16 kwietnia, 2024

Magyar24

Polska Najnowsze wiadomości, zdjęcia, filmy i raporty specjalne z. Polska Blogi, komentarze i wiadomości archiwalne na …

Kobieta przyjechała do Polski po książki o wakacjach i hotel, który został zamknięty dwa lata wcześniej

Kobieta przyjechała do Polski po książki o wakacjach i hotel, który został zamknięty dwa lata wcześniej

Urlopowicz przyjeżdża do swojego noclegu w Polsce – tylko po to, by odkryć, że hotel jest zamknięty od 2 lat. Patricia Jubb, lat 56, zarezerwowała wyjazd zorganizowany z firmą Expedia w maju tego roku.

Powiedział, że nie może dostać się do hotelu, w którym się zatrzymał, Anton Apartments Piegna, aby zgłosić jego późny przyjazd do Warszawy. Chciał jednak wyjechać na wakacje i wziąć udział w koncercie, który miał od 2020 roku, który został dwukrotnie odwołany z powodu Covid-19.

13 lipca Jupp poleciał sam na Lotnisko Chopina i wziął taksówkę do hotelu. Kiedy przybyła, ochroniarz pod wskazanym adresem powiedział jej, że Anton Apartments Bikena był zamknięty od dwóch lat i że budynek jest teraz powierzchnią biurową.

Zdobione latarnie zdobią budynki, w tym katedrę św. Jana na Starym Mieście w dniu 12 kwietnia 2010 r. w Warszawie, Polska. Wczasowicz przyjeżdża do swojego miejsca noclegowego w Polsce i stwierdza, że ​​hotel jest zamknięty od dwóch lat.
Sean Gallup/Getty Images

„Próbowałem się z nimi skontaktować przed wyjazdem” – powiedział Jupp z Cheltenham w Gloucestershire w zachodniej Anglii. Facebook A na ich stronie internetowej powiedzieli, że się spóźniłem.

„Ale za życia nie mogłem się z nikim skontaktować i nikt do mnie nie wrócił.

„Nic nie usłyszałem, ale i tak zdecydowałem się jechać, ponieważ pomyślałem, że w razie problemu mogę skontaktować się z firmą Expedia.

„Kiedy wróciłem, od razu było oczywiste, że coś jest nie tak.

„Poprosiłem strażnika stojącego przy wejściu o adres do hotelu, a on powiedział, że budynek jest teraz biurem.

„Powiedział mi, że hotel był zamknięty od dwóch lat i nie byłem pierwszym gościem, który przyjechał po zamknięciu swoich drzwi.

„Rozmawiałem z recepcjonistą i powiedzieli, że najlepszą rzeczą, jaką mogę zrobić, to pójść na posterunek policji i poprosić o zorganizowanie dla mnie zakwaterowania.

READ  Polscy przywódcy żydowscy zostali pochowani w dawnym getcie warszawskim

„Byłem bezdomny w Polsce, nie wiedziałem, gdzie jestem, i to mnie przerażało”.

Patricia Jubb
Patricia Japp pozuje na niedatowanym zdjęciu. Patricia Jubb zarezerwowała wycieczkę z Expedią do Warszawy w maju 2022 roku, kiedy przyjechała i zdała sobie sprawę, że hotel był zamknięty od dwóch lat.
Patricia Jubb/SWNS/Zenger

Usiadła na ławce w parku naprzeciwko biura Jaba i zadzwoniła do Expedii, ale odmówili znalezienia alternatywnego mieszkania bez uprzedniego zweryfikowania jej historii, mówi.

Powiedzieli jej, że muszą dowiedzieć się, czy mówi prawdę o zamknięciu hotelu, co według Juppa zajmie 24 godziny.

W międzyczasie mówi, że kazano mu się „uporządkować”, mimo że była już 21 i był to szczyt sezonu wakacyjnego.

Hotele w Warszawie również były wypełnione gośćmi koncertowymi, co utrudniało znalezienie pokoju.

Na szczęście Japp miał swoje karty kredytowe i był w stanie znaleźć miejsce na Booking.com na ostatnią chwilę, aby zatrzymać się na resztę wakacji.

Zapłacił około 485 dolarów za cztery noce, które teraz, jak twierdzi, Expedia odmawia zwrotu.

Jupp, który pracuje jako asystent cateringu, powiedział: „Stosunek Expedii do sytuacji jest taki, że tak naprawdę ich to nie obchodzi.

Powiedzieli, że „potwierdzenie mojej historii” zajmie 24 godziny i dopóki nie mogli tego zrobić, byłem sam.

„To niesamowite, że z radością zostawili kobietę na ulicach Warszawy bez miejsca na nocleg.

„Na szczęście jestem pewną siebie podróżniczką i zaradną osobą, ale wyobraź sobie, że to matka z dwójką małych dzieci.

„Zatrzymałem się w tym awaryjnym hotelu przez cztery noce i było w porządku, ale odkąd wróciłem, firma Expedia odmówiła pokrycia kosztów.

„Chcę, aby ludzie wiedzieli, że w ten sposób firma Expedia uważa, że ​​można traktować swoich klientów”.

Patricia Jubb
Na tym zdjęciu strona główna firmy Expedia jest pokazana na ekranie komputera w Londynie, Anglia, 10 maja 2006 r. Expedia poinformowała, że ​​jej agenci nie byli w stanie skontaktować się z hotelem w Warszawie, w którym Jupp zarezerwował pobyt.
Fotografia: Daniel Berehulak/Getty Images

Rzecznik firmy Expedia powiedział: „Klient skontaktował się z nami, aby poinformować nas o późnym zameldowaniu, ale agenci nie byli w stanie skontaktować się z obiektem.

READ  Marksista: Latvia Drive ERC jest lepszy niż polska platforma - FIA ERC

„Pasażer wysłał nam wiadomość e-mail z informacją, że zarezerwował nowy pokój i zarezerwował awaryjne zakwaterowanie za 401 funtów (484 USD).

„Później, po przeprowadzeniu dochodzenia przez firmę Expedia, klientowi zwrócono pełną pierwotną kwotę rezerwacji. Zaoferowano kolejne 2500 punktów rekompensaty, ale klient odmówił.

„Zaczniemy zwracać pieniądze za różnicę między 180,80 GBP (217 USD) między nową rezerwacją dokonaną przez pasażera a pierwotną rezerwacją”.

Koprodukcja SWNS.

Newsweek poinformował o tej wiadomości Aktualności Zengera.