Miało to miejsce, zanim etui z funkcją ładowania stało się potencjalnym zagrożeniem pożarowym, co wzmocniło wizerunek produktu jako ostatecznego przykładu technologicznej arogancji. W końcu nie bez powodu popularny vloger technologiczny Marquis Brownlee nazwał go „najgorszym produktem”, jaki kiedykolwiek recenzował.

Humane próbowało nieco wstrząsnąć sytuacją, próbując znaleźć większą firmę, którą mogłaby włączyć do swojego portfolio. HP rozważał zakup Humane, według New York TimesSpółka rzekomo prowadziła także aktywne negocjacje z inwestorami, Jak podano w arkuszu informacyjnym.

Humane był przerażony krawędź Rzeczniczka spółki Zuz Kochias stwierdziła, że ​​w sprawozdaniach finansowych występują „nieścisłości”, ale nie wdawała się w szczegóły. Zamiast tego powiedziała: „Nie mamy nic do zaoferowania, ponieważ nie komentujemy sprawozdań finansowych i przekażemy sprawę naszemu radcy prawnemu”.

krawędź Raporty wskazują, że w firmie nie ma procesu odnawiania, co stanowi kolejną straconą szansę na uzyskanie przychodów. Problem rzekomo wynika z ograniczeń nałożonych przez partnera-operatora T-Mobile, który nie pozwala Humane na ponowne przypisanie jednego z tych pinów innemu użytkownikowi. Wycofane szpilki mogą zostać wysłane na złom, ale Humane na razie wstrzymuje się ze zwrotami w nadziei, że uda się rozwiązać problem z T-Mobile.

Firma wydała aktualizacje oprogramowania, aby uwzględnić opinie użytkowników, więc kto wie? Może statek poprawi swój kurs. Pozostaje pytanie, czy wydać 700 dolarów na drugie urządzenie, które nie działa tak dobrze, jak smartfon. To samo pytanie dotyczy urządzenia za 200 dolarów. Patrzymy na ciebie, Króliku.

Ten artykuł zawiera linki partnerskie; Jeśli klikniesz taki link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać prowizję.