Bungie ma obecnie jedną misję, a mianowicie zachęcenie ludzi do zagrania w ostatni dodatek do Destiny 2 Światło i Ciemność, The Final Shape, za nieco ponad tydzień. Wygląda na to, że wypełnili tę misję.
Obecnie Destiny 2 przyciągnęło bardzo dobrą bazę graczy w okresie poprzedzającym premierę dodatku i sprzedaje zawartość na tyle dobrze, że zajmuje pierwsze miejsca na listach przebojów Steam.
Destiny 2 jest teraz podstawą 10 najczęściej granych gier na Steamieczęsto emitując ponad 100 000 równoległych odcinków dziennie, pomimo faktu, że bieżący sezon Sezon Życzeń ma wystartować w listopadzie 2023 r.
Na uznanie zasługuje oczywiście śródsezonowa aktualizacja Bungie „Into the Light”, która wprowadziła między innymi aktywność w ataku w trybie Hordy i końcowe wyzwanie Pantheon Challenge. Powtórzono także dwa z najlepszych egzotycznych zadań z Destiny 2 z kopułą i wprowadzono trzy nowe mapy Tygla.
W związku z tym zauważalny jest wzrost liczby graczy i późniejsza retencja. Wraz z premierą Into the Light liczba graczy Destiny 2 na Steamie podwoiła się z dnia na dzień, a w ciągu ostatnich dwóch miesięcy tylko wzrosła wyższy Ogólnie rzecz biorąc, zamiast spadać po początkowym wzroście. Wygląda na to, że gra pobije równoczesny rekord Lightfall wynoszący 316 750 graczy w chwili premiery The Final Shape, jeśli faktycznie gramy obecnie 100 000 wieczorów.
Do tego dochodzi sprzedaż, ponieważ Destiny 2, technicznie rzecz biorąc „bezpłatna” oferta na Steamie, jest najlepiej sprzedającą się grą w serwisie pod względem przychodów, a jedynie CS2 czasami ją pokonuje, ale jest to gra z ogromnym potencjałem wewnętrznym. ekonomia kosmetyczna/skórna. . W niektóre dni Destiny 2 jest na szczycie.
Ponieważ samo Destiny 2 jest bezpłatne („darmowe”), sprzedaż ta dotyczy głównie zamówień przedpremierowych na The Final Shape, których liczba już rośnie. Kilka miesięcy temu mówiono, że Bungie jest wewnętrznie zaniepokojony spadkiem liczby zamówień w przedsprzedaży na ostateczną kwotę. Teraz programiści publicznie świętują te wydłużenia harmonogramu. To spora zmiana nastroju.
Istnieje historia, w której Bungie radzi sobie najlepiej, gdy jest „przyparta do ściany”, co może wydawać się bohaterskie, ale jest w pewnym sensie brutalne, ponieważ ma miejsce po zwolnieniu ponad 100 pracowników, a wewnętrzne kierownictwo Bungie jest kiepskie, a wszyscy z tych przywódców nadal żyje, co oznacza, że nie jestem pewien, jakie były ostatnio warunki pracy. Ale ogólnie rzecz biorąc, pracownicy Bungie na miejscu stanowczo powtarzają, że są najbardziej dumni ze wszystkiego, co stworzyli, i nie mogą się doczekać, aż ludzie zagrają.
To była doskonała burza dobrych treści i dobrego marketingu, która wywołała dobre wibracje. Ostateczna forma dopiero się okaże ogromnie Udany, tylko nie „silny” dla zdrowia Bungie, a gra nie może od razu stracić zbyt wielu graczy. Ale obecnie wszystko jest na bardzo dobrej drodze, to wszystko jest jasne.
Chodź za mną Na Twitterze, Wątki, youtube, I Instagrama.
Sięgnij po moje powieści science fiction Seria Bohater Zabójca I Trylogia Ziemi.
„Specjalista sieciowy. Odwieczny maniak zombie. Kawowy ninja. Przyjazny dla hipsterów analityk.”
More Stories
Premiera PlayStation 5 Pro planowana jest za kilka tygodni
Kuo: Aktualizacja pamięci RAM do 12 GB w przyszłym roku będzie ograniczona do iPhone’a 17 Pro Max
Firma zajmująca się sztuczną inteligencją Midjourney zapowiada produkt sprzętowy w nowej formie